Moin, ja bedankt. Zal nog veel saaier gaan worden vanaf maandag vrees ik ......quote:
Misschien wel... Maar ergens verwacht ik ook opeens een twist... Nieuwe bewoners, speciaal geselecteerd om de boel weer op scherp te zetten...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Moin, ja bedankt. Zal nog veel saaier gaan worden vanaf maandag vrees ik ......
Ja, zou wel een optie zijn, maar denk dat het daar al te laat voor is ........ eerder vanavondquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Misschien wel... Maar ergens verwacht ik ook opeens een twist... Nieuwe bewoners,
speciaal geselecteerd om de boel weer op scherp te zetten...
Althans, dat zou ik, als ik geld met een TV programma wil verdienen. dus doen...
Het was ook veel belovend in het begin. Nu veel minder maar dat is maar deels te danken aan de bewoners...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zou wel een optie zijn, maar denk dat het daar al te laat voor is ........ eerder vanavond
leek het er even op, dat er ruzie ontstond tussen Jordan, Cosimo en nog wat anderen, maar
het brandje werd al heel snel gedoofd ....... deze bewoners gaan de boel niet meer op scherp
zetten vrees ik. Ze willen koste wat het kost de vrede bewaren heb ik zo het idee.
En door de verveling zal het mij niet verbazen als er de komende tijd meer mensen gaan
opstappen, Tim en Fabienne mogelijk. En als dan maandag Jordan ook nog vertrekt, is
de meeste lol er wel af denk ik ...... jammer, ik vond het begin veelbelovend.
Hij is weer mooi, maar ik ben deze clown inmiddels meer dan zat, van mij mag ie optiefen ....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar nu even lachen hoor... Timmy...![]()
[ afbeelding ]
Je kunt je niet voorstellen dat die getrouwd zijn, en dan vieren ze ook nog elke maand hun trouwdag ....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
En om nog even het romantische candle light-dinner van Timmy en Fabienne samen te vatten...
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
In de vorige berichten hadden jullie het er al over, BQ had het al gelezen op de chat...
Dit dus...
==========================
RTL II: "Das Essen wird konfisziert werden!"
Wie RTL II über Twitter mitteilte, werden ab nächster Woche alle Essensvorräte konfisziert.
Das heißt: Zukünftig wird bei verlorenen Wochenaufgaben das restliche Essen aus einer vorangegangenen Luxus-Essen Woche abgegeben, sodass nur noch - wie in diesem Fall - Dosenfutter übrig bleibt.
Da aber bei Endemol durchweg auf gesunde Ernährung geachtet wird, ist anzunehmen, dass die Bewohner zusätzlich wieder reichlich mit frischem Obst und Gemüse eingedeckt werden.
Wie es scheint gab RTL II den Anstoß ihrer Produktionsfirma, nachdem sich wiederholt einige Zuschauer über Luxusessen in einer Diätwoche aufgeregt haben. Warum es allerdings von Endemol nicht gleich so gehandhabt wurde bleibt unbekannt.
=======================
Eindelijk!!! Terecht!!! En snap niet waarom niet vanaf het begin. Dat is toch altijd bij elke RLS het geval???
Zielig, maar het blijft een Wammes Waggelbek... die übergrote tieten zullen wel de afleiders zijn van d'r mislukte bovenbouw...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |