quote:
mag niequote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:14 schreef Monopoly het volgende:
meer voorwerpen en objecten die op tieten lijken aub
Tieten horen ook in de SC.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:21 schreef smegmanus het volgende:
Tieten horen bij ONZ en mogen derhalve gewoon gepost worden.
Op plekken waar het niet hoort moet je ze gewoon niet posten, maar hier in "ons" ONZ mogen tieten best. Geen open wonden en zichtbare poepgaatjes enzo.
Rectificatie: blijkbaar heb ik iets niet goed gelezen. Het mag helaas nu even niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:21 schreef smegmanus het volgende:
Tieten horen bij ONZ en mogen derhalve gewoon gepost worden.
Op plekken waar het niet hoort moet je ze gewoon niet posten, maar hier in "ons" ONZ mogen tieten best. Geen open wonden en zichtbare poepgaatjes enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Rectificatie: blijkbaar heb ik iets niet goed gelezen. Het mag helaas nu even niet.
Nou ja, mogen is een groot woord, laten we het houden op "niet gewenst". Derhalve zullen dergelijke posts verwijderd of geëdit worden.
Excuses voor deen onduidelijkheid.
Ben het er ook niet mee eens, maar dat terzijde.. we wachten even rustig afEen typische mod reactie: ik doe nu iets maar ik weet niet of ik dat morgen weer ga doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare opmerking dit. Don't shoot the messenger hé.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:40 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Een typische mod reactie: ik doe nu iets maar ik weet niet of ik dat morgen weer ga doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |