Kijk aan.quote:
Gewoon op stap gaan, en dan raak je vanzelf wel met iemand aan de praatquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:42 schreef Socios het volgende:
Hoezo `drinken´ jullie allemaal met maten en niet gewoon alleen? Hoe ben je daaraan gekomen?
Naar buiten gaan. Sociale dingen, socios.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:42 schreef Socios het volgende:
Hoezo `drinken´ jullie allemaal met maten en niet gewoon alleen? Hoe ben je daaraan gekomen?
Kijk TS, hier gaat het al fout.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ooit eens een avond gehad in Friesland.
Meestal resulteert dat uiteindelijk ook in het alleen `stoer hangend in een hoekje aan de bar het gezicht op en neer bewegend op de muziek´ nuttigen van een drankje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:44 schreef smegmanus het volgende:
Naar buiten gaan. Sociale dingen, socios.
Neem je vriendin mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Meestal resulteert dat uiteindelijk ook in het alleen `stoer hangend in een hoekje aan de bar het gezicht op en neer bewegend op de muziek´ nuttigen van een drankje.
Gewoon wat meer drinken dat je een beetje loslippig word.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Meestal resulteert dat uiteindelijk ook in het alleen `stoer hangend in een hoekje aan de bar het gezicht op en neer bewegend op de muziek´ nuttigen van een drankje.
Dan moet je het anders aanpakken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:50 schreef Socios het volgende:
Dat doe je goed, mij is zoiets nog nooit gelukt.
(Maar ik kan dan ook niet goed tegen rook)
Jouw dialect.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:05 schreef smegmanus het volgende:
Je moet gewoon een glas wijn neerplempen voor zo'n vrouwmens en dan iets romantisch zeggen in de trend van:
"Goaj met hen brommers kiek'n?"
"Muk oe de binnenvoering em noar boet'n rap'n?"
Werkt hier goed.
Die raad ik je af, als je hier in Rotterdam bent.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:05 schreef smegmanus het volgende:
Je moet gewoon een glas wijn neerplempen voor zo'n vrouwmens en dan iets romantisch zeggen in de trend van:
"Goaj met hen brommers kiek'n?"
"Muk oe de binnenvoering em noar boet'n rap'n?"
Werkt hier goed.
Moet je eens aan een neger vragen op straat:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die raad ik je af, als je hier in Rotterdam bent.
Het scheelt, ik kan alleen plat praten als ik lam benquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
NIGGA WHUT ? ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Moet je eens aan een neger vragen op straat:
Weet jie iere de pad?
Vertel de mooie dronkemansverhalen! Die doen het altijd goed!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:10 schreef hondenfokker het volgende:
ik ben net een uur wakker aan het bijkomen van vannacht was zo echt niet normaal dronken.
Ja ik zou mijn best doen om dat in de perken te houden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Herman Finkersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja ik zou mijn best doen om dat in de perken te houden.
Toch is het lastig, men heeft hier de neiging de "-en" in te slikken.
Ben er wel eens voor bij de dokter geweest: "Dokter de mensen kunnen mij soms wat slecht verstaan" Dokter: "Ach welnee......... het is juist supermooi weer".
Kutgrapje, ok.
Een kenner, chapeauquote:
Ik heb gekotst in de vuilnisbak dacht dat het de wc was. meer weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vertel de mooie dronkemansverhalen! Die doen het altijd goed!
Tegenvallend verhaal. -1.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:14 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
Ik heb gekotst in de vuilnisbak dacht dat het de wc was. meer weet ik niet meer.
Ik mag dan wel een domme polderboer zijn, ik probeer niet bij het gemiddelde IQ van deze walgelijke provincie te horen!quote:
Idem.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een domme polderboer zijn, ik probeer niet bij het gemiddelde IQ van deze walgelijke provincie te horen!
Kan jij me trouwens oppikken voor de R'dam BBQ ?quote:
Ja hoor, even overleggen in het topic zelf.. misschien zijn er meer die mee willenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan jij me trouwens oppikken voor de R'dam BBQ ?
Ik kan richting Zwolle komen of Harderwijk ofzo, wat voor jou het makkelijkst is!
Geniaal.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik had afgelopen zondag met een maat een zwerfdag. Zondagochtend wakker geworden om 10 uur (kater). De stad in om ergens een broodje te bikken. Gelijk bier bestellen.
Daarna naar de coffeeshop, ergens een kroeg in gedoken, nog een keer naar de coffeeshop, stoned in de bioscoop zitten, restaurant aangedaan, 2 kannen bier daar. Nog 2 kroegen bezocht, toen weer naar de coffeeshop om space cake te halen
De hele avond en nacht helemaal naar de klote op de bank gezeten
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb wel eens een stofje gehad waardoor je niet meer normaal kunt praten. Best raar was dat
Vooral lastig als een politieagent je vraagt waarom je zo raar loopt te blêren. Toen heeft een maat van mij gezegd dat ik down had en ging die agent zich helemaal verontschuldigen. Ik ging toen als extraatje ook een beetje kwijlen.
Naderhand nog nooit zo hard gelachen, met een verdoofde tong ofzo. Raar spul.
Bwhehehehhe.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb wel eens een stofje gehad waardoor je niet meer normaal kunt praten. Best raar was dat
Vooral lastig als een politieagent je vraagt waarom je zo raar loopt te blêren. Toen heeft een maat van mij gezegd dat ik down had en ging die agent zich helemaal verontschuldigen. Ik ging toen als extraatje ook een beetje kwijlen.
Naderhand nog nooit zo hard gelachen, met een verdoofde tong ofzo. Raar spul.
Weet zo de naam niet meer.quote:
Noes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Tijdje terug na het stappen midden in de nacht. Strontlazerus uiteraard. Even pissen ergens in een hoekje. Maat van me moest ook. Ik heb een sinasappelblaas dus was snel klaar. Hij was nog bezig en kwam er politie aanzetten![]()
Dus die snorren stoppen en hij roept naar ze: Oke, geef me die boete maar, maar ik maak het klusje wel af. Dus ze vragen om zijn ID kaart
Had hij dus niet bij zich. Dus één zo'n snor zegt dus: Oke, dan moet je mee naar het bureau
En 2 seconde daarna krijgen ze een melding over de portofoon, en rennen ze weg. 2 dronken mokkels aan de overkant schreeuwen naar ons : RENNEN RENNEN RENNEN
Dus wij een enorme sprint getrokkenHet is dat ik net gepist had anders had ik het in mijn broek gedaan van het lachen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:33 schreef smegmanus het volgende:
Ik ben een keer achterna gezeten door de politie, ze moesten mij niet hebben maar toch rende ik wegToen dacht ik slim te zijn om ergens de tuin in te duiken. Zo door de conniferen *jump*.
Precies in een vijver
Ik ben een keer achterna gezeten door de politie, ze moesten mij niet hebben maar toch rende ik wegToen dacht ik slim te zijn om ergens de tuin in te duiken. Zo door de conniferen *jump*.
Precies in een vijver
Hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:38 schreef Monopoly het volgende:
Zo'n boer die ik ken, ging eens naar zo'n tentfeest in een weiland. Flink doorgetankt uiteraard.
Fietst hij naar huis met een maat van hem, maar die was zo blauw dat hij op zijn plaat ging. Het is gefilmd. Het was alleen zo donker dat je niets ziet maar je hoort hem vet lam praten en lachen
Dat lachje van die domme dronken boer
Tell me all.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:41 schreef smegmanus het volgende:
Holy fuck ik ken zoveel van dit soort verhalen
Topicwaardig wel.
De hamvraag is natuurlijk: vinden vrouwen dit soort verhalen ook fantastisch. In andere woorden: `vallen´ zij hierop?quote:
Over het algemeen niet echt. Maar als je zonder vrouwen uitgaat dan moet dit allemaal kunnenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:53 schreef Socios het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk: vinden vrouwen dit soort verhalen ook fantastisch. In andere woorden: `vallen´ zij hierop?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:01 schreef smegmanus het volgende:
Ok nog eentje dan.
Feestje van de voetbal. Onze vlagger kon niet met een vaag smoesje afgezegd.
Dus wij zo met een lamme kop naar de lokale chinees om een beetje te kanen. Ten eerste werden wij geholpen door een Nederlander en dat kan natuurlijk niet, wij willen alleen geholpen worden door een chinees. Dus moest er zo'n halve gare uit de keuken getrokken worden om de bestelling op te nemen, goed begin!
Kwartier later komt dus die vlagger binnenvalen om voor z'n vrouw en hem wat eten te regelen, niet wetende dat wij daar zatenWij hem natuurlijk direct meesleuren en volgieten met bier, die gast was zo lam als een toeter na een uurtje
En z'n vrouw maar bellen waar ie bleef
De volgende dag moesten we op tijd voetballen, brakheid alom. Toevallig kwam ik tegelijk met hem aan op het voetbalcomplex. Hij doet zo zijn fietstas open en zijn reactie was echt zo van "god-ver-dom-me"
Wat bleek, hij had het maandmenu van gisteren voor zijn vrouw en hem nog gewoon in de fietstas zitten
Precies in een vijver
Ik kan me de laatste keer dat ik dronken was niet meer herinneren. De keer daarvoor ook niet en de keer dààrvoor ook niet en..........quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |