Goede idee, lijkt me best tofquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morgen miss een uurtje foute Party hits!
"Alle beetjes helpen" zei de schipper, en hij blies in het zeil.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed idee enzo maar met all1 abo's red fok! t ook niet.
Gewoon niet gaan slapen maar even onder de douche gaan staan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:28 schreef ToT het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken ff plat te gaan. Ik voel me vet klote. Aan de andere kant: nu slapen = vannacht WEER de halve nacht wakker liggen.
Weet ik daarom zei ik ook goed idee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Alle beetjes helpen" zei de schipper, en hij blies in het zeil.
Da's waarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Alle beetjes helpen" zei de schipper, en hij blies in het zeil.
Shhh, it's a seeeekrit!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ach, wij hebben nog een reserve forum, dat scheelt!
Ohh like a secret organisation with a hide-out and secret weapons and stuff? Coooooolquote:
Ik ga na t weekend en of vanavond nog weer wat nummers toevoegen...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:43 schreef _Fanta het volgende:
Eindelijk een leuk liedje gevonden![]()
Alice Cooper - School's Out
Da's wel hard nodig idd, want het is echt zoeken naar goede nummers nu. Maar jij fixt die shit welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga na t weekend en of vanavond nog weer wat nummers toevoegen...
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:49 schreef ValHallen het volgende:
Lees ik nu goed dat fok problemen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |