abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98614996
Ik doe niet aan anale seks omdat
- ik tevreden ben met vaginaal seks
- ik geen zin heb in pijn
- de kans er is dat je anus kan uitrekken en tijd nodig heeft om weer volledig te kunnen sluiten
- nooit geil raak als ik fantaseer over anale seks.
- mijn vriend het niet wil.. (hij wil niet zijn lul ergens instoppen waar poep heeft gezeten)

Het staat wel op ons to do list. Een handeling die we maar telkens overslaan en daar verder geen problemen mee hebben. Maar ooit misschien.... wie weet valt het allemaal wel mee. Maar momenteel zijn we nog niet zoo nieuwsgierig om het uit te willen proberen.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:31:37 #127
321624 Pan.da
bam.BOE!
pi_98615074
Mijn vriendin moet er ook niets van hebben. Ziet het absoluut niet zitten en ik respecteer dat. Soms fantaseer ik er wel over, maar op andere momenten vind ik het ook een 'vies' idee. Dat heeft vooral te maken met de gevaarlijke bacteriën. Ook al gebruik je een klysma, de bacteriën blijven. Ik ben niet tegen experimenteren, maar seks doe je (in mijn geval) met z'n tweeën. En ik wil alleen dingen doen waar mijn lief ook voor in is, andersom ook. Ik keur anale seks niet af, want dat is pas kortzichtig. Wat ik wel afkeur is het misbruik van kinderen en alles wat met geweld gepaard gaat, zonder instemming.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_98615215
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:31 schreef Pan.da het volgende:
Mijn vriendin moet er ook niets van hebben. Ziet het absoluut niet zitten en ik respecteer dat. Soms fantaseer ik er wel over, maar op andere momenten vind ik het ook een 'vies' idee. Dat heeft vooral te maken met de gevaarlijke bacteriën. Ook al gebruik je een klysma, de bacteriën blijven. Ik ben niet tegen experimenteren, maar seks doe je (in mijn geval) met z'n tweeën. En ik wil alleen dingen doen waar mijn lief ook voor in is, andersom ook. Ik keur anale seks niet af, want dat is pas kortzichtig. Wat ik wel afkeur is het misbruik van kinderen en alles wat met geweld gepaard gaat, zonder instemming.
Maar als je het met condoom doet, dan valt het toch wel mee met al die bacterien...
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:37:31 #129
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_98615295
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:27 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Makkelijk op te kast te jagen ben je wel in ieder geval.

Mij kortzichtig noemen zal ik even negeren.

!!!!!!!!!!
gewoonmezelf87 heeft wel gelijk.
Jij oordeelt hier over iemand zijn mening en idee en zodra je daar op aangesproken word schiet je in de verdediging.
Niets mis mee, maar dan mag een ander dat ook.
pi_98615401
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:37 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]

Jij oordeelt hier over iemand zijn mening en idee en zodra je daar op aangesproken word schiet je in de verdediging.
Dit.
pi_98615492
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:37 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]

Okay, waar precies schiet ik in de verdediging?

Ik zit niemand te zeggen dat ze hun kut als doorgeefluik moeten gebruik of 'nou, ik heb geen zin meer om te antwoorden dus laat jij je maar gewoon lekker in je vagina nemen :( '.

Ja, op dat soort dingen ga ik niet normaal meer reargeren.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:50:26 #132
321624 Pan.da
bam.BOE!
pi_98615821
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:35 schreef be-strong het volgende:

[..]

Maar als je het met condoom doet, dan valt het toch wel mee met al die bacterien...
Natuurlijk, heb je gelijk in :)
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_98616201
Maar zou een man dat wel willen? Seks met condoom en anaal kunnen of zonder condoom en niet anaal mogen.

Zelfs al zou ik van anaal houden dan nog zou ik denk ik wel weten wat ik zou kiezen..
Maar goed, heb het daarom ook niet zo op condooms. Eén keertje was meer dan genoeg.

Daarnaast blijft de kans op onstekingen natuurlijk gelijk voor vrouwen. Als ik zo die geluiden om mij heen hoor dan zijn er genoeg dames die om de 2 weken de huisarts bezoeken (zelfs vrouwen die dat een tijdje elke week deden) omdat vriendlief weer zo slim was om van anaal over te gaan op vaginaal.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:34:25 #134
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_98617353
omdat het gay is ....
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:45:24 #135
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_98617747
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:31 schreef Pan.da het volgende:
Dat laatste heeft er ook vrij weinig mee te maken allemaal en er zitten ook ontzettend veel bacterien in de vagina, maargoed ik vind anale seks persoonlijk erg ranzig en moet er niks van hebben.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 19:33:53 #136
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_98619536
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik zit niemand te zeggen dat ze hun kut als doorgeefluik moeten gebruik of 'nou, ik heb geen zin meer om te antwoorden dus laat jij je maar gewoon lekker in je vagina nemen :( '.

Als ik een vagina had zou ik dat zeker doen :P
pi_98620453
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Okay, waar precies schiet ik in de verdediging?

Ja, op dat soort dingen ga ik niet normaal meer reargeren.
dat makkelijk op de kast jagen is een pot verwijt de ketel verhaal.....

jij geniet blijkbaar wel van anale seks, nou prima toch, ik denk daar anders over maar dat vind jij blijkbaar niet prima!, daar heb ik een probleem mee, het is mijn gevoel en opvatting erover, en niet voor discussie vatbaar wat mij betreft!
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 24 juni 2011 @ 23:18:53 #138
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_98629569
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ik denk dat iedereen een andere reden heeft, ik kan kortzichtige mensen als jij wel uitleggen dat ik een darmaandoening heb en daarom gruwel bij het idee maar feitelijk gaat je dat geen moer aan! ik doe niet aan anale seks en de enige aan wie ik daarover verantwoording hoef af te leggen is mijn vriend!
Pfff.... iemand met een andere mening 'kortzichtig' noemen? Ook een manier om een discussie naar de stront te helpen ;)

Zullen we het dan maar gewoon 'persoonlijke voorkeuren' noemen? Sommigen zullen tevreden zijn met 5 minuutjes en een beetje missionaris, beetje dit, beetje dat. Anderen weten wat meer 'rek' in hun sexleven te brengen. So what?
Waarom zou het een wel ok zijn en het andere niet? Dat gelul (dat woord mag hier wel op dit topic toch?) over wel of niet ok zijn, verkapte homo zijn of weet ik veel wat....?

Maar wel een feit....juist als je kortzichtig bent schiet je al in een kramp van het idee. Tja, dan zul je heel snel klaar zijn want dan gaat het juist pijnlijk worden.
Ik heb genoeg partners gehad die er in het begin niets van moesten weten maar na wat uitleg en stimulatie op de juiste plekken en vooral stapje-voor-stapje ging er toch een nieuwe wereld voor hen (en mij :) ) open....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_98635561
Omdat ik het simpelweg niets vind toevoegen. Ik vind het geen prettig gevoel als er iets m'n anus in gaat, dus waarom zou ik dat dan doen?
pi_98653396
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

dat makkelijk op de kast jagen is een pot verwijt de ketel verhaal.....

jij geniet blijkbaar wel van anale seks, nou prima toch, ik denk daar anders over maar dat vind jij blijkbaar niet prima!, daar heb ik een probleem mee, het is mijn gevoel en opvatting erover, en niet voor discussie vatbaar wat mij betreft!
Ik zit nergens op schat.

Mag je best vinden. Maar dan niet gaan zitten zeuren als je je opinie op een forum neerzet en dat iemand je argumenten dan omlaag haalt.
pi_98662472
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 01:31 schreef pasopikbijt het volgende:
Omdat ik het simpelweg niets vind toevoegen. Ik vind het geen prettig gevoel als er iets m'n anus in gaat, dus waarom zou ik dat dan doen?
Heb je er wel eens iets in gehad dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2011 23:25:46 ]
  zondag 26 juni 2011 @ 02:15:06 #142
321624 Pan.da
bam.BOE!
pi_98667954
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 23:25 schreef TAX001 het volgende:

[..]

Ja een wortel... :)
pi_98671642
quote:

[..]

Dat lijkt me een vrij onnodige vraag aangezien ik in mijn vorige post zeg dat ik het geen prettig gevoel vind.
pi_98672483
quote:

[..]

Zetpil :)
pi_98672603
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:26 schreef Sofia90 het volgende:
Zetpil :)
Of thermometer..
  zondag 26 juni 2011 @ 13:01:58 #146
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_98674821
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:18 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Pfff.... iemand met een andere mening 'kortzichtig' noemen? Ook een manier om een discussie naar de stront te helpen ;)

Zullen we het dan maar gewoon 'persoonlijke voorkeuren' noemen? Sommigen zullen tevreden zijn met 5 minuutjes en een beetje missionaris, beetje dit, beetje dat. Anderen weten wat meer 'rek' in hun sexleven te brengen. So what?
Waarom zou het een wel ok zijn en het andere niet? Dat gelul (dat woord mag hier wel op dit topic toch?) over wel of niet ok zijn, verkapte homo zijn of weet ik veel wat....?

Maar wel een feit....juist als je kortzichtig bent schiet je al in een kramp van het idee. Tja, dan zul je heel snel klaar zijn want dan gaat het juist pijnlijk worden.
Ik heb genoeg partners gehad die er in het begin niets van moesten weten maar na wat uitleg en stimulatie op de juiste plekken en vooral stapje-voor-stapje ging er toch een nieuwe wereld voor hen (en mij :) ) open....
Waarom schets jij een situatie waarin mensen die anale seks bedrijven een uitgebreider en minder saai seksleven hebben?
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  Milf zondag 26 juni 2011 @ 13:12:40 #147
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_98675089
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:46 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Het is heel simpel.

Tegenwoordig als je als meisje/vrouw geen anale seks wilt, niet wilt dat er in de mond of over gezicht word klaargekomen, je vriend verbied vreemd te gaan, trio's etc. dan ben je saai en moet je gedumpt worden. :')

Vroeger was je asl meid hiermee juist relatiemateriaal ^O^
:D!

Anaal, nee dank je :{. Dat trekt mij absoluut niet.
In mijn mond klaarkomen, dan komt mijn maag klaar over jou. :')
Je hebt sex met alleen mij of met anderen, maar niet at the same period.

En toch schijn ik niet saai te zijn in bed :7
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 26 juni 2011 @ 13:19:09 #148
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_98675254
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:01 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Waarom schets jij een situatie waarin mensen die anale seks bedrijven een uitgebreider en minder saai seksleven hebben?
Waar lees je die woorden dan?
Strek je eens uit !
pi_98676185
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:19 schreef Wanderingwhy het volgende:
Waar lees je die woorden dan?
"Die mensen hebben geen 'rek' in hun seksleven."
  zondag 26 juni 2011 @ 14:13:38 #150
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_98677103
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:48 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

"Die mensen hebben geen 'rek' in hun seksleven."
Prima joh. Trek de woorden maar uit zijn verband.

Ik spreek over meningen. Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen mening. Of je nu gelukkig en blij met met de 5 minuten per week sex of daar meer rek aan wilt geven.

We moeten oppassen om de een of de ander daarop te gaan veroordelen. Er is geen "gelijk hebben" aan een mening. Of je nu wel of niet anaal lekker vindt. Of je nu urenlang neukt in alle standjes of dat je in de missionaris na 5 minuten of minder door je munitie heen bent. Als dat voor jou goeie sex is mij best. Ik heb een andere mening en veroordeel niemand daarmee.

Waar ik kriegelig van word zijn argumenten als "ik vind het niets" of "ik vind het niet lekker" op basis van vooroordelen als 'er komt poep uit" of bacterien. Stop dan ook maar met in het bed van een ander te liggen want daar leven ook beestjes in. Duh! ;)
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')