Zoiets lijkt me wel verstandig ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:58 schreef Donia het volgende:
Hoi saine, ben blij dat het weer beter met je gaat! Je hebt je blijkbaar heel beroerd gevoeld.
Dat onderzoek is nog steeds niet gestart, op de site staat dat er nog wat goedkeuring oid van de overheid moet komen. Het zou begin dit jaar al van start gaan en we zitten nu medio juli.....
b4kl4p, eigenlijk zou je dus eerst van de drank af moeten zijn en dan Baclofen gaan nemen om het craven tegen te gaan? Volgens de bijsluiter dus. Ameisen dronk eerst ook nog door tot hij zijn juiste dosis had bereikt, tot hij geen drankzucht meer had, en is toen geleidelijk de dosis gaan verlagen. Tot onderhoudsdosis.
Ik heb het boek niet meer in huis dus kan niet nagaan of hij toen ook nog ging bingedrinken. Er staat me wel iets bij van 1 of 2 glazen wijn af en toe. Maar..... ik weet het niet zeker.
Jullie rottige ervaringen zijn wel belangrijk want ik denk dat psychoses e.d. bij het onderzoek niet snel zullen voorkomen. Bram Bakker's patiënten (of mensen zoals ik) staan denk ik onder strenge regie.
Nee ik slik helemaal geen baclofen meer. Ook absoluut geen craving naar drank, daar heeft de psychose wel voor gezorgd zo ernstig is dit. Dus eigenlijk heb ik hier niet zo veel meer te zoeken maar wilde jullie wel even op de gevaren wijzen. Het kan nog wel een jaar duren voordat ik helemaal hersteld ben.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:04 schreef Donia het volgende:
Hoi Kratos58, gelukkig weer eens een positief geluid, héél positief zelfs. Dat geeft de burger moed.
Geweldig Saine, dat je al 5 dagen "droog staat"![]()
Baklap, nog even, slik jij nu nog wel Baclofen en zo ja hoeveel mg en in samenwerking met een arts??
De boodschap is dan niet goed overgekomen vanuit het boek, dat mijn gedrag het meest te wijten valt heb ik nooit ontkend. Ik heb die stukjes geschreven puur om er op te wijzen dat het niet onschuldig is en gevaarlijk kan zijn. Dit hoeft niet achterwege te blijven en hiermee zeg ik ook niet dat iemand het niet moet gaat gebruiken. Dat moet een ieder zelf weten.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:25 schreef Kratos58 het volgende:
Baklap, misschien lees ik het verkeerd, je wijst op de gevaren van het gebruik van Baclofen maar heb je zel zelf niet opgezocht door overmatig alcohol te nuttigen .
Elk weldenkend mens weet toch dat alcohol i.c.m. medicijnen niet goed uitpakt of ben ik dom, dit is vragen om narigheid.
Ik heb je op een ander forum zeer lovend over baclo. zien schrijven, snap dit dus niet.
Leg het gevaar niet bij Baclofen maar bij je eigen gedrag .
Baclofen is bedoeld voor mensen die echt willen stoppen en niet voor degene die erbij willen blijven drinken al is het in mindere maten .
Succes verder.
Dit helpt tegen blowen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:37 schreef Bonno het volgende:
Ja ik heb denk ik gewoon teveel op, al ging het een paar dagen geleden perfect. Maar dat er geroepen wordt dat er geen bijwerkingen zijn en het ongevaarlijk is, is niet juist.
Ik doe nu 3 keer 12,5 en dan vind ik het wel best.
Heb het blowen niet gemist trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |