Bol.comquote:Op maandag 20 juni 2011 18:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Iemand al ergens een pre-order gedaan voor de limeted edition? Zo ja, waar?
Wie wil er nou met 30fps spelen..quote:Op maandag 20 juni 2011 12:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Slowchat en gebijt over en weer tussen twee consoles, das lekker wil je zeggen. Echt, mensen kunnen nergens meer tegen
Bij consoles weet je dan weer wel dat je op een fixed 30FPS zit. Ook wat waard
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)Home%20Page&cmid=WEH Dit is toch cheaper?quote:
Ik mis die demo, ben dan 4 weken wegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef mash_ het volgende:
Ik weet nog niet of ik deze op mijn ps3 ga halen of voor mijn laptop (en ja mijn laptop kan het aan)
Denk dat ik even de demo afwacht
Goh! vast weer is op vakantie XDquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik mis die demo, ben dan 4 weken weg
Denk dat ik maar gewoon wehkamp kies, is het maar besteld.
Tot wanneer is de pre order trouwens mogelijk?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Goh! vast weer is op vakantie XD
Maar die game is er pas Oktober!?!?! waarom nu al pre order? lijken wel duke nukem praktijken!
Staat van mij al sinds februari in de preorder... Waarom? Het is de nieuwe Battlefieldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Goh! vast weer is op vakantie XD
Maar die game is er pas Oktober!?!?! waarom nu al pre order? lijken wel duke nukem praktijken!
je hebt hem niet eerder ofzo :S dus als je hem in September of Oktober pre ordered heb je hem net zo snel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Staat van mij al sinds februari in de preorder... Waarom? Het is de nieuwe Battlefield
Kan maar vast besteld zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
je hebt hem niet eerder ofzo :S dus als je hem in September of Oktober pre ordered heb je hem net zo snel.
Maar je weet wel zeker dat je een limited edition hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
je hebt hem niet eerder ofzo :S dus als je hem in September of Oktober pre ordered heb je hem net zo snel.
bol.com , lekker vertrouwt nooit geen gezeur gehad, dan maar iets meer betalenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Iemand al ergens een pre-order gedaan voor de limeted edition? Zo ja, waar?
Maar als je 'm nu al betaalt, dan ben je er vanaf en zie je 'm wel verschijnen in oktober. Dan hoef je niet in oktober nog 30-60 euro op te troffelenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
physical warpack zal voor iedereen gratis worden, en ik zou niet nu al betalen want meestal komt die (web)winkel dan aankakken dat er niet genoeg in voorraad was en je langer zal moeten wachten, zij hebben het geld dan al binnen en makkt het niet meer uitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef WSquater het volgende:
[..]
Maar als je 'm nu al betaalt, dan ben je er vanaf en zie je 'm wel verschijnen in oktober. Dan hoef je niet in oktober nog 30-60 euro op te troffelen
Ik wacht nog even totdat een eventuele physical warpack ook hier wordt aangekondigd.
Goed idee! Ga ik ook weer eens installeren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:44 schreef kwaliteit. het volgende:
Net weer ff BF2 gedaan, nog steeds lachen!
Veel meer dan dat kan jouw laptop ook niet aanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
Goed idee! Ga ik ook weer eens installeren.
Dat kan mijn laptop niet eens aan. Speel BF2 gewoon op die oude pc.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Veel meer dan dat kan jouw laptop ook niet aan![]()
Simpel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:51 schreef Rivalo het volgende:
debiel dat er nu 2 topics zijn.
Kijk als er nu een bèta was geweest of de game was al uit, dan vond ik het goed.
Maar nu moet ik voor de nieuwtje 2 topic's in de gaten houden
Lol, dan check je, naast de 100 andere topics nog eentje extraquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, en wat als je nog niet weet waar je hem op gaat spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |