hangt er vanaf wat je verwachtingen zijn natuurlijk. Ga je het tegenover de PC versie zetten zal het een tikje minder zijn. Vergelijk je het met BFBC2 ofzo denk ik dikke prima.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:35 schreef SoldMayor het volgende:
Zo duidelijk is dat allemaal niet.
Ik krijg steeds meer het idee dat de console versie van BF3 flink gaat tegenvallen.
want?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:35 schreef SoldMayor het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat de console versie van BF3 flink gaat tegenvallen.
Zal best kunnen maar ik kan echt niet meer met zowel toetsenbord en muis overweg als jaren geleden en toen ging die combinatie ook niet vlekkeloos. Dus het wordt of voor de console of gewoon helemaal nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:35 schreef SoldMayor het volgende:
Ah, bedankt voor de tip, ga ik ook even doen daar danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:28 schreef vinnus het volgende:
duidelijk dat dit de game van het jaar wordt..! misschien zelfs wel beste game voor de PS3?
ik heb de limited edition gepreorderd bij Game Mania.
daar gaven ze de LE voor de dezelfde prijs als de normale editie
QFT. Alleen wordt het voor mij hooguit een 32", of mijn 22" monitorquote:Op zondag 17 juli 2011 14:24 schreef corkydiggles het volgende:
Fps speelt niet beter op een pc of op een console.
Het is maar wat je gewend bent.
Ik ben beide gewend speel al zeker 14 jaar fps op pc en zo ongeveer 5 jaar op een console.
En ik moet zeggen dat voor mij de chillheid factor belangrijker is dan het preciezer schietwerk.
En op console kan ik behoorlijk precies spelen in vergelijking met een pc natuurlijk minder maar op de console heeft iedereen deze handicap waardoor er geen verschil is.
Mensen die schreeuwen dat de PC beter is kunnen er waarschijnlijk geen zak van op de console of hebben het nog nooit echt een try gegeven.
veel vrienden van mij hadden zelfde oordeel.
en die was verdwenen naar dat ze een serieuze try hadden gedaan op mijn console.
voor mij dus Bank+ 42 inch tv full hd+ xbox360=ultiem lam gamen.
22" is ook veel fijner, ik speel nooit op mijn 46" omdat ik shooters gewoonweg veel fijner wegspeel op een tft schermpje.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de tip, ga ik ook even doen daar dan
[..]
QFT. Alleen wordt het voor mij hooguit een 32", of mijn 22" monitorHoewel, als ik mijn Xbox aansluit op mijn beamer heb ik een beelddiagonaal van 2m
Daar heb je ook wel een punt. Daarbij zit ik iets van 50/60cm van mijn monitor af dus dat is eigenlijk het zelfde effect. Het enige nadeel is dat mijn 22" 16:10 is en daardoor niet het hele scherm gevuld is. Ben wel van plan om een groter scherm te kopen tzt, dat wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
22" is ook veel fijner, ik speel nooit op mijn 46" omdat ik shooters gewoonweg veel fijner wegspeel op een tft schermpje.
true maar toch kom je weer uit op wat je zelf fijn vind.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
22" is ook veel fijner, ik speel nooit op mijn 46" omdat ik shooters gewoonweg veel fijner wegspeel op een tft schermpje.
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:37 schreef RudyCarell het volgende:
http://www.gamersspot.com(...)w-news&news_id=89584
lolwutquote:"It's technically possible to have earthquakes in multi-player using Frostbite 2. We feel like kids walking into sweet shops with Frostbite - it has so many features we never knew we needed, and we're still figuring out how best to use them."
Denk dat ps3 en xbox gewoon allebei een xbox port zijn toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef rumiii het volgende:
schijt aan de 'mindere' graphics dan, ik haal hem gewoon voor op de playstation
Zeker.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:53 schreef rumiii het volgende:
Klopt, maar als ze een monsterpc hebben zitten ze wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |