Er zijn altijd al andere adverteerders geweest. AdSense geeft echter verreweg de meeste inkomsten. En dat is geen AdSense.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat? Die reactie was op basis van zijn post in dit topic. Niet op de posts in dat topic waar hij gepost heeft.
Dit is mijn school laptop heb gewoon windows 7 op mijn thuis PC. Heb nooit problemen met Vista gehad eigenlijk.quote:
Best een slecht OS, maar dat komt meer omdat er veel mensen niet mee om kunnen gaan. En het opeens veel meer van PC's vergde waardoor het als traag werd bevonden.quote:
Voor gewoon gebruik is het goed genoeg. Thuis heb ik een uber PC.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Best een slecht OS, maar dat komt meer omdat er veel mensen niet mee om kunnen gaan. En het opeens veel meer van PC's vergde waardoor het als traag werd bevonden.
7
Daar heb ik geen last van. Mijn laptop is gelukkig niet sloom.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Best een slecht OS, maar dat komt meer omdat er veel mensen niet mee om kunnen gaan. En het opeens veel meer van PC's vergde waardoor het als traag werd bevonden.
7
Oke, maar die is dan nieuw genoeg zodat het voldoende snel werkt neem ik aanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Mijn laptop is gelukkig niet sloom.
Zou wel kunnen. Ik heb hem nu twee jaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke, maar die is dan nieuw genoeg zodat het voldoende snel werkt neem ik aan
Da's wel recent genoegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou wel kunnen. Ik heb hem nu twee jaar.
Goed genoeg voor nu.quote:
Netjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Goed genoeg voor nu.![]()
[ afbeelding ]
Kan alle spellen nog op Ultra draaien inclusief Crysis 2 ook al vind ik het een bout spel.quote:
Welke videokaart? 5850? 5870?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:45 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan alle spellen nog op Ultra draaien inclusief Crysis 2 ook al vind ik het een bout spel.
Terwijl ik niet meer game.
Had het meer nodig voor grafische vormgeving + video bewerking..![]()
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
Kikker, ben jij nou geslaagd? En jij, Dastan?
Ja, met een 8 gemiddeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef Citizen_Kane het volgende:
Is computerprobleem trouwens geslaagd?
Best ziek hoog.quote:
5850quote:
JAquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
Kikker, ben jij nou geslaagd? En jij, Dastan?
Dan nogquote:
Topickillerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan nogMaar niet onmogelijk. Ik heb gewoon geleerd tot ik wist dat ik gemiddeld op een voldoende zou uitkomen. Voor de CE's nauwelijks geleerd.
Niet zo gek als er bijna niemand is.quote:
tjaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet zo gek als er bijna niemand is.
Vanavond wordt het misschien wel weer drukker maar dan ben ik er niet waarschijnlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |