Ik had nog nooit zoveel huilende mensen bij elkaar gezien. Heel vwo (65 leerlingen) en heel veel docenten gingen in 1 lokaal zitten, op de grond.. en iedereen huilde. Dat lokaal is heel lang het herdenkingslokaal geweest met foto's van hem en zn voetbalshirt en dergelijke.. Weet je dat ik maar één keer hoi tegen hem heb gezegd? Verder nooit gepraatquote:
Tjaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:07 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik had nog nooit zoveel huilende mensen bij elkaar gezien. Heel vwo (65 leerlingen) en heel veel docenten gingen in 1 lokaal zitten, op de grond.. en iedereen huilde. Dat lokaal is heel lang het herdenkingslokaal geweest met foto's van hem en zn voetbalshirt en dergelijke.. Weet je dat ik maar één keer hoi tegen hem heb gezegd? Verder nooit gepraat
Waarom?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:07 schreef yosander het volgende:
Tering wat was dat een heerlijkn avondje zeg LD![]()
!!!
Dat was wel heel ergquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tja
Mijn ons was de sfeer de dag van het nieuws ook erg bijzonder. Ook al die verhalen van leerlingen... Geen les gehad dus.
Ik heb nog maar een jaartje te gaanquote:
Chickies bier en heerlijk dansen jatogg!!quote:
Waarom heb ik nou nooit dergelijke avondenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Chickies bier en heerlijk dansen jatogg!!
Ik pleeg geen fraude.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een jaartje te gaan![]()
En tip schrijf jezelf in als uitwonende lekker cha-chingVeel beter dan een bijbaantje
Worden er geen examenfeesten gehouden oid?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou nooit dergelijke avonden
Gewoon uutgaan vind je ook wel tjappiesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou nooit dergelijke avonden
Ons schoolexamenfeest was eind april, zodat iedereen kon komen. Was wel erg gezellig, alleen moest vroeg naar huis.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:10 schreef Water123 het volgende:
[..]
Worden er geen examenfeesten gehouden oid?
Ja doh. Ik haat mensen die dat niet zijn en ook mensen die op hun luie reet zogenaamd ziek zijn en niet kunnen werken en maar van uitkering levenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
EEN EERLIJK IEMAND?En dat in deze tijd! Respect
Ons schoolexamenfeest was ook eind april. De feesten van deze week zijn gewoon feestjes die worden gegeven door klasgenoten. Maar ik ga niet naar allemaal, dan ben ik zondag doodquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ons schoolexamenfeest was eind april, zodat iedereen kon komen. Was wel erg gezellig, alleen moest vroeg naar huis.
Maar verder niet de komende dagen of ik ben niet uitgenodigd. Zou me niet verbazen...
Ja dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:14 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ons schoolexamenfeest was ook eind april. De feesten van deze week zijn gewoon feestjes die worden gegeven door klasgenoten. Maar ik ga niet naar allemaal, dan ben ik zondag dood![]()
Ik word ook niet voor alle feestjes uitgenodigd hoorhoeft ook niet, ik mag die mensen dan vaak toch niet
Aanstekelijk nummerquote:
Klopt! En heerlijk zo met wat biertjes op nmjanaj1!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |