Kijk aan.quote:
Gewoon op stap gaan, en dan raak je vanzelf wel met iemand aan de praatquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:42 schreef Socios het volgende:
Hoezo `drinken´ jullie allemaal met maten en niet gewoon alleen? Hoe ben je daaraan gekomen?
Naar buiten gaan. Sociale dingen, socios.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:42 schreef Socios het volgende:
Hoezo `drinken´ jullie allemaal met maten en niet gewoon alleen? Hoe ben je daaraan gekomen?
Kijk TS, hier gaat het al fout.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ooit eens een avond gehad in Friesland.
Meestal resulteert dat uiteindelijk ook in het alleen `stoer hangend in een hoekje aan de bar het gezicht op en neer bewegend op de muziek´ nuttigen van een drankje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:44 schreef smegmanus het volgende:
Naar buiten gaan. Sociale dingen, socios.
Neem je vriendin mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Meestal resulteert dat uiteindelijk ook in het alleen `stoer hangend in een hoekje aan de bar het gezicht op en neer bewegend op de muziek´ nuttigen van een drankje.
Gewoon wat meer drinken dat je een beetje loslippig word.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Meestal resulteert dat uiteindelijk ook in het alleen `stoer hangend in een hoekje aan de bar het gezicht op en neer bewegend op de muziek´ nuttigen van een drankje.
Dan moet je het anders aanpakken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:50 schreef Socios het volgende:
Dat doe je goed, mij is zoiets nog nooit gelukt.
(Maar ik kan dan ook niet goed tegen rook)
Jouw dialect.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:05 schreef smegmanus het volgende:
Je moet gewoon een glas wijn neerplempen voor zo'n vrouwmens en dan iets romantisch zeggen in de trend van:
"Goaj met hen brommers kiek'n?"
"Muk oe de binnenvoering em noar boet'n rap'n?"
Werkt hier goed.
Die raad ik je af, als je hier in Rotterdam bent.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:05 schreef smegmanus het volgende:
Je moet gewoon een glas wijn neerplempen voor zo'n vrouwmens en dan iets romantisch zeggen in de trend van:
"Goaj met hen brommers kiek'n?"
"Muk oe de binnenvoering em noar boet'n rap'n?"
Werkt hier goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |