Ik ben 1 en al faal je weet tochquote:
was niet op schoot dus telt nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:24 schreef Pixie. het volgende:
weer een hont gespot
alleen geen kutscreen
quote:
dit vind ik eigenlijk triestquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:21 schreef Supertolll het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje op het randje dit misschien
Vond ik ook, als ik langer bleef kon ik hem waarschijnlijk nog een paar dingen laten doen. Maar ik vond dit al erg genoegquote:
hij doet t toch zelf?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Vond ik ook, als ik langer bleef kon ik hem waarschijnlijk nog een paar dingen laten doen. Maar ik vond dit al erg genoeg
Wat een flapdrol, ik kon niet eens mijn eerste zin afmaken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef Sealnova het volgende:
http://solomio.nl/chat_1155_t1.html die gast die op de plee zat is terug
kick omdat ik vroeg of ie aan het kakken wasquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef Sealnova het volgende:
http://solomio.nl/chat_1155_t1.html die gast die op de plee zat is terug
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:28 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Wat een flapdrol, ik kon niet eens mijn eerste zin afmaken.
inddquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Vond ik ook, als ik langer bleef kon ik hem waarschijnlijk nog een paar dingen laten doen. Maar ik vond dit al erg genoeg
Kan er niet mee zitten, die kerel doet het zelf hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:28 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Je moest hem zien bewegen op die stoel, was niet om aan te zien
Begrijp me niet verkeerd, Schadefreude vind ik zelf ook de beste vorm van humor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:30 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Kan er niet mee zitten, die kerel doet het zelf hoor.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:31 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, Schadefreude vind ik zelf ook de beste vorm van humor.
Laterrrrquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:31 schreef MajorTom. het volgende:
Nouja ik ga er weer vandoor. toedels tortelduifjes.
kuzzieezzquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:31 schreef MajorTom. het volgende:
Nouja ik ga er weer vandoor. toedels tortelduifjes.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |