Mijn zusje is 20 ik zou het echt raar vinden als ik met iemand heb die even oud is of nog jonger.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik ook, dus met mijn vriendinnen en collega's schiet je ook niet zoveel op.
Heloef is dan juist weer wat te jong voor mij.
Ja ik ben nog een jochie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik ook, dus met mijn vriendinnen en collega's schiet je ook niet zoveel op.
Heloef is dan juist weer wat te jong voor mij.
Valt wel mee...je hebt altijd meiden die doorschieten ja; maar ik denk dat wanneer het normaal blijft (een half uurtje voor wassen, haren stijlen, make-up en kleding samenstellen) dan kan ik er prima mee leven. Ben wel sowieso van plan om een eventueel toekomstige vriendin een eigen badkamer te bouwen; moet natuurlijk geen bezette badkamers hebben iedere keer dat ik net wil douchen enzo.quote:
Dat laatste ja. Al schatten mensen me vaak rond de 26 (vooral als ik het scheren wat minder bijhoudt)... geen idee of dat positief of negatief is.quote:
WTFquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Valt wel mee...je hebt altijd meiden die doorschieten ja; maar ik denk dat wanneer het normaal blijft (een half uurtje voor wassen, haren stijlen, make-up en kleding samenstellen) dan kan ik er prima mee leven. Ben wel sowieso van plan om een eventueel toekomstige vriendin een eigen badkamer te bouwen; moet natuurlijk geen bezette badkamers hebben iedere keer dat ik net wil douchen enzo.
Het kan in theorie best, maar je moet altijd zelf weten waar je grenzen trekt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje is 20 ik zou het echt raar vinden als ik met iemand heb die even oud is of nog jonger.
Ik word meestal jonger geschat qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben nog een jochie.
Best wel grappig mensen die mij niet kennen denken dat ik een jaar of 20 ben. Maar ik vind mezelf er zo uit zien als een knulletje van 16.
Eigen badkamer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Valt wel mee...je hebt altijd meiden die doorschieten ja; maar ik denk dat wanneer het normaal blijft (een half uurtje voor wassen, haren stijlen, make-up en kleding samenstellen) dan kan ik er prima mee leven. Ben wel sowieso van plan om een eventueel toekomstige vriendin een eigen badkamer te bouwen; moet natuurlijk geen bezette badkamers hebben iedere keer dat ik net wil douchen enzo.
Dat is al beter te doen qua leeftijd ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Al schatten mensen me vaak rond de 26 (vooral als ik het scheren wat minder bijhoudt)... geen idee of dat positief of negatief is.
Dat is ook weer een tikkie overdreven vind ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nice; moeten we een keer op stap en aan random meiden gaan vragen wie ze ouder schatten; Tijn of Axel... ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben 28 maar word heel vaak 22 geschat
Waarom daar ben jij toch zelf veel beter inquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stel d'r nou eerst maar eens voor tijn
Dat is waarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het kan in theorie best, maar je moet altijd zelf weten waar je grenzen trekt.
Oke vertel... ik vond het wel redelijk klinken; maar wat zie jij dan anders in een normale situatie?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is ook weer een tikkie overdreven vind ik.
Niet echt tijdslimiet voor dat soort dingen hoor, als ze dat wil en prettiger vind. Badkamer kan je gewoon met 2mensen in staan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja en als ze het goed hebben krijgen ze een drankje van onsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nice; moeten we een keer op stap en aan random meiden gaan vragen wie ze ouder schatten; Tijn of Axel... ik ben benieuwd
Ik vind het ook wel redelijk klinken hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Oke vertel... ik vond het wel redelijk klinken; maar wat zie jij dan anders in een normale situatie?
Don't push itquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef moneyfornothing het volgende:
Eigen badkamer.![]()
Een inloopkast is ook zoiets.
Ja tuurlijk, met dat soort dingen kan je best er iets tegenover stellen wat jij dan 'mag' hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Don't push it. Ofja... nou... och, als ik zo'n inloop bier-koelkast zoals in de Heineken reclame mag hebben dan
....
Nicequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Don't push it. Ofja... nou... och, als ik zo'n inloop bier-koelkast zoals in de Heineken reclame mag hebben dan
....
Niet zo negatief over jezelf, misschien meer ervaring maar ook ik maak fouten hoor tijn, leer je inmiddels van.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom daar ben jij toch zelf veel beter in
Ik dacht meer aan... als ze het fout hebben krijgen wij een zoen van hun; en wanneer ze het goed hebben krijgen zij een zoen van ons. Hoog inzetten (laag eindigen kan altijd nogquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en als ze het goed hebben krijgen ze een drankje van onsen als ze het fout hebben wij een drankje van hun
En je zei net dat je vriendjelief niet lijdt onder jou?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, met dat soort dingen kan je best er iets tegenover stellen wat jij dan 'mag' hebben.
Nou ik ben op gegroeid een klein huisje waar we een kleine badkamer hadden enzo. Ik woon sinds dit jaar pas voor het eerst in een huis met twee verdiepingen. Dus ja dan vind ik dat een beetje overdreven omdat ik niet anders ben ik niet gewend. En ook al word ik een grote TV ster bij RTL ofzo en trouw ik met Gerrie zelfs dan nog ga ik geen extra badkamer er bij bouwen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Oke vertel... ik vond het wel redelijk klinken; maar wat zie jij dan anders in een normale situatie?
We wonen niet samen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En je zei net dat je vriendjelief niet lijdt onder jou?
Dat is dan wel weer vet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
....
Het is vrij makkelijk om meer ervaring dan mij te hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf, misschien meer ervaring maar ook ik maak fouten hoor tijn, leer je inmiddels van.
Hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan... als ze het fout hebben krijgen wij een zoen van hun; en wanneer ze het goed hebben krijgen zij een zoen van ons. Hoog inzetten (laag eindigen kan altijd nog).
Wat kut dat ze een vriend heeft. Dit klinkt cliche en onmogelijk maar je moet haar vergeten, hoe kut en lastig dat ook is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:54 schreef ForzaCaptian het volgende:
Aah echt een topic voor mij dit zie ik al, nou ik zal is kort losbranden:
Ik zit ook met een probleempje, ben verliefd op een meisje waarvan ik weet dat ze mij ook leuk gevonden heeft. Nu heb ik die kans nooit gepakt vanwege wat andere dingetjes in mijn leven wat er verder niet tot doet, in elk geval was ik te onzeker, wat ik sowieso al ben, maar toen extreem, over mezelf. Nooit wat geworden dus en ondanks dat ik, achteraf bekeken, eerste keus was heeft ze met een ander genomen, groot gelijk want ik deed geen ene flikker naar haar toe..
Nu is het dus zo dat ik niet later met spijt wil zitten, wat ik nu al wel heb. Nu heb je nog wel is van die momentjes dat je denkt 'vindt ze me misschien toch nog leuk..?!'. Soms hoe ze weer naar mij doet, wat voor reactie ze weer plaatst, kijkt ze je de hele tijd aan als je voorbij komt en ga zo maar door.
Ik wil haar gewoon laten zien dat ik haar wel leuk vind, een gevoel wat ik haar nooit eerder heb kunnen geven aan haar en wat zij denk ik ook niet weet.. Heb echter totaal geen idee hoe, dit is gewoon heel lastig voor mij en zeker met de gedachte dat ze een vriend heeft en ik haar maar niet kan vergeten, hoe graag ik dat dan ook wil...
Dan nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |