Wat?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hij ziet eruit of... naja, dat ga ik niet zeggen![]()
Dat heb ik ook al eens gedaan, maar het werkt nog niet echt. Maar ik denk dat ik even de internetinstellingen van mijn mobiel ga bekijken.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:45 schreef Greys het volgende:
MP, je moet idd dat vinkje even uitzetten als je inlogt, van dat koppelen aan IP
Ik heb ook weken lopen kloten met telkens inloggen, tot Ll in de kroeg dat vinkje uitzette
Dat is heul oud howrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor een tenniser is het best oud.
Het is dat grof taalgebruik niet (meer) getolereerd wordt.quote:
hm, nou ja, smaken verschillen zullen we maar denken.quote:
Waarom is datquote:
Nu we deze onthulling van APK weten is hij ook potentieel aas voor ... eh, wie eigenlijk? Welke hetero-ESF-man staat in principe open voor APK?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
hm, nou ja, smaken verschillen zullen we maar denken.
Die avatar van jou lijkt op een poep-smileyquote:Op zondag 19 juni 2011 01:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
hm, nou ja, smaken verschillen zullen we maar denken.
We gaan niet Roger's smaak beledigen!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Die avatar van jou lijkt op een poep-smiley
Ehm, als een man open staat voor APK is het geen heteroquote:Op zondag 19 juni 2011 01:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nu we deze onthulling van APK weten is hij ook potentieel aas voor ... eh, wie eigenlijk? Welke hetero-ESF-man staat in principe open voor APK?
Dus? Ik zie het punt niet, ma-piquote:Op zondag 19 juni 2011 01:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Gewoon, twee keer bijna precies dezelfde reactie, To.
Zie dit:quote:Op zondag 19 juni 2011 01:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ehm, als een man open staat voor APK is het geen hetero
quote:
Hoezo, APK is ook hetero en staat ook open voor sommige mannenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ehm, als een man open staat voor APK is het geen hetero
Ik ben bezetquote:Op zondag 19 juni 2011 01:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nu we deze onthulling van APK weten is hij ook potentieel aas voor ... eh, wie eigenlijk? Welke hetero-ESF-man staat in principe open voor APK?
Zeg, heeft Erik concurrentie?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
We gaan niet Roger's smaak beledigen!
*Met deegroller zwaait*
bezeten bedoelt ie, aldus Catquote:
Volgens mij vind jij hem ook wel leukquote:Op zondag 19 juni 2011 01:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Neuh, hij mag Roger zelf houden howr
Zoiets ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's gewoon een manier om GMTA te zeggen.
En dan krijgt Erik alsnog de eerquote:Op zondag 19 juni 2011 01:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij hem ook wel leuk
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
We gaan niet Roger's smaak beledigen!
*Met deegroller zwaait*
Nee hoor, we hebben hier alleen iemand met een goede smaakquote:
Dat moet je APK vragen. Ik heb niks te klagenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee hoor, we hebben hier alleen iemand met een goede smaak![]()
btw, deze heb ik ook nog in de aanbieding. Bevalt die beter?
Deze, als de direct quote werkt; [SC] #112 Blaquote:
Jezus fuckquote:Op zondag 19 juni 2011 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Deze, als de direct quote werkt; [SC] #112 Bla
Ik vraag het iedereen, ik hou van alles wat ik maak. Jullie moeten er tegenaan kijkenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat moet je APK vragen. Ik heb niks te klagen
Dank je, maar welke zie je liever, deze of die eerste?quote:
Aaah, cat doet eindelijk een keer lief tegen mijquote:
Ik vind deze qua kleur mooier!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vraag het iedereen, ik hou van alles wat ik maak. Jullie moeten er tegenaan kijken
[..]
Dank je, maar welke zie je liever, deze of die eerste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |