De reden hiervoor is dat dit bedrijf zijn eigen chauffeurs wel compleet in pak heeft lopen - en hier ook streng in is. Ze kunnen niet echt vragen aan hikers om in pak te verschijnen, maar vandaar een nette broek en bijpassende schoenen. Ik zou gewoon voor de zekerheid gewoon de richtlijn volgen, dan zit je sowieso goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:05 schreef BAC92 het volgende:
Ik ben eindelijk onderweg naar huis. 3e rit kon echt niet eerder als 4u opgehaald worden dus ben even Eindhoven ingegaan. Toen ik daaraan kwaaards de auto nog niet klaar dus ik kreeg een ander busje mee, een heuze fiat doblo. Vandaag toch 12uur meegepakt. Maandag weer 2 ritten, een fiat 500 van capelle naar Veenendaal en een ford focus van Nijmegen naar almere. Dat is trouwens een rit voor de andere vestiging van dat grote bedrijf in Almere, er staat dat nette sneakers absoluut verboden zijn en een spijkerbroek is al helemaal taboe, wie weet hier wat meer van?
Klopt, een vriend van me werkt bij autoreset en van autoreset zou die volgens mij zelfs in ze boxer een ritje mogen rijden hahah. Dus ik vind het idd ook een beetje raar....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:16 schreef Viezze het volgende:
Autoreset rijdt ook voor dat bedrijf, en zij hoeven niet zo net gekleed. Daarom vind ik het ook zo raar dat ze er zo op hameren...
Ben trouwens niet zo heel lang geleden nog in Nijmegen geweest, niets gehoord over mijn kleding.
En 'Station Den Haag' op 2m45s is gewoon Almere Centrumquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:31 schreef joppie_saus het volgende:
Jaja, meneer begint in Amsterdam. Maar op die bus staat Gooischekant West en dat is toch echt Almere
Fuck wat een slechte tekst!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:35 schreef RTS91 het volgende:
AAAH fijn! Dankuwel!!! Fijne dag verder, ik ga op pad! Daag, daaaag, daaaag!
Is dat nou dezelfde chick als in het filmpje?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:35 schreef RTS91 het volgende:
AAAH fijn! Dankuwel!!! Fijne dag verder, ik ga op pad! Daag, daaaag, daaaag!
Joppie heeft in ieder geval z'n chick weer even gezien
Huh jij bent toch ook EW'er??quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb het filmpje niet gezien maar zo te zien wordt de AutoResetter te grabbel gegooid. Ik heb er niks mee te makenwe zijn altijd professioneel.
Check het filmpje hierboven dan ff en doe gezellig mee!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb het filmpje niet gezien maar zo te zien wordt de AutoResetter te grabbel gegooid. Ik heb er niks mee te makenwe zijn altijd professioneel.
Nee nee ik ben van de concurrent.quote:
Pek en veren voor jou!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee nee ik ben van de concurrent.
Haha wees blij, aan mij raak je geen ritten kwijt.quote:
Hee, ik heb volgende week een 'inschrijfsessie' bij AutoReset in Amsterdam. Kun jij me vertellen hoe dat precies in zijn werk gaat? Wordt er net als bij EW ook eerst nog een rijtest afgenomen bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee nee ik ben van de concurrent.
Ja of juist wel...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha wees blij, aan mij raak je geen ritten kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |