De broer van lanter.quote:
Tijnquote:
Ik heb een neus voor dat soort dingenquote:
Nou, niet dusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een neus voor dat soort dingen
Bewijs maarquote:
Er komen veel fijnere sappen daar beneden vandaan.quote:
En het is wel handig dat die wat vaker dan eens per maand daar vandaan kunnen komen, anders moet er weer glijmiddel gekocht worden enzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Er komen veel fijnere sappen daar beneden vandaan.
En vrouwen zijn al zo duur.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En het is wel handig dat die wat vaker dan eens per maand daar vandaan kunnen komen, anders moet er weer glijmiddel gekocht worden enzo.
Of hij durft jou dat niet te vertellenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Helaas kost ik vooral mezelf veel geld, mijn vriend heeft nog niet zoveel te lijden.
Dat is een groot complimentquote:
Nee hoor, ik koop toch echt mijn eigen spullen dus dat valt reuze mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of hij durft jou dat niet te vertellen
Maar daarom kan hij nog wel lijdenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoor, ik koop toch echt mijn eigen spullen dus dat valt reuze mee.
Qua geld niet. Daar ging het namelijk over net.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar daarom kan hij nog wel lijden
Daarvoor over iets heel andersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Qua geld niet. Daar ging het namelijk over net.
Lant is iemand die leven in dit topic brengtquote:
Afgezien van dat onsmakelijke onderwerp had ik het over hoeveel geld ik mijn vriend kost, en dat het nog wel meevalt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarvoor over iets heel anderssappen die uit puna's komen eens per maand of anders sappen vaker.
Ik zal eens met hem praten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Afgezien van dat onsmakelijke onderwerp had ik het over hoeveel geld ik mijn vriend kost, en dat het nog wel meevalt.
Maar als jij meer weet over wat mijn vriend zoal te lijden heeft hoor ik het graag.
Als je maar van hem afblijft verder mag het.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal eens met hem praten.
En zo onsmakelijk is het nu ook weer niet. Voor mij als man zijnde dan haha
Haha afgesprokenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je maar van hem afblijft verder mag het.![]()
Maar jij vind bloed lekker?
Zusje: nee, vriendin: vast wel, collega: ook vast wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha afgesprokenheb je toevallig nog een single zusje/vriendin/collega?
nee bloed is vies, zo lang ik het niet zie heb ik er geen last van
Ah ok, op die manierquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarvoor over iets heel anderssappen die uit puna's komen eens per maand of anders sappen vaker.
[..]
Lant is iemand die leven in dit topic brengtecht een geweldige jonge dame wellicht iets voor jou
hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zusje: nee, vriendin: vast wel, collega: ook vast wel.
En dat noem ik dus onsmakelijk, bloed met sliertjes en bonkjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |