Wel je haar even vlechten of in een staartje doen, want met veel wind op het strand gaat alles direct in de knup en is het een ramp met borstelen!quote:
Ah oké. Het is dan ook al maanden geleden dat we naar DWDD hebben gekeken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:10 schreef borisz het volgende:
Nee want ze hadden een tijdje geleden de Wilson pickett cup. Waarbij muzikanten in een muzikaal duel uitmaken wie de beste was. Dat was genoemd naar de artiest die ze altijd draaien voor de uitzending.
quote:De protestdemonstratie van anorexiapatiënten tegen de zorgbezuinigingen gaat vandaag niet door vanwege de wind.
goed bezig geweestquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat jammer!
Hier begint het nu ook te storten
Net even lekker gesport en mijn verslag is ook al zo goed als klaar
Ik las ergens dat ze daar ook niet meer voor uit gingen rukken wegens bezuinigingen. Maar zo te zien nog welquote:
Jaaaaa stom stomquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Ross gaat echt nooit Nederlands leren
Ross in de winkel: Mag ik een broodje kaas.
Medewerkster: Do you want that on white or brown bread?
Wat moet Golfer nuquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik vermeld het hier ook maar even: Ik zie geen advertenties meer
Dus bij verjaardagen geen plaatjes meer van blote dames & heren. Verder komt er niet echt bloot voor in CUL
Dan PM je hem maar een blote schonequote:
Wijnkortingsbon?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:30 schreef borisz het volgende:
Sinds tijden weer eens een Ibood actie gekocht
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Dus bij verjaardagen geen plaatjes meer van blote dames & heren. Verder komt er niet echt bloot voor in CUL
haha komt goedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Ross gaat echt nooit Nederlands leren
Ross in de winkel: Mag ik een broodje kaas.
Medewerkster: Do you want that on white or brown bread?
Ik vind die avatar van jou eigenlijk ook op het randje hoor Isaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Juist sexy en leuk en tofquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind die avatar van jou eigenlijk ook op het randje hoor Isa
En die van B. is óók behoorlijk seksueel getint![]()
Burka erover.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind die avatar van jou eigenlijk ook op het randje hoor Isa
En die van B. is óók behoorlijk seksueel getint![]()
Ik vind dat de avater van Borisz eigenlijk ook seksistisch; met dat poppetje met de benen wijd.quote:
Ja inderdaad zegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind dat de avater van Borisz eigenlijk ook seksistisch; met dat poppetje met de benen wijd.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind dat de avater van Borisz eigenlijk ook seksistisch; met dat poppetje met de benen wijd.
Nu je het zegt, het zou zomaar kunnen refereren naar o-r-a-l-e s-e-xquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Ja inderdaad zeg![]()
Maar jouw mondje staat ook wel wat wijd open, nu we toch bezig zijn
En volgens mij is het ook nog een flink behaarde poes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
Nu je het zegt, het zou zomaar kunnen refereren naar o-r-a-l-e s-e-x
Bahquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:22 schreef kaasplankje het volgende:
Ik maak een salade niçoise, en gulder?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Bah
Ik maak een gemengde salade met tonijn en ansjovis
justeat.nlquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:08 schreef Vork het volgende:
Ik weet gewoon niet wat ik nu moet gaan eten, dus stel ik het maar uit. Zal ik een pasta met tomaten, mozzarella en verse kruiden uit eigen balkon maken, of toch maar wraps met alles er op en erin. Ik weet niet waar ik meer zin in heb op dit moment. Ik weet wel dat ik in elk geval geen zin heb om te koken, maar het zal toch maar weer moeten.
Wimbledon en tennissen op zondag?quote:
20-6 t/m 3-7quote:
Trusten Hobbelsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:42 schreef MissHobje het volgende:
Zo en dan nu slapen, ben opoja iets met ik haaaaaaaaaaaaaaaaaat dagdiensten
!
Nouja ben ik morgen wellicht wel wat fris uitgeslapen.
Truste all
ben er wel, min of meer. maar niets zinnigs te melden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:19 schreef AnneX het volgende:
Wat een slome bedoening vandaag in de CUL afdeling.
En wat een beroering rond de advertenties.
Vanmiddag weer eens in de keuken gestaan en bijna door mijn hoeven gezakt - letterlijk
op het laatst.
Score: pindasoep - zelfgemaakte kipsaté - pindasaus - nasi - en hartige koekjes voor de leuk.
Elsevier heeft een tijdschrift uit met 100 mediterrane recepten.
Staan leuke dingen in : vandaar de hartige koekjes.
Mn. X als pontbaas had aan het eind van de dag 4 betalende passagiers overgezet.
Verder heen en weer gewaaid over de rivier.
Hoe zit dat met Mn. X AnneX? Doet hij dat als vrijwilliger of derelijke?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:19 schreef AnneX het volgende:
Wat een slome bedoening vandaag in de CUL afdeling.
En wat een beroering rond de advertenties.
Vanmiddag weer eens in de keuken gestaan en bijna door mijn hoeven gezakt - letterlijk
op het laatst.
Score: pindasoep - zelfgemaakte kipsaté - pindasaus - nasi - en hartige koekjes voor de leuk.
Elsevier heeft een tijdschrift uit met 100 mediterrane recepten.
Staan leuke dingen in : vandaar de hartige koekjes.
Mn. X als pontbaas had aan het eind van de dag 4 betalende passagiers overgezet.
Verder heen en weer gewaaid over de rivier.
Jouw user-icon kan eigenlijk ook neit meer vanwege die advertentieblokkade. Die is ook veel te uitdagend en sexy.quote:
Beetje triest moet je wel zijn dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Wel grappig dat 1 iemand gewoon een site zo in de wurggreep kan houden
Apple & facebook zijn net zo erg op dat gebiedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Nou grappig ? eerder treurig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
meer een reclame boer zie zich druk maakt om iets dat in NL niet verboden is.quote:
Eerlijk gezegd vind ik het wel briljant, niet in me opgekomen dat het zo goed kon werken.quote:
Wat een wild rood ding B . !quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Nou gelukkig heb ik net op tijd mijn plaatje gekuist dan
Dat is weer de gebruikelijke onproffesionalitiet van FOK! natuurlijk, dat ze daar niet voor gezorgd hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had alleen verwacht dat Fok wel een account manager bij Google zou hebben, waarbij je dit soort dingen wat makkelijker kan aankaarten.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:15 schreef AnneX het volgende:
Wat een wild rood ding B . !
Speel je daar met een boa?
eerst nog eens goed schudden met de cartridge. als de printer aangeeft dat deze leeg is kun je nog wel een tijdje door.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ja, de cartridge van de HP laserprinter is as. leeg.
Bestellen jullie dat online en so ja, waaro ?
Of ga ik dan maar naar het Office Center.
Ik koop cartridges bij een hervul station. Kan ook een Hema-merk cartridge bij de Hema kopenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou grappig ? eerder treurig.
Wat FoK mij gebracht heeft de afgelopen vijf jaren: juich ende vermaeck.
En jullie beste cul maatjes.
Oh ja, de cartridge van de HP laserprinter is as. leeg.
Bestellen jullie dat online en so ja, waaro ?
Of ga ik dan maar naar het Office Center.
Grappig dat jullie wel drie - vier opties aangeven...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:17 schreef z80 het volgende:
[..]
eerst nog eens goed schudden met de cartridge. als de printer aangeeft dat deze leeg is kun je nog wel een tijdje door.
en eens rustig bij de grote veilingsite kijken voor een nieuwe (wel goed opletten dat je niet genept wordt).
zat deze vol, en gaat de wagen de verkoop in?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef AnneX het volgende:
Oh en gister de auto uitgemest en gestofzuigd en gepoetst van binnen.
En definitief de asbak uitgesopt.
En vandaag door zo'n wasstraat waar de borstels om je oren vliegen.
Doodeng iedere keer : drie x per jaar of zo.
Dit was de eerste keer dit jaar dat-ie werd gewassen.
Heb jij uberhaupt je rijbewijs ? met al dat treinen wat je doet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
leuk altijd om in de auto te zitten in de wasstraat
Ja en neen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef z80 het volgende:
[..]
zat deze vol, en gaat de wagen de verkoop in?
Oh dan ga ik boven kijken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Oh die leuke film die we aan het kijken zijn komt om 23.05 op canvas !!!
Die film was vorige week ook op tv.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Oh die leuke film die we aan het kijken zijn komt om 23.05 op canvas !!!
Umbrië, ook wel het groene hart van Italië genoemd, heeft een zacht mediterraan klimaat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef Den_Haag het volgende:
Nu in Umbrie. Weer een geweldige accomodatie
en een limoncello, prego.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:57 schreef Den_Haag het volgende:
Morgen, nu nagenieten van een klein wijntje
We hadden hem vorige week opgenomenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef AnneX het volgende:
Die film was vorige week ook op tv.
Welke zender? weet ik niet meer...
Kan ik vanavond misschien de afloop zien.
Waar kijken jullie dan? Uitzending vooraf.nl ?
Waar in Umbrië?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef Den_Haag het volgende:
Nu in Umbrie. Weer een geweldige accomodatie
Vermakelijk, soms een tikkeltje ontroerend en verdomd goed gespeeld door de hoofdrolspeler.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:45 schreef AnneX het volgende:
Oh dan ga ik boven kijken.
Leuk als in 'vermakelijk'? ik zoek je linkje weleven.
Was te belazerd om door te klikken! Tja, dat heb je met klikkende heupgewrichten.
Ok ik ga mij verplaatsen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Vermakelijk, soms een tikkeltje ontroerend en verdomd goed gespeeld door de hoofdrolspeler.
Dat is ook mijn probleem met kant en klaar voedsel en afhaal. Niets is zo lekker zoals ik het zelf maak, maar afhalen lijkt altijd zo lekker snel en simpelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:13 schreef Vork het volgende:
Dat is optie 3, nouja, ik heb nog wel meer opties qua eten, maar die heb ik al weggestreept, want anders ben ik er morgen rond het avondeten nog niet uit. Het is alleen wel sneu als ik niet heel erg lang nadat ik boodschappen voor ongeveer een hele week heb gedaan, ik vervolgens eten ga bestellen. Als er een moment is waarop ik nog genoeg in huis heb, dan is dat toch zeker wel nu...
En mijn eten is sowieso lekkerder dan van welke afhaalboer hier in de buurt dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |