SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Je word er nu aan herinnerd dat het morgen vaderdag is?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:34 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat nog even snel naar de winkels voordat ze dicht zijn....
tot zo
tuurlijk wel.. ik pas me aan aan het hier geldende egocentrismequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:34 schreef S95Sedan het volgende:
Dat je jarig bent wil niet meteen zeggen dat het een nationale feestdag is
Nee hoor.... wij doen gelukkig niet aan dat soort commerciele bagger feestdagenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je word er nu aan herinnerd dat het morgen vaderdag is?
Wij gelukkig ook niet echt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor.... wij doen gelukkig niet aan dat soort commerciele bagger feestdagen
ik was t niet van plan maar pa komt morgen toch al op bezoek en er werd me ingefluisterd wat hij nog voor cadeau kon gebruiken dus dalijk ff inpakkenquote:
Mooi met strikjes en frutseltjes?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef clevy het volgende:
[..]
ik was t niet van plan maar pa komt morgen toch al op bezoek en er werd me ingefluisterd wat hij nog voor cadeau kon gebruiken dus dalijk ff inpakken
strikje er op is wel leuk ja.. en de uiteinden laten krullen danquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mooi met strikjes en frutseltjes?
En een tekening er bij maken hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:49 schreef clevy het volgende:
[..]
strikje er op is wel leuk ja.. en de uiteinden laten krullen dan
owja!quote:
He-le-maal geen ene moer!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Wat zijn de plannen voor de singles vanavond ?
Ik ga denk ik een krat bier halen en me lekker kapot zuipen thuis vanavond. Of nog even langs een maat ofzo, weet nog niet!
Of naar Amsterdam of ik ga lekker aan de Delerium bier en roze olifantjes tellen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga denk ik een krat bier halen en me lekker kapot zuipen thuis vanavond. Of nog even langs een maat ofzo, weet nog niet!
Beetje de kroegbaas uithangenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Roze olifantjes, laatste keer dat ik dat iemand hoorde zeggen zat hij in een zware LSD tripquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of naar Amsterdam of ik ga lekker aan de Delerium bier en roze olifantjes tellen!
Wel een erg stereotypische trip danquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Roze olifantjes, laatste keer dat ik dat iemand hoorde zeggen zat hij in een zware LSD trip
Geen idee, ik gebruik die zooi nooit eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel een erg stereotypische trip dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |