SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
verstandskiezenquote:
That's mequote:
Getrokken. Twee stuksquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 stelt z'n afspraak nog maar eens 7 jaar uit
thanksquote:
Regen en windquote:
Ah joh, blijf je toch lekker binnen? Heb je er geen last vanquote:
Moet eigenlijk nog even weg, maar pak de auto welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah joh, blijf je toch lekker binnen? Heb je er geen last van
Willen ze bij mij ook al een paar jaar doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, ik moet werken...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
met wie ga ik aan de dope vanavond?!
Mja, het nadeel daarvan is; zodra je er last van krijgt, dan kunnen ze ze niet meer trekken, maar moeten ze snijden.... waar je uiteindelijk maar last van zal hebben in de nasleep....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Willen ze bij mij ook al een paar jaar doen.
Ik ga pas als ik er last van krijg.
Dat moeten ze bij mij geloof ik sowieso al.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, het nadeel daarvan is; zodra je er last van krijgt, dan kunnen ze ze niet meer trekken, maar moeten ze snijden.... waar je uiteindelijk maar last van zal hebben in de nasleep....
* Spezza19 gaat toch maar missb volgen....
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat moeten ze bij mij geloof ik sowieso al.
Heb er al voor in de stoel gelegen, maar die dwaas van een kaakchirurg ging een beetje met zijn assistente flirten, mij de tijd gevend om mezelf te bedenken en weg te gaan.
Zo'n Royco-vormpje in de deurquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat moeten ze bij mij geloof ik sowieso al.
Heb er al voor in de stoel gelegen, maar die dwaas van een kaakchirurg ging een beetje met zijn assistente flirten, mij de tijd gevend om mezelf te bedenken en weg te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |