Wat is XS4ALL ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:10 schreef ConscienceNL het volgende:
En toen had je het aan XS4ALL gevraagd?
Nationaal onderzoeksbureau.quote:
Gevaarlijk bezig tongquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef tong80 het volgende:
Kom binnen. Lekker ouwehoeren. Kleren uit en subtiel m'n piemel laten wassen.
Daar gaan we dacht ik. Totdat ze vroeg wat ik van het hedendaagse feminisme vind.
Zelden zo'n afknapper gehad.
Dat wilde ik doen maar ze had een kale poes.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wilde ik doen maar ze had een kale poes.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nationaal onderzoeksbureau.
Op je CV staat dan dat je in je jeugd doktertje hebt gespeeld.
Bij het NIPO onderzoeken ze alles.quote:
Ja ze had een kale muts op.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok dus? was ze ook kaal op haar hoofd dan?
Oh ja hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:52 schreef Partyboy1991 het volgende:
Wil iemand zien hoe blue waffle dr uit ziet?
Ok ik leg de grap weer eens uit in dit topic.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
![]()
Maar had ze nou wel of geen haar op haar hoofd? want boeit niet wat voor muts ze op heeft.
en wat is een kut dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok ik leg de grap weer eens uit in dit topic.
Muts is bargoens voor kut.
ja maar hoezo heb je t over een kut terwijl ik het over haar hoofd heb....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok ik leg de grap weer eens uit in dit topic.
Muts is bargoens voor kut.
Dyslexisie hut die ze hebben uitgewoond omdat ze niet thuis waren.quote:
Sorry met kut in een hoerentopic ga ik te ver of topic.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja maar hoezo heb je t over een kut terwijl ik het over haar hoofd heb....
of topic? of wat dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry met kut in een hoerentopic ga ik te ver of topic.
On topic dat je een oprechte hoerenloper bent.quote:
Picsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef tong80 het volgende:
Kom binnen. Lekker ouwehoeren. Kleren uit en subtiel m'n piemel laten wassen.
Daar gaan we dacht ik. Totdat ze vroeg wat ik van het hedendaagse feminisme vind.
Zelden zo'n afknapper gehad.
Ik vond die van jou nog het mooiste met die bejaarde negerin.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:10 schreef Aestivate het volgende:
Slechte review, heb betere van je gezien op hookers.nl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer 1 overtreding. Goed bezig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
On topic dat je een oprechte hoerenloper bent.
Dat je zelf niet dat agenten pakje aantekt ipv de sado masochiste hoer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Weer 1 overtreding. Goed bezig.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond die van jou nog het mooiste met die bejaarde negerin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |