Kittens drogen inderdaad heel snel uit, vandaar dat ik ze ook extra eten en wat kittenmelk heb gegeven zodat ze wel wat binnen krijgen steeds. Morgen ga ik sowieso bellen, ze zullen dan ook wel afgevallen zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Wat is Emma mooi zeg, met haar mooie bolle hoofdje
En ik las in de SC dat het niet zo lekker gaat met diarree enzo?
Kittens drogen heel snel uit begreep ik (heb ik geleerd in Cat haar topics) dus misschien toch morgen maar even naar laten kijken? Of is dat alleen als ze nog veel kleiner zijn?
Zeker mooi en liefquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Mama_Mia het volgende:
Mooi! dat ik niet naar Nijmegen ga naar de tandarts, dan kan ik rijden als het moet
Kon je ze nog een beetje flessen dan?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zeker mooi en lief
Emma wilde wel wat melk uit het spuitje, Oscar wilde alleen naar het spuitje slaanop het laatst heb ik gewoon wat op z'n snoet gespoten maar dat hielp niks.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:01 schreef Oognip het volgende:
Emma en Oscar zijn goed aangekomen! Ik had het totaal niet verwacht ivm de diarree, maar ben er blij mee! Nu nog even zien hoe de ontlasting nu is.
Hoe is het nu met ze en met hun ontlasting?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:01 schreef Oognip het volgende:
Emma en Oscar zijn goed aangekomen! Ik had het totaal niet verwacht ivm de diarree, maar ben er blij mee! Nu nog even zien hoe de ontlasting nu is.
Gelukkig wel maar toch moeilijk afscheid nemenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:27 schreef Oognip het volgende:
Shadow en Sterre zijn wegGelukkig hebben ze fijne baasjes.
Dank je!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe is het nu met ze en met hun ontlasting?
[..]
Gelukkig wel maar toch moeilijk afscheid nemenen gefeliciteerd met je tentamen
Stiekem verwacht ik nog beterquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:12 schreef Troel het volgende:
Wat fijn! Hopelijk gaat het hier maandag ook zo goed
Fijn dat het zo goed met ze gaatquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:11 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net bericht gekregen van de baasjes van Sterre en ShadowIn het begin vonden ze het heel spannend (logisch), maar nu zijn ze goed op hun gemak en hebben ze al lekker gespeeld en nu liggen ze lekker te slapen
Kan ik ook weer met een gerust hart gaan slapen
Fijn dat het goed gaat en nog een weekje dan kom ik naar ze kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:57 schreef Oognip het volgende:
Het gaat steeds beter met Emma en OscarIk heb ze gister in de gang gezet en heb in totaal 2 uur bij ze gezeten. Ik heb met ze gespeeld met gewone speeltjes en een hengel met een beestje eraan. Dat ging heel goed, op het laatst stonden ze zelfs op mijn schoot om het beestje te vangen. Snoepjes uit de hand eten wilde Oscar ook al. De deur naar de woonkamer stond de hele dag open en 's avonds kwamen ze samen met de andere kittens de woonkamer in gerend.
Vandaag heb ik gewoon de bench (in de woonkamer) open gezet en ze kwamen er meteen uit gerend. Later gingen ze ergens liggen en heb ik ze snoepjes aangeboden. Emma wilde dit keer ook uit mijn hand eten. Ze hebben ook nog niet echt geblazen vandaag. Het gaat heel goed en Moon is helemaal gek met ze
Niet naar Muis?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat en nog een weekje dan kom ik naar ze kijken(en natuurlijk ook
naar Pingoo,Luna en Rhana)
Shit heb ik Muis uitgeveegdquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Shit heb ik Muis uitgeveegd, ik was de naam van Luna kwijt dus die heb ik opgezocht en toen erbij gezet maar Muis uitgeveegd
.
Natuurlijk ook naar Muis
En aangepast![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat en nog een weekje dan kom ik naar ze kijken(en natuurlijk ook
naar Muis ,Pingoo,Luna en Rhana)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |