Ik hoop het ook, in mijn geval xbox, maar om dit nou lelijk te noemen gaat me wat te ver...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:37 schreef mash_ het volgende:
Mag hopen dat de ps3 nog wel een stukje mooier wordDit is echt lelijk.
Niet lang....quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:16 schreef Sjapoela het volgende:
Gelekte gameplay, kijken hoelang het nog beschikbaar is
Denk dat alleen de cutscenes beter zijn doordat het minder compressed zal zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:37 schreef mash_ het volgende:
Mag hopen dat de ps3 nog wel een stukje mooier wordDit is echt lelijk.
Hij wou hem nog in HD uploaden, hou het kanaal in de gaten danquote:
Het is steeds dezelfde map in alpha, Operarion Metroquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:15 schreef SoldMayor het volgende:
Op dat youtube kanaal staan meerdere filmpjes. Maar alle maps die tot nu toe gezien zijn en ook van officiele video's is dat alles in de focking stad afspeelt..... hoe verneukt is dat..
Mooie stront map dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Het is steeds dezelfde map in alpha, Operarion Metro
Teringvet. Nooit eerder gezien dat een multiplayer map sfeer uitstraaltquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:04 schreef jesperrrrsss het volgende:
http://www.youtube.com/user/UsamaFTW#p/u/0/SDcbaR1THPQ
staan 5 tal gameplays op maar je moet snel zijn anders zijn deze ook verwijderd
bv
quote:Dear EA,
I am very dissappointed. There is an closed Alpha for Battlefield 3 and i would like to enter. So i went to the alpha page (https://bf3alpha.battlefield.com/index.php?id=1) and it says WE'RE SORRY - YOU DON'T MEET THE CRITERIA TO ENTER THIS SITE.
I have literally every BF game and i was even a tester for BF2142 (great game btw). I am a level 8 veteran and you cant get any higher. I am a member of every newsletter and Facebook page. And i have BF3 in preorder since february.
Why do i get rejected? Please send me an invite.
1. Weet ik, maar hoge veterans zouden toegang krijgen indien ook lid van de nieuwsbrief.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:28 schreef emokid het volgende:
a closed.. i moet altijd in hoofdletter..
Ga jij een nieuwe videokaart in je console doen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:24 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik moet wel zeker een nieuwe videokaart kopen
zat te denken aan een AMD 6950
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |