George Michael?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:49 schreef SigfriedAmbrosius het volgende:
Gewoon doen. Na een tijdje kijk je echt niet meer op van een naar luchtje meer of minder. Wat ook wil helpen is muziek van George Michael draaien om het kontgaatje wat te laten ontspannen.
Jullie mannen..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:03 schreef -X-Angel-X- het volgende:
Het is een uitgang geen ingang..
Een vrouw heeft een kutje voor het neuken. Dat is niet voor niets zo geregeld.
Sowieso, waarom willen mannen eigenlijk anale seks? Lekker poepstampen.. heerlijk.. zelf willen ze ook niet in hun reet genomen worden, dus jullie mannen moeten je niet verbaasd gaan gedragen als een vrouw dat niet wil.
Bla bla bla bla fucking bla, Veeg jij je reet niet nadat je hebt gescheten? is het poepstampen bij jou?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:03 schreef -X-Angel-X- het volgende:
Sowieso, waarom willen mannen eigenlijk anale seks? Lekker poepstampen.. heerlijk.. zelf willen ze ook niet in hun reet genomen worden, dus jullie mannen moeten je niet verbaasd gaan gedragen als een vrouw dat niet wil.
1. Volgens deze logica is pijpen ook uit den boze, evenals beffen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:03 schreef -X-Angel-X- het volgende:
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jullie mannen..Volgensmij zijn er in dit topic meer vrouwen die het willen dan mannen
![]()
Overigens is het geen poepstampen. Grootste misvatting die er bestaat geloof ik.
Ik heb dat dus eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:14 schreef All-out het volgende:
Het lijkt mij enorm geil, anale seks, maar ik ben dan ook echt van de lekkere kontjes
En ik vind het extra opwindend omdat het een stap verder is, dat je beide zo geil bent dat je meer wilt
De enige reden die voor mij belangrijk is om af en toe anaal te gaan, omdat ik het lekker vind!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:42 schreef tja77 het volgende:
Waarom willen sommige mensen anale seks?
Voor mij hoeft het allemaal niet, ik geniet van vaginale seks met mijn vriendin, en dat bevalt me prima. Ik kan me niet voorstellen dat anale seks iets toe zou voegen.
Een kut is gemaakt om te neuken, en anus niet. Tuurlijk kan het, maar het dient er niet voor. Krijg je natuurlijk de dooddoener "en een mond dan? pijpen en beffen hoort dus ook niet?"
Pijpen en beffen is anders, zie het meer als kussen/tongen met een lul of kut.
Ja ik heb in het verleden wel eens anaal geneukt met mijn toenmalige vriendin, maar iets toevoegen deed het niet.
sterker nog, mijn man voelt weinig verschil tussen vaginaal en anaal, dus hem maakt het niet veel uit, het initiatief komt altijd van mij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:58 schreef wendy79 het volgende:
[..]
oneens.. ik vind het net zo lekker als mijn man
De hillbilly komt ook even tervoorschijn..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:03 schreef -X-Angel-X- het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
De enige reden die voor mij belangrijk is om af en toe anaal te gaan, omdat ik het lekker vind!
Of het er nu wel of niet voor gemaakt is boeit me niet, ik vind het lekker en mijn man ook, dat is voldoende reden voor mij persoonlijk.
En als iemand het niet lekker vind of het idee staat diegene niet aan, zeker niet doen dan.
Snap heel die discussie over wat "hoort"en wat niet "hoort" niet, het enige wat tijdens seks hoort is beide genieten van wat je doet.
And you are so right! Zo denk ik er ook overquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:03 schreef -X-Angel-X- het volgende:
Wat is dit nou voor een onzin reply, ik wil helemaal geen anale seks.quote:Sowieso, waarom willen mannen eigenlijk anale seks?
Wat?quote:Op maandag 25 juli 2011 04:02 schreef NaughtyBuns het volgende:
Ieder z'n eigen ding maar bij mij ..hell no! M'n kutje is 1000 keer gevoeliger en voor mij veel lekkerder.
En by the way, mannen zijn juist geschikter voor anale seks omdat hun anus rekbaarder is dan bij vrouwen en de mannelijke g-spot ligt daar natuurlijkVind het zeker niet erg om een man anaal te nemen, juist geil
Weer wat geleerd op deze late nacht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:28 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Ja, mannen hebben een flexibelere anus dan vrouwen.
Wehe, cool wijf ben jequote:Op donderdag 28 juli 2011 02:28 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Ja, mannen hebben een flexibelere anus dan vrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |