abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98887301
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Wat is Emma mooi zeg, met haar mooie bolle hoofdje :D

En ik las in de SC dat het niet zo lekker gaat met diarree enzo?
Kittens drogen heel snel uit begreep ik (heb ik geleerd in Cat haar topics :@ ) dus misschien toch morgen maar even naar laten kijken? Of is dat alleen als ze nog veel kleiner zijn?
Kittens drogen inderdaad heel snel uit, vandaar dat ik ze ook extra eten en wat kittenmelk heb gegeven zodat ze wel wat binnen krijgen steeds. Morgen ga ik sowieso bellen, ze zullen dan ook wel afgevallen zijn.
Voor de mensen die niet in de sc lezen ;) Emma en Oscar hebben hele dunne diarree en Emma heeft ook gespuugd.
pi_98887475
Mooi! dat ik niet naar Nijmegen ga naar de tandarts, dan kan ik rijden als het moet

Kon je ze nog een beetje flessen dan?
♥ scars make us who we are ♥
pi_98888349
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Mama_Mia het volgende:
Mooi! dat ik niet naar Nijmegen ga naar de tandarts, dan kan ik rijden als het moet

Kon je ze nog een beetje flessen dan?
Zeker mooi en lief O+
Emma wilde wel wat melk uit het spuitje, Oscar wilde alleen naar het spuitje slaan _O- op het laatst heb ik gewoon wat op z'n snoet gespoten maar dat hielp niks.
pi_98888462
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef Oognip het volgende:

[..]

Zeker mooi en lief O+
Emma wilde wel wat melk uit het spuitje, Oscar wilde alleen naar het spuitje slaan _O- op het laatst heb ik gewoon wat op z'n snoet gespoten maar dat hielp niks.
:* bellen he als het moet, want sms daar slaap ik nog wel es doorheen _O-

Oscar _O- O+ hopelijk kan je snel een flesje krijgen van DOC! Anders moet je diegene smsen wie nu mijn kittens heeft, die heeft jouw flesje :+
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:22:51 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_98888465
Ik heb zin in maandag O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_98895457
Dat kan ik me helemaal voorstellen Troel :Y Ze zijn ook zo leuk O+ Moon zit nu bij mij op schoot, hij is echt heeeel erg mooi.
pi_98895727
Emma en Oscar zijn goed aangekomen! Ik had het totaal niet verwacht ivm de diarree, maar ben er blij mee! Nu nog even zien hoe de ontlasting nu is.
pi_98898071
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:01 schreef Oognip het volgende:
Emma en Oscar zijn goed aangekomen! Ik had het totaal niet verwacht ivm de diarree, maar ben er blij mee! Nu nog even zien hoe de ontlasting nu is.
*O* Aangekomen! *O*

Mijn katten, Dexter en DeeDee hadden toen ze ik denk 2 maandjes oud (ik weet 't iets ouder, maar toch) waren ook heel erge last van diarree (en dan bedoel ik ook langdurig doordat de methodes niet goed aansloegen), maar toch bleven ze aankomen. Dat bleef me elke keer weer verbazen dat ik ze op de weegschaal zette.
pi_98901436
Shadow en Sterre zijn weg ;( Gelukkig hebben ze fijne baasjes.
pi_98902067
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:01 schreef Oognip het volgende:
Hoe is het nu met ze en met hun ontlasting?
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:27 schreef Oognip het volgende:
Shadow en Sterre zijn weg ;( Gelukkig hebben ze fijne baasjes.
Gelukkig wel maar toch moeilijk afscheid nemen :* en gefeliciteerd met je tentamen *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_98902456
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef indaha het volgende:

[..]

Hoe is het nu met ze en met hun ontlasting?

[..]

Gelukkig wel maar toch moeilijk afscheid nemen :* en gefeliciteerd met je tentamen *O*
Dank je! :D
Ik heb ze nog niet zien poepen en daar ben ik op aan het wachten.
pi_98923374
Ik heb net bericht gekregen van de baasjes van Sterre en Shadow O+ In het begin vonden ze het heel spannend (logisch), maar nu zijn ze goed op hun gemak en hebben ze al lekker gespeeld en nu liggen ze lekker te slapen O+
Kan ik ook weer met een gerust hart gaan slapen :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:12:45 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_98923458
Wat fijn! Hopelijk gaat het hier maandag ook zo goed :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_98923859
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:12 schreef Troel het volgende:
Wat fijn! Hopelijk gaat het hier maandag ook zo goed :D
Stiekem verwacht ik nog beter ;) Noah en Moon zijn iets stoerder dan Sterre en Shadow.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:24:36 #165
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98923984
Wauw wat gaat het snel ook! :o
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_98924016
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:11 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net bericht gekregen van de baasjes van Sterre en Shadow O+ In het begin vonden ze het heel spannend (logisch), maar nu zijn ze goed op hun gemak en hebben ze al lekker gespeeld en nu liggen ze lekker te slapen O+
Kan ik ook weer met een gerust hart gaan slapen :')
Fijn dat het zo goed met ze gaat *O*
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:25:51 #167
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98924039
En ook nog een *O* van mij.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98943586
Het gaat steeds beter met Emma en Oscar :) Ik heb ze gister in de gang gezet en heb in totaal 2 uur bij ze gezeten. Ik heb met ze gespeeld met gewone speeltjes en een hengel met een beestje eraan. Dat ging heel goed, op het laatst stonden ze zelfs op mijn schoot om het beestje te vangen. Snoepjes uit de hand eten wilde Oscar ook al. De deur naar de woonkamer stond de hele dag open en 's avonds kwamen ze samen met de andere kittens de woonkamer in gerend.
Vandaag heb ik gewoon de bench (in de woonkamer) open gezet en ze kwamen er meteen uit gerend. Later gingen ze ergens liggen en heb ik ze snoepjes aangeboden. Emma wilde dit keer ook uit mijn hand eten. Ze hebben ook nog niet echt geblazen vandaag. Het gaat heel goed en Moon is helemaal gek met ze :D
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:34:21 #169
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98944579
:D

Wat cool dat ze goed kunnen opschieten! Tof *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98944843
Ik vind het zo'n leuk topic! Ik moet hier even gepost hebben - wat een schatjes! O+
pi_98945226
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:57 schreef Oognip het volgende:
Het gaat steeds beter met Emma en Oscar :) Ik heb ze gister in de gang gezet en heb in totaal 2 uur bij ze gezeten. Ik heb met ze gespeeld met gewone speeltjes en een hengel met een beestje eraan. Dat ging heel goed, op het laatst stonden ze zelfs op mijn schoot om het beestje te vangen. Snoepjes uit de hand eten wilde Oscar ook al. De deur naar de woonkamer stond de hele dag open en 's avonds kwamen ze samen met de andere kittens de woonkamer in gerend.
Vandaag heb ik gewoon de bench (in de woonkamer) open gezet en ze kwamen er meteen uit gerend. Later gingen ze ergens liggen en heb ik ze snoepjes aangeboden. Emma wilde dit keer ook uit mijn hand eten. Ze hebben ook nog niet echt geblazen vandaag. Het gaat heel goed en Moon is helemaal gek met ze :D
Fijn dat het goed gaat en nog een weekje dan kom ik naar ze kijken *O* (en natuurlijk ook
naar Muis ,Pingoo,Luna en Rhana O+ )

[ Bericht 0% gewijzigd door indaha op 02-07-2011 13:15:08 ]
pi_98945612
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:57 schreef indaha het volgende:

[..]

Fijn dat het goed gaat en nog een weekje dan kom ik naar ze kijken *O* (en natuurlijk ook
naar Pingoo,Luna en Rhana O+ )
Niet naar Muis? :'(
pi_98945750
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:09 schreef Oognip het volgende:

[..]

Niet naar Muis? :'(
Shit heb ik Muis uitgeveegd :o , ik was de naam van Luna kwijt dus die heb ik opgezocht en toen erbij gezet maar Muis uitgeveegd o|O .
Natuurlijk ook naar Muis O+
En aangepast O+
pi_98945882
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:14 schreef indaha het volgende:

[..]

Shit heb ik Muis uitgeveegd :o , ik was de naam van Luna kwijt dus die heb ik opgezocht en toen erbij gezet maar Muis uitgeveegd o|O .
Natuurlijk ook naar Muis O+
En aangepast O+
*O*
pi_98952396
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:57 schreef indaha het volgende:

[..]

naar Muis ,Pingoo,Luna en Rhana O+ )
*O* heb er zin in ^O^

En Oognip wat fijn dat het zo goed gaat O+ daar doe je het allemaal voor he :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')