Zelfde hier. Heb weliswaar maar één tentamen. Maar wel alles of niet. Anders haal ik mijn bsa niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Voorlopig rij ik helemaal nergens heen. Volgende week 5 tentamens
Bij mij zitten er geen eens herkansingen bij die 5quote:Op zondag 19 juni 2011 19:01 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zelfde hier. Heb weliswaar maar één tentamen. Maar wel alles of niet. Anders haal ik mijn bsa niet.
Daarna een weekje feesten en misschien wat werken en dan op vakantie. Vanaf eind juli vol beschikbaar. Hopelijk kan ik net als vorige zomervakantie flink wat uren maken.
Zoals bij mij.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze kunnen me toch ook gewoon een acceptabel aantal van 2 tentamens geven en een projectje ernaast ofzo
Goede binnenkomer knulquote:Op zondag 19 juni 2011 23:30 schreef Baldiran het volgende:
[ afbeelding ]Ej
Hoor het graag en hieronder nog een leuke foto van een auto waar de meeste van jullie nooit in zullen rijden
Ik denk dat ik meer plezier heb tijdens het rijdenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:30 schreef Baldiran het volgende:
[ afbeelding ]Ej Jongens,
Ik ben al ongeveer nu een half jaar prive chauffeur bij easyway en zie net pas deze topic, wel gaaf.
Ik zit nu de laatste dagen met een vraag die ik nergens beantwoord kan krijgen en ben een beetje te lui om easyway hiervoor op te bellen. Weet een van jullie hoeveel vergoeding je krijgt per kilometer die je met je eigen auto maakt naar de klant toe?
Hoor het graag en hieronder nog een leuke foto van een auto waar de meeste van jullie nooit in zullen rijden
Met een klant achterin is het goed scheuren jaquote:Op maandag 20 juni 2011 10:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer plezier heb tijdens het rijden
Hahaha nee misschien niet die. Maar wij hebben wel de muziek lekker hard, raampje open en de zon op je bol, even pauze wanneer wij willen en rijden zoals we willen en niet op aanwijzing van een ouwe snor achterin.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:30 schreef Baldiran het volgende:
[ afbeelding ]Ej Jongens,
Ik ben al ongeveer nu een half jaar prive chauffeur bij easyway en zie net pas deze topic, wel gaaf.
Ik zit nu de laatste dagen met een vraag die ik nergens beantwoord kan krijgen en ben een beetje te lui om easyway hiervoor op te bellen. Weet een van jullie hoeveel vergoeding je krijgt per kilometer die je met je eigen auto maakt naar de klant toe?
Ik werk ook als privéchauffeur (ander bedrijf), maar ik heb altijd wel even de tijd om zelf een rondje te gaan rijden met de auto's. Alle klanten die ik heb gehad vinden dat bovendien prima. Als je rond de afgesproken tijd maar weer in de buurt bent.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:26 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Met een klant achterin is het goed scheuren ja
Ghehe ja die busjes waarbij je met vol gas optrekken bijna met je kop tegen de voorruit knalt als je je gordel niet om hebtquote:Op maandag 20 juni 2011 10:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op de radio een reclame over de Mercedes Sprinter. Ze hadden het over "verhoogd comfort door de standaard automaat". Ik dacht aan de busjes van het welbekende postorderbedrijf. Ik lachte hardop.
Ja soms zet ik een klant af en moet ik hem/haar pas over over 5 å 6 uurtjes later ophalen. Geloof mij dat ik dan ook heerlijk geniet van een (niet plastic/nieuw ruikende) luxe auto.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hahaha nee misschien niet die. Maar wij hebben wel de muziek lekker hard, raampje open en de zon op je bol, even pauze wanneer wij willen en rijden zoals we willen en niet op aanwijzing van een ouwe snor achterin.
Ja we zijn zo lekker gewoon gebleven!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die nooit in een afgeragde Caddy hoeven te rijden
Dat houdt het spannend jeweets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |