Armen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:16 schreef APK het volgende:
Ja, nee.
Ik vind het al raar dat mannen gestreepte overhemden dragen.
En dan nog dingen in de mouwen?
Het overhemd waar ze in zitten is ook nog gestreept jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:16 schreef APK het volgende:
Ja, nee.
Ik vind het al raar dat mannen gestreepte overhemden dragen.
En dan nog dingen in de mouwen?
Oh geen probleem hoor, ik vond je petje van laatst ook stomquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:19 schreef APK het volgende:
No offence, overigens.
Is volgens mij normaal?
Fair enoughquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh geen probleem hoor, ik vond je petje van laatst ook stomIeder z'n eigen ding toch
![]()
Neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:52 schreef oh-oh het volgende:
Was dit vroeger bij jou op school ook zo in?
![]()
En wat ben ik blij dat ik een goeie equalizer ertussen heb zittenquote:
Wat goed! Trots kun je zijn op zo'n jongen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:24 schreef Rewimo het volgende:
Dat is jammer StregaHier waait het heel hard. We hadden net een buitje, gelukkig net nadat Christans wedstrijd afgelopen was.
En... Christan heeft zijn eerste goal geschotenIk weet niet wie er verbaasder was: hij of ik
Het was nog een pracht van een goal ook: zo vanaf de middellijn met een boog over de keeper in het doel
Nu heeft ie een tientje verdiend
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:26 schreef Rewimo het volgende:
Apetrots jaIk vergeet die blik van hem nooit meer
Zo verbaasd!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:29 schreef ferrari_rood het volgende:
voor christan zijn goal
En ik ben vanmorgen tante geworden van een neefje
Het gaat niet alleen om tieten (quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:29 schreef Goodbye het volgende:
Oh, lekker dan![]()
Maar ik postte al nooit tieten, dus dat scheelt
Fijn zo'n idioot die dus kennelijk heel het forum af zit te struinen om dergelijke dingen te zoekenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:31 schreef Greys het volgende:
Het gaat niet alleen om tieten () maar om alles dat écht grof is. Ook tekst.
En ik dacht ook 'Joh, ik zie amper tieten in 'mijn' fora', maar ik bedacht me ineens dat zelfs in het heel brave ESF een tietenfoto stond (van Lena). Wij zien dat echter als 'onschuldig', want dat zie je op het strand ook. Er zijn dus helaas mensen die daar anders over denken. Treurig, maar waar.
Daarom het vriendelijk doch dringend verzoek aan jullie allemaal om dat soort taalgebruik enigszins te beperken, aangezien wij er anders steeds iets aan moeten doen. Dus als het beperkt wordt, dan scheelt dat alle mods op FOK! een kluit werk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:33 schreef Goodbye het volgende:
Ook tekst? Dat wordt inderdaad in diverse slowchats nog lastig dan
Ahhh, dus ik mag me niet meer laten gaan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
Daarom het vriendelijk doch dringend verzoek aan jullie allemaal om dat soort taalgebruik enigszins te beperken, aangezien wij er anders steeds iets aan moeten doen. Dus als het beperkt wordt, dan scheelt dat alle mods op FOK! een kluit werk.
Nee johquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ahhh, dus ik mag me niet meer laten gaan?Verdorie
Of is dat ook al te grof en moet ik er potverdriedubbeltjes van maken?
Ka-weer en JFquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:36 schreef Greys het volgende:
'Wat een kutweer' en 'jezus fuck' mogen volgens mij nog wel hoor
Maar als het niet zo blijkt, dan laten we het weten.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:29 schreef ferrari_rood het volgende:
voor christan zijn goal
En ik ben vanmorgen tante geworden van een neefje
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom het vriendelijk doch dringend verzoek aan jullie allemaal om dat soort taalgebruik enigszins te beperken, aangezien wij er anders steeds iets aan moeten doen. Dus als het beperkt wordt, dan scheelt dat alle mods op FOK! een kluit werk.
Ja helaas.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om tieten () maar om alles dat écht grof is. Ook tekst.
En ik dacht ook 'Joh, ik zie amper tieten in 'mijn' fora', maar ik bedacht me ineens dat zelfs in het heel brave ESF een tietenfoto stond (van Lena). Wij zien dat echter als 'onschuldig', want dat zie je op het strand ook. Er zijn dus helaas mensen die daar anders over denken. Treurig, maar waar.
Nou ja kijk, het gaat er dus om dat als jij als bedrijf flink lapt om je advertentie te laten weer geven op o.a. FOK!, dat die ad dan soms op een pagina komt te staan waar grove/gore/brute teksten staan en/of afbeeldingen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:36 schreef Cat22 het volgende:
Wat een laffe streek van die persoon zeg. Dat je reageert op aanstootgevende foto's kan ik me voorstellen, maar dat het in tekst dus ook al problemen geeft, sjeesh!
Tja, je blijft toch mensen houden die roomser dan de Paus willen zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja kijk, het gaat er dus om dat als jij als bedrijf flink lapt om je advertentie te laten weer geven op o.a. FOK!, dat die ad dan soms op een pagina komt te staan waar grove/gore/brute teksten staan en/of afbeeldingen.
En zoals in dat FB topic te lezen is staat er bij elke ad een icoontje om te 'rapporteren' als het op een pagina staat met heel grove tekst en/of afbeeldingen.
Het belangrijkste is in elk geval ook even dat de users allemaal snappen dat het niet een actie van Danny/crew is dat het allemaal wat minder grof moet. Zie ook dat FB topic weer, mods vinden het net zo klote.
Nee, mag niet meer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:44 schreef Muis006 het volgende:
Mag je in SHO dan bijvoorbeeld ook geen nipslips meer posten?
Helaas.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, je blijft toch mensen houden die roomser dan de Paus willen zijn.
... en dat er dus een mede-FOK!-ker is (of misschien zelfs gewoon een niet-geregistreerde bezoeker, want dat kan volgens mij ook) die er gepassioneerd naar op zoek is om er melding van te doen bij Google.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:41 schreef Greys het volgende:
Het belangrijkste is in elk geval ook even dat de users allemaal snappen dat het niet een actie van Danny/crew is dat het allemaal wat minder grof moet. Zie ook dat FB topic weer, mods vinden het net zo klote.
Dan blijft er niet veel over voor SHOquote:
Ja dat bedoel ik dus. Je hoeft er toch niet naar te kijken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
... en dat er dus een mede-FOK!-ker is (of misschien zelfs gewoon een niet-geregistreerde bezoeker, want dat kan volgens mij ook) die er gepassioneerd naar op zoek is om er melding van te doen bij Google.
Wat een flauwheid
In FB denken ze dat iemand het expres doet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Je hoeft er toch niet naar te kijken?
Ja, dat is het inderdaad. Een oprechte sneuneus die nu geniet van zijn / haar 15 minutes of famequote:
Komt ze nog steeds lekker aan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan blijft er niet veel over voor SHO
En mijn neefje weegt gewoon meer dan het dubbele dan dat ean bij de geboorte woog
Nee, dus is iemand bewust zijn / haar best aan het doen om FOK! een loer te draaien.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:46 schreef Strega het volgende:
Nope, voorlopig gaat het vooral om beeldmateriaal (pics en filmpjes).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:47 schreef Muis006 het volgende:
Moet ik de piempiequote uit mijn sig halen?
Het gaat er niet persé om dat diegene er niet naar wil kijken, maar diegene denkt/vindt dus dat een zakelijke advertentie niet wil/hoort te staan op een pagina met dergelijke afbeeldingen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet eerlijk voor Danny. Die heeft van Fok! een heus bedrijf gemaakt en dat kan nu allemaal in het niets vallen omdat een of andere sneuneus zich aangetast voelt door de uitingen van mensen die hij niet eens kent. Dat vind ik echt erg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat is het inderdaad. Een oprechte sneuneus die nu geniet van zijn / haar 15 minutes of fame
Nee hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:47 schreef Muis006 het volgende:
Moet ik de piempiequote uit mijn sig halen?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dus is iemand bewust zijn / haar best aan het doen om FOK! een loer te draaien.
Dat kan de adverteerder toch zelf wel bepalen? Dit komt echt over als zeer kinderachtig en triest.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat er niet persé om dat diegene er niet naar wil kijken, maar diegene denkt/vindt dus dat een zakelijke advertentie niet wil/hoort te staan op een pagina met dergelijke afbeeldingen.
He shitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar een erotisch verhaal hier neer zetten is dan weer niet handig
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet eerlijk voor Danny. Die heeft van Fok! een heus bedrijf gemaakt en dat kan nu allemaal in het niets vallen omdat een of andere sneuneus zich aangetast voelt door de uitingen van mensen die hij niet eens kent. Dat vind ik echt erg.
En zo is het. Óf omdat een of andere sneuneus het wel een goeie bak vindt om FOK! in de problemen te brengen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:49 schreef Muis006 het volgende:
Het is ook totaal niet eerlijk voor Danny. Die heeft van Fok! een heus bedrijf gemaakt en dat kan nu allemaal in het niets vallen omdat een of andere sneuneus zich aangetast voelt door de uitingen van mensen die hij niet eens kent. Dat vind ik echt erg.
Hoe zo iets te goed? Veel meer dan zou mogen of zo?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:49 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zeker ze drinkt erg goed. Iets te goed vaak
Dat is het ook zeker.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:51 schreef Strega het volgende:
[..]
[..]
Dat kan de adverteerder toch zelf wel bepalen? Dit komt echt over als zeer kinderachtig en triest.
Dat. Maar de ads zijn weer terug in elk gevalquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt inderdaad alsof iemand probeert FOK! een loer te draaien
Dat we daar nog eens blij om zouden zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:54 schreef ElisaB het volgende:
Dat. Maar de ads zijn weer terug in elk geval
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:00 schreef BrandX het volgende:
Hallo GC-ers,
Een behoorlijke aanvulling en verandering binnen GC. Het volgende mag namelijk niet meer:
• Foto's en video's die naaktheid (blote tetten mag dus ook niet meer!) of seksuele activiteiten bevatten (ook in usericons)
• Onzedelijke of provocerende beelden
• Grof of onfatsoenlijk taalgebruik, inclusief erotische verhalen
• Sekstips of -adviezen
• Sites over seksuele fetisjen (bijvoorbeeld inhoud over voetfetisjen)
• Seksspeeltjes of erotische producten
• Advertenties voor of links naar externe sites die inhoud voor volwassenen bevatten
De reden waarom, kun je hier lezen: Ik zie geen advertenties meer
En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR.
Jullie medewerking wordt gewaardeerd!
De meeste SC's en diverse reeksen hebben een TopicPointer gekregen met eenzelfde strekking.
Posts met toch expliciete inhoud worden gedelete, in ieder geval for the time being.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
TR gemachtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh
Als jullie in elk geval allemaal maar weten dat het niet vanuit Danny of de mods komt.
Die vinden dit minstens (!) net zo eh... kut.
Heel lullig hoor, maar hoe minder aandacht er aan die mongool gegeven wordt, hoe beter.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat is het inderdaad. Een oprechte sneuneus die nu geniet van zijn / haar 15 minutes of fame
Je had toch volledig met haar gebroken? Waarom zou je dan gaan, ook als ze je weekend verziekt heeft?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Mooi is dat, ik mag mn honden niet meer posten hier dus![]()
Mn moeder heeft een gmail account aangemaakt met de naam van mn vader en is me nu aan het mailen.
Dat ik morgen moet komen![]()
Ik kan echt net zo goed gaan, achterlijk wijf heeft nu toch mn hele weekend al compleet verneukt.
Goddetyfus zeg
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh taalgebruik ook.
Mogen Qwea en ik alvast een ban please?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh taalgebruik ook.
Mogen Qwea en ik alvast een ban please?
Oooooooh dus ons standaard taalgebruik kan nog?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Gewoon niet TE grof/grafisch/plastisch. Moet te doen zijn.
Ik heb gisteren gezegd dat ik NOOIT meer iets van dr wil horen als ze alleen maar gekkenpraat kan uitkramen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had toch volledig met haar gebroken? Waarom zou je dan gaan, ook als ze je weekend verziekt heeft?
Ik zou gewoon wèl gaan en níet volledig breken, maar da's omdat ik daar veel te softie voor ben en omdat het - hoe idioot soms ook - toch je ouders zijn. Maar da's persoonlijk en jij moet lekker doen wat je zelf vindt dat goed is. Het is hoe dan ook een kutsituatie.![]()
Ik denk dat jullie er gewoon een beetje om moeten denken. Veel van wat jullie nu wel tegen elkaar bleren zal inderdaad niet meer kunnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh dus ons standaard taalgebruik kan nog?
Humor is ook verboden of zo?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie er gewoon een beetje om moeten denken. Veel van wat jullie nu wel tegen elkaar bleren zal inderdaad niet meer kunnen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:22 schreef oh-oh het volgende:
Mss kan ik morgen gelijk het busje laten komen om dr af te laten voeren, dat zou pas een vaderdagkado zijn...
En het mooie is dat jij dan ook nog wil gaan, die logica ontgaat me even... Dat je omdat ze alles toch al verneukt heeft je dan maar gaat. Dat lijkt me juist een reden om een NIET te gaan en een statement te maken. Of wél gaan, maar dan om de boel eens uit te praten ofzo, het blijft toch je mama... en cliche; daar heb je er maar 1 vanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gezegd dat ik NOOIT meer iets van dr wil horen als ze alleen maar gekkenpraat kan uitkramen.
Dus maakt ze een mailadres aan met de naam van mn vader, mailt ze met dr eigen naam een verhaal dat kant nog wal raakt waarin ze eist dat ik MOET komen![]()
En echt, ze heeft denk ik in dr kop dat ik dan morgen kom en dat het heel gezelligjes en leukjes en kusjekroel is , of wat?
Mss kan ik morgen gelijk het busje laten komen om dr af te laten voeren, dat zou pas een vaderdagkado zijn...
Beter kan je vanaf nu met Q in rooksignalen gaan communiceren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh dus ons standaard taalgebruik kan nog?
Nu lolde ik.quote:
OK!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter kan je vanaf nu met Q in rooksignalen gaan communiceren.
Just for safety.
Wat is er mis met postduiven???????quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter kan je vanaf nu met Q in rooksignalen gaan communiceren.
Just for safety.
Mag ook. Wel even vragen of ze hun beentjes een beetje bij elkaar willen houden tijdens het vliegen.quote:
Ik ken 2 vet meisjemeisje lesbo'squote:
Zolang het maar geen naaktduiven zijnquote:
Waarom? Krijgen ze eindelijk eens wat frisse lucht daarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag ook. Wel even vragen of ze hun beentjes een beetje bij elkaar willen houden tijdens het vliegen.
Dat effect blijk ik soms te hebben op mensen.quote:
Ik heb niet gevraagd of ze wilden poseren voor me, sorryquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kind komt toch maar uit eentje?!![]()
Pics van de meisjemeisje lesbo's?
Gister een muur gesloopt, wilde vandaag nog een hoop doen maar was gister een latertje, dus kwam net pas uit bed met een zeer hoofdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd of ze wilden poseren voor me, sorry
Hoest met je huis?
Praten met een gek, das echt totaal zinloosquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En het mooie is dat jij dan ook nog wil gaan, die logica ontgaat me even... Dat je omdat ze alles toch al verneukt heeft je dan maar gaat. Dat lijkt me juist een reden om een NIET te gaan en een statement te maken. Of wél gaan, maar dan om de boel eens uit te praten ofzo, het blijft toch je mama... en cliche; daar heb je er maar 1 van
Netjesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gister een muur gesloopt, wilde vandaag nog een hoop doen maar was gister een latertje, dus kwam net pas uit bed met een zeer hoofd![]()
Dus ga zo even kijken of de rest van de muren nog staan, en dan ff voor maandag een container regelen voor al het afval.
Gezien het vocabulaire waar Djeezquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat staat dan op de FPquote:
Nou, de kans dat ik er 13 goed had gegokt met 4 keuzemogelijkheden is 1.3%quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Muisje![]()
Twas nie goed gegaan met je gezond verstand he
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:01 schreef Muis006 het volgende:
Hij was wel knapdus hij kan altijd nog model worden als het niks wordt met zijn studie.
Haha dat zal moeilijk voor je wordenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:04 schreef indaha het volgende:
F-r gefeliciteerd met je neefjeen dat Ean iets te veel drinkt kan toch geen kwaad lijkt me.
Rewimo wat goed nieuws van Christan zijn eerste goal![]()
En JF wat een onzin van dat taalgebruik , maar ik zal me inhouden
Open voor Djeez ff lekker een FB topic ofzo?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef zeeeend het volgende:
Lerares (26) gevingerd door leerling (15)
Nieuwswaarde 0
Plaats word niet vermeld waarschijnlijk omdat het om een gehucht gaat met 10.000 inwoners .
http://en.wikipedia.org/wiki/Vail,_Arizona population was 10,208 in 2010 en is het niet sappig genoeg dat is Djeez zijn duim dik genoeg
Dat!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Open voor Djeez ff lekker een FB topic ofzo?
Ja PVDDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog an toe![]()
Wat een goed nieuws van Sterre en Shadow![]()
Zo ik ben weer weg , naar de eerste vader van het weekend
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Zolang het je hut is en niet MM zou het moeten mogen!quote:
Ik heb net alle seizoenen van Arrested Development van boven naar beneden getjoept, dus ik heb weer wat te doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:09 schreef Qwea het volgende:
ik ben nog meer series aan het downloadenen ik stik er nu al in
Huis is een codenaam voor MMquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang het je hut is en niet MM zou het moeten mogen!
Hoezo zou dat niet mogen als MM heel stoffig isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang het je hut is en niet MM zou het moeten mogen!
Jezus Fuck muis! Nu nog PP afkijken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb net alle seizoenen van Arrested Development van boven naar beneden getjoept, dus ik heb weer wat te doen.
Oh en nu je niet meer mag schelden: ik moet PP nog afkijken
Nou, boh gek. Je wil niet weten!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet mogen als MM heel stoffig is
Wees blij dat je er niet mee in je ogen zat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik had gisteren een grote zelfgekweekte peper gesneden en toen mijn handen met water ipv olie gewassen, en toen aan mijn mond gezeten
Auw
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wees blij dat je er niet mee in je ogen zat.
Whut?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef APK het volgende:
Snapt google inmiddels niet dat af en toe een tepel en dat soort dingen FoK! maakt wat het is enzo?
Dat brandt nog harder dan zaadquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wees blij dat je er niet mee in je ogen zat.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Bloemzaad mensen !
Move along, nothing to see
Ik denk niet dat Google op klantniveau allemaal gaat kijken wat wel en niet kan/mag. Er zijn gewoon wat algemene voorwaarden, daar is FOK! vast ook mee akkoord gegaan, en daar staat vast iets in over pornografisch / aanstootgevend materiaal. Gaat allemaal prima zo lang niemand gaat lopen janken dat er tieten naast hun ads staan. Maar nu ging er dus iemand wel jankenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef APK het volgende:
Snapt google inmiddels niet dat af en toe een tepel en dat soort dingen FoK! maakt wat het is enzo?
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Google op klantniveau allemaal gaat kijken wat wel en niet kan/mag. Er zijn gewoon wat algemene voorwaarden, daar is FOK! vast ook mee akkoord gegaan, en daar staat vast iets in over pornografisch / aanstootgevend materiaal. Gaat allemaal prima zo lang niemand gaat lopen janken dat er tieten naast hun ads staan. Maar nu ging er dus iemand wel janken
Zouden ze wel moeten doen, FoK! is best een grote site die ook voor hun inkomsten genereert.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk niet dat Google op klantniveau allemaal gaat kijken wat wel en niet kan/mag.
Ik denk dat FOK! voor hun peanuts is. Er gaan miljarden om in die business, Danny schreef ergens dat hij met die ads het onderhoud e.d. van FOK! betaald, wat per maand tussen de 20 en 25k is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:22 schreef APK het volgende:
[..]
Zouden ze wel moeten doen, FoK! is best een grote site die ook voor hun inkomsten genereert.
Idioot he? Ik ben wel heel benieuwd wie zo treurig is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat adverteerders bepaalde beelden liever niet naast hun ads zien. Dus als een adverteerder een klacht zou indienen: logisch. Maar iemand die gaat zitten loeren op zulke dingen alleen om FOK! (of Danny persoonlijk) dwars te zitten... belachelijk.
Klopt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Google op klantniveau allemaal gaat kijken wat wel en niet kan/mag. Er zijn gewoon wat algemene voorwaarden, daar is FOK! vast ook mee akkoord gegaan, en daar staat vast iets in over pornografisch / aanstootgevend materiaal. Gaat allemaal prima zo lang niemand gaat lopen janken dat er tieten naast hun ads staan. Maar nu ging er dus iemand wel janken
Permbanlijst misschien eens even goed scannen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:25 schreef senesta het volgende:
Idioot he? Ik ben wel heel benieuwd wie zo treurig is.
Dan is Game of Thrones misschien ook wel wat voor je.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus Fuck muis! Nu nog PP afkijken?
Ik heb net camelot binnen gehaald en ik ben nu damages aan het binnentrekken.
Ik ga zometeen the chicago code metJennifer Beals
(HOI ELISAB!
) Verder kijken. Is verdomme maar 1 seizoen van
Dan zou ik alsnog eerst Danny aanspreken als adverteerderquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat adverteerders bepaalde beelden liever niet naast hun ads zien. Dus als een adverteerder een klacht zou indienen: logisch. Maar iemand die gaat zitten loeren op zulke dingen alleen om FOK! (of Danny persoonlijk) dwars te zitten... belachelijk.
*opzoekt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Dan is Game of Thrones misschien ook wel wat voor je.
/Pagan
Nee, natuurlijk niet. Je hebt er als adverteerder gewoon voor betaald om dat te láten doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:27 schreef Qwea het volgende:
Dan zou ik alsnog eerst Danny aanspreken als adverteerder
Het is gewoon laag, hij/zij/het had het ook gewoon bij Danny kunnen kaarten en zo strenger modbeleid af kunnen dwingen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Je hebt er als adverteerder gewoon voor betaald om dat te láten doen
Hij of zij is niet tegen een incidentele tepel, maar hij of zij had gewoon zin om FOK! te naaienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
Het is gewoon laag, hij/zij/het had het ook gewoon bij Danny kunnen kaarten en zo strenger modbeleid af kunnen dwingen.
Psiesquote:Verder snap ik dat gekanker op Google niet zo, FOK! is ooit gewoon akkoord gegaan met hún voorwaarden, en daar worden ze nu op gepakt ja... Net zoals hier ook 99,9% van de users akkoord gaat met de voorwaarden zonder ze te lezen en daar weleens op gepakt wordt.
Het is gewoon sneu dat iemand meteen bij Google begint te mekkeren, waarschijnlijk in het besef dat dan die ads 'op zwart' gaan.
Tjaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
Gelukkig lopen alle users al onwijs warm voor de geweldige reddingsactie
FOK! de Ads, neem een FOK!king abo
Welnee, gewoon vast gillen joh, niemand die checkt of je het ook meteen vandaag doetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:50 schreef Goodbye het volgende:
Spesjaaaaal omdat ik het zo leuk vind dat je dat topic hebt geopend ga ik ook een abonnement aanschaffen![]()
Maar dat gil ik later wel even in het topic, want ik kan m'n random reader niet vinden![]()
Pssttt.... naast je naam is (volgens mij direct) een sterretje te zien als je een abo hebtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:51 schreef Greys het volgende:
Welnee, gewoon vast gillen joh, niemand die checkt of je het ook meteen vandaag doet
En is een beetje support voor Ll
Ow ja maar als Gb nu roept dat ze het 'gaat nemen', dat niemand gaat zitten F5en of het ook binnen een uur gebeurt toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pssttt.... naast je naam is (volgens mij direct) een sterretje te zien als je een abo hebt
Een tentamenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat voor test had je muis?
Hoe is het met bink vandaag
@strega+indaha ean mag niet teveel in 1x aangekomen het moet gedoseerd van de KA alleen falen we daar nogal in want ik kan haar echt niet 3uur laten huilen
Hou je handen dan aan het stuur!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij zijn weer onderweg vanuit Friesland. We waaien zowat van de weg af.
Cruijffquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Het moet met een C beginnen en een Nederlandse naam zijn.
Speentje voor de zuigbehoefte (mag dat laatste woord nog wel?)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Krijg je een herkansing?
Ze is echt niet af te leiden drinken is het enige wat ze dan wil
die ene van de nachtdienst?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:39 schreef Qwea het volgende:
omnomnomnom pasta gemaakt en aan de buren ook gegeven
Die spuugt ze dan heel hard uit en ook een vinger is dan niet goed. Hoezo een eigen wilquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Speentje voor de zuigbehoefte (mag dat laatste woord nog wel?)
Wat een mooi woordquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Speentje voor de zuigbehoefte (mag dat laatste woord nog wel?)
Plork = Prachtig Lijf Onder Rot Kopquote:
Eet smakelijkquote:
Ja, 't is een vechtertje. Ze lijkt vast op haar moederquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
@rewimo zeker een pittige dame maar zonder dat pittige karakter was ze er niet meer geweest
Inderdaad,quote:
De strekking is wel ongeveer gelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ken plork als
prachtig lichaam ongelofelijke rot kop
@rewimo zeker een pittige dame maar zonder dat pittige karakter was ze er niet meer geweest
gekookt en afgekoeld water?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die spuugt ze dan heel hard uit en ook een vinger is dan niet goed. Hoezo een eigen wil
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef Barbaaf het volgende:
Bleh, wat een gezeik met die Google-ads, ik krijg steeds meer het idee dat ik gelijk had toen ik voorspelde dat Google een evil empire wilde opbouwen"One service to rull them all" .
Hopelijk hebben ze niks tegen afbeeldingen van naakte fietsen
[ afbeelding ]
't Wordt al wat he?![]()
Hooguitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Dus het mag nog een weekje regenen en dan willen we weer zon
quote:
quote:We hebben vanmiddag zelfs een middagdutje gedaan, de Griek, Thessa en ik en 7 honden, snurkwedstrijd op de bank, heeeeeeeeerlijk
Ik ken het helpt ook tegen krampjes en spugen. Als enige nadeel heeft het dat het de ontlasting kan stoppen. En dan wil ik nog even voorkomen loopt het echt de spuigaten uit dan voeg ik eerst wat rijstebloem toe denk ik. Al weet ik niet of ze dat al mag hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:32 schreef Rewimo het volgende:
Wat je zou kunnen proberen is johannesbroodpitmeel. Dat is een poeder dat je aan de fles toevoegt waardoor de voeding wat langer in haar maagje blijft. Daardoor heeft ze minder snel weer honger. Je kunt het kopen bij een reformwinkel.
Ik heb dat voor Christan ook gebruikt. Die kwam ook steeds sneller voor een flesje. Later ben ik overgegaan op voeding voor hongerige baby's, daar zit het ook in. Hij kwam er weer netjes mee op schema
Ik ben google aan het doen mbt die Gili eilanden voor de kust van Lombokquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
De honden en de Griek snurken, Thessa en ik zijn dames, wij doen dat niet natuurlijk.
Ze houden er wel rekening mee. Maar ze doet nu al de dingen die ze met haar termijn moet kunnen. (reageren op je) verder kijkt ze heel helder maar dat deed ze ook al heel snel. Het enige waar we het echt in gaan merken is gewicht en lengte. Voor de rest denk ik dat het wel mee valtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Rijstebloem mag echt nog niet hoor, dat is al echt bijvoeding.
Moet je haar leeftijd nog corrigeren mbt de vroeggeboorte?
Gefeliciteerd met je neefje trouwens, ik ben benieuwd naar zijn naam!
Is de bevalling voorspoedig verlopen?
Is dat gapen in jouw avatar de standaard gezichtsuitdrukking van Chico?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net de hele kamer met dettol gedaan, en alle lichtschakelaars en deuren, en de la met hondentruitjes uitgemest en alles weer netjes opgevouwen, omdat die al weken niet meer goed dicht kon, en sokken voor Chico gekocht
![]()
Ter compensatie van het feit dat ik de hele dag niks nuttigs gedaan had
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net de hele kamer met dettol gedaan, en alle lichtschakelaars en deuren, en de la met hondentruitjes uitgemest en alles weer netjes opgevouwen, omdat die al weken niet meer goed dicht kon, en sokken voor Chico gekocht
![]()
Ter compensatie van het feit dat ik de hele dag niks nuttigs gedaan had
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat gapen in jouw avatar de standaard gezichtsuitdrukking van Chico?
quote:
Spesjale hondensokjes natuurlijk, niet gewoon die voor kids, die hebben andere voetvormpjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:21 schreef nokwanda het volgende:
En heb je nu gewone babysokjes of speciale hondesokjes?
Ik niet, als ik Loveless moet gelovenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:31 schreef nokwanda het volgende:
Sommige kerels komen overal mee weg, qua outfit dan.
En dat terwijl hij de laatste tijd juist heel gematigd is?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Dr is toch niemand die Ll ooit gelooft?
![]()
Gekske!
Die is groot, as usualquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Zeg APK?
Hoe is het met je zuigbehoefte vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |