Dit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hierom:
JE ANUS IS JE POEPGAT.
Je gebruikt je plasser toch ook voor andere dingen?quote:
Vrouwen poepen niet dus waarvoor dient de anus dan bij een vrouw? Precies.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:20 schreef Fraulein het volgende:
[..]
evolutie heeft ook niet bepaald dat een vrouw in dr reet hoort te worden genomen
Jij ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:43 schreef hoerezooi het volgende:
een kut is gemaakt om te neuken en geil. een poepert is daar niet voor bedoelt, stinkt en krijg je spontaan een slappe van alleen al aan het denken eraan
Right, respectloos.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Een vrouw in der mond nemen vind ik nogal respectloos, laat de vrouw het maar lekker zelf opknappen met haar hoofd, ze heeft echt geen hulp daarbij nodig.
Het is toch niet zo gek als een mijn zijn lul niet in een poepgat wil steken?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:05 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Right, respectloos.Mensen die zeggen dat bepaalde soort seks respectloos is.. ook grote onzin. Als het gebeurt tussen twee mensen die elkaar vertrouwen en respecteren is het niet respectloos.
Terzijde zou ik het erg jammer vinden als mijn vriend geen anale seks zou willen (proberen). Ik snap die bekrompen houding van mensen naar anale seks toe niet helemaal.
Jou mot ik zeker niet in mijn poepgat in ieder geval.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het is toch niet zo gek als een mijn zijn lul niet in een poepgat wil steken?
Wat is dit dan weer voor kansloze reactie. Je vraagt af waarom mensen een 'bekrompen' houding aannemen. En zodra ik aangeef waarom ik anale seks onsmakelijk vindt kom je met een 'jij komt er bij mij niet in' reactie. Ach, alsof ik behoefte heb aan een foktrol die haar ruften niet meer binnen kan houden.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Jou mot ik zeker niet in mijn poepgat in ieder geval.
Iets met een kast en jij zit erop.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:46 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor kansloze reactie. Je vraagt af waarom mensen een 'bekrompen' houding aannemen. En zodra ik aangeef waarom ik anale seks onsmakelijk vindt kom je met een 'jij komt er bij mij niet in' reactie. Ach, alsof ik behoefte heb aan een foktrol die haar ruften niet meer binnen kan houden.
Omdat? Je een relatie moet hebben voor anale seks? Een andere partij kan een one night stand, een fuckbuddy of inderdaad een relatiepartner zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:43 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Als anale seks een reden is om een andere partij te zoeken of vreemd te gaan, dan vind ik dat iemand zijn principes een beetje krom zijn.
Buttplug om te oefenen werkt goed. En ja, glijmiddel is een must.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:49 schreef Kabolter het volgende:
Ik heb er niet zo veel mee. Daarnaast moest ik in het verleden al glijmiddel gebruiken om het vanaf het begin aangenaam te maken en ik heb het idee dat dat bij anaal nog belangrijker is. Vind glijmiddel vaak niet fijn. Door de omtrek denk ik dat het in begin veel gepruts zal worden.
Zolang ik niet erg nieuwsgierig wordt en mij nog prima vermaak met een vagina is anaal dus niet zo aanlokkelijk. Daarnaast werkt het dus in mijn voordeel dat een vagina er voor gemaakt is om geneukt te worden.
Wil overigens niet zeggen dat ik er per se nee tegen zou zeggen als mijn vriendin op dit gebied nieuwsgierig gaat worden. Zou het haar wel gunnen, maar zij heeft er ook erg weinig mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |