SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
viva la wikipedia iddquote:
Bijna.quote:
En nee. Tenzij jij dat wilt.quote:
maar eigenlijk is het:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valsspelen maar ach, raden is ook weer zo omslachtig
He he....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar eigenlijk is het:
''Come and take them''
Google is my best friendquote:
Ja, 2 zelfsquote:
quote:
vet, spieren en (ongeactiveerde) melkklieren, nou, yumquote:
Uhu zekerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vet, spieren en (ongeactiveerde) melkklieren, nou, yum
Start drewling baby..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu zeker
Dingen die je niet hebt zijn vaak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Wat van ver komt is lekker, zoietsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu zeker
Dingen die je niet hebt zijn vaak![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Start drewling baby..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:
[..]
Start drewling baby..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je me aan, doe dan 2 van die mooie zachte ronde![]()
[..]
Start drewling baby..OEHNICE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
zoiets?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat doe je me aan, doe dan 2 van die mooie zachte ronde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geyl![]()
voor jou, de mijnequote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor jou, de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
dusse.... neuken?quote:
Meer zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer zodoe het dan goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe het dan goedNee vrouw, je snapt het weer niet, verbeeldingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welboobs though
sja, beha's vind ik minder spannendquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee vrouw, je snapt het weer niet, verbeelding![]()
Altijd natuurlijkquote:
Kunnen altijd uit hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, beha's vind ik minder spannend
kutdingen
niet altijdquote:
rennen zonder beha is kutquote:
eerlijk of diplomatiek antwoord?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.diplomatiek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Ja, hoi.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
sja, beha's vind ik minder spannend
kutdingen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eerlijk of diplomatiek antwoord?
eerlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.diplomatiek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch gaat die uit
Stuiterboobs![]()
![]()
Dudequote:
Moet jij niet verliefd neuken?quote:
hallo meneerquote:
Yea...but...like...still...dude...quote:
Nee. En rennen doe ik ook niet, de taak van de man namelijkquote:
Leuk he, verliefd zijn?quote:
knetterquote:
Dat mag je denken hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. En rennen doe ik ook niet, de taak van de man namelijk
Ja, echt wel.quote:
Tof dus?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
knetter
nergens aan denkend
met jou?
Op dit moment even welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, echt wel.
[..]
Tof dus?
Heel goed, zie boven.
Gister had ik een bbq van het werk, zelfde verhaal, maar dan op de helilandplaats van het ziekenhuis..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:08 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet dit even spammen, maar dit is echt te gek. Had vandaag een BBQ van het werk, niks bijzonders denk je.
Behalve dan dat er gewoon een compleet park was afgesloten en een compleet festival van was gemaakt. Incl diverse tenten met verschillende muziek, diverse soorten eten, alle soorten drinken etc.
Maar vooral dat er een best groot park, in de stad, gewoon afgesloten was voor 1 bedrijf was echt te bizar
Nee hoi.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:10 schreef PeuRac het volgende:
Zijn (bijna) alle 'singels' nu zo'n beetje aan de man/vrouw ofso?
Dat is van het ziekenhuis, dit was een groot, openbaar park, alleen vanavond dus even niet openbaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gister had ik een bbq van het werk, zelfde verhaal, maar dan op de helilandplaats van het ziekenhuis..
ik ben niet geweest
Aww, tja gemiste kans dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Op dit moment even wel
Ja, ik las het al eerder... daar ging mn kansik had bijna genoeg moed verzameld
![]()
nee joh, de diehards blijven singlequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:10 schreef PeuRac het volgende:
Zijn (bijna) alle 'singels' nu zo'n beetje aan de man/vrouw ofso?
Huh, jij en MB toch?quote:
ik ben geen diehardquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh, de diehards blijven single
Nja, ik vond t niet kunnen dat ze dat op de helilandplaats doen, wat nou als er een dikke ramp gebeurd?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is van het ziekenhuis, dit was een groot, openbaar park, alleen vanavond dus even niet openbaar.
Nopequote:
Ja, daar ging mn make upquote:
Dan is iedereen zo pleitte. Ze weten ruim van te voren dat die er aan komt, zeker 15-20min, dus dan is het wel leegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik vond t niet kunnen dat ze dat op de helilandplaats doen, wat nou als er een dikke ramp gebeurd?
met brandende bbq's? die dingen zijn heet hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is iedereen zo pleitte. Ze weten ruim van te voren dat die er aan komt, zeker 15-20min, dus dan is het wel leeg
Vind ik heul niet erg eigenlijk, liever verliefd dan een diehard. Nog twee weken voor ik mn liefje weer ziequote:
MB, wat mis ik nu?quote:
Dat was jij toch? Sinds wanneer niet meer?quote:
Daar hadden ze vast iets op bedacht, anders zouden ze het niet doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met brandende bbq's? die dingen zijn heet hoor
Sssst.. anders moet ik me weer zielig single gaan vindenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind ik heul niet erg eigenlijk, liever verliefd dan een diehard. Nog twee weken voor ik mn liefje weer zieIk hoop stiekem dat ze een opdracht in Ierland kan krijgen tegen het eind van het jaar (als dr huidige afloopt), anders weet ik niet of ik nog lang daarna hier blijf.
ik ben te knetter, ik snap m niet. denk ik. of wel. ik weet het nietquote:
Je weet het niet he.. Radboudmentaliteit is vreemd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar hadden ze vast iets op bedacht, anders zouden ze het niet doen.
Neehoor?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was jij toch? Sinds wanneer niet meer?
Klik op de link en dan de spoiler.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben te knetter, ik snap m niet. denk ik. of wel. ik weet het niet
tot zover snapte ik m nogquote:
En onderstaande post dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sssst.. anders moet ik me weer zielig single gaan vinden
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
knetter
nergens aan denkend
met jou?
wat is daarmee?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En onderstaande post dan?
Overigens is single misschien nog wel beter dan je vriendinnetje 2000km verderop hebben zittenen haar maar elke 2-4 weken zien
[..]
die in jouw fobo? ja dat kloptquote:
Beetje absurd, ik leef maar half in Dublin door m'n werkgever, ik leef voor (ruim over) de helft in een zeepbel. Al vind ik dat niet zo erg, ik geniet er wel van, Dublin is een lelijke stad, met weinig boeiends, maar de omgeving is erg mooi. Ik heb een mountainbike gekocht en we gaan proberen regelmatig met de trein naar de bergen te gaan.quote:
Ik lees knetter verliefd, maar misschien bedoel je wat andersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is daarmee?
sja, ik weet niet.. een opgerolde handdoek schijnt een hoop te schelen
och, ik was al lang afgeschrokken voor ik je fobo zagquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom staat die er ook, om mensen zoals jou af te schrikken he
Ik word gek...quote:
Knetter = knetterstonedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik lees knetter verliefd, maar misschien bedoel je wat anders![]()
Een opgerolde handdoek? Ik niet snap?
Zo complimenteus vannachtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, ik was al lang afgeschrokken voor ik je fobo zag
Zeepbel? Leg eens uit? En Dublin zelf is niet super-schoon/geweldig, maar Ierland is wel mooi. Wat is het het probleem precies?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje absurd, ik leef maar half in Dublin door m'n werkgever, ik leef voor (ruim over) de helft in een zeepbel. Al vind ik dat niet zo erg, ik geniet er wel van, Dublin is een lelijke stad, met weinig boeiends, maar de omgeving is erg mooi. Ik heb een mountainbike gekocht en we gaan proberen regelmatig met de trein naar de bergen te gaan.
Aha.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Knetter = knetterstoned
die kan je ook neuken naar het schijnt
Is het over met zoenmevrouw dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:23 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan ook gewoon rukken, maar haalt het totaal niet bij het seksen met je
die onderste zin moest ik 4 keer lezenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aha.
Ik kan ook gewoon rukken, maar haalt het totaal niet bij het seksen met je
De dingen die we vanuit het werk kunnen doen/krijgen maken het leven hier héél erg makkelijk/prettig, wat niet realistisch is voor het land. Waardoor je heel anders gaat leven. En Dublin is niet een stad die vooralsnog kan bieden wat ik zoek. Al vind ik langzamerhand steeds meer dingen die me bevallen. Ierland is verder wel heel erg mooi.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeepbel? Leg eens uit? En Dublin zelf is niet super-schoon/geweldig, maar Ierland is wel mooi. Wat is het het probleem precies?
Alles behalve. We zijn naargeestig opzoek naar een manier om elkaar vaker te zien.quote:
Dag meneerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:27 schreef Techno het volgende:
Ben er weg van.. morgen vroeg op omdat ze iets aan de waterleiding komen fixen.
Hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die onderste zin moest ik 4 keer lezen![]()
ik lach me dood.. hardop
ik las dat hartje nietik had echt zoiets van, huh? nog een keer.. huh?? nog een keer
Wat zoek je dan precies, los van je vriendin?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De dingen die we vanuit het werk kunnen doen/krijgen maken het leven hier héél erg makkelijk/prettig, wat niet realistisch is voor het land. Waardoor je heel anders gaat leven. En Dublin is niet een stad die vooralsnog kan bieden wat ik zoek. Al vind ik langzamerhand steeds meer dingen die me bevallen. Ierland is verder wel heel erg mooi.
Het grootste probleem is de afstand tot mijn vriendin, er is niks wat dat kan goed maken.
ja, mijn hoofd.. denken is nu niet mijn sterkste punt. Begrijpend lezen ook niet volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hahazo apart was die niet eens opgeschreven
Truste kerel!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:27 schreef Techno het volgende:
Ben er weg van.. morgen vroeg op omdat ze iets aan de waterleiding komen fixen.
bye bye pussyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:28 schreef S95Sedan het volgende:
Slaap, goed idee, ogen vallen dichtWeltrusten nachtbrakers
![]()
Het bourgondische leven wat ik in Utrecht had, lekker naar een terrasje, uit eten met vrienden, genieten van de lekkere/leuke dingen. Hier gaat het gros alleen maar naar de pub, op z'n tijd best leuk, maar het is toch niet helemaal mijn ding.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zoek je dan precies, los van je vriendin?
zo'n idee had ik alquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, mijn hoofd.. denken is nu niet mijn sterkste punt. Begrijpend lezen ook niet volgens mij.
quote:
Zuid-Europa wacht op jequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het bourgondische leven wat ik in Utrecht had, lekker naar een terrasje, uit eten met vrienden, genieten van de lekkere/leuke dingen. Hier gaat het gros alleen maar naar de pub, op z'n tijd best leuk, maar het is toch niet helemaal mijn ding.
neequote:
Truste!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:28 schreef S95Sedan het volgende:
Slaap, goed idee, ogen vallen dichtWeltrusten nachtbrakers
![]()
tsja, die kunnen me niet de ervaring/geld bieden wat ik hier krijg. Hebben we t eerder over gehadquote:
oehw.. ik had de verkeerde kerrie(niet pittig genoeg) gehaald, dus nu bij de soep nog een desertlepel piri piri gegooid (en ook de kerrie natuulijk) .. was ook wel lekkerquote:
Ja, sorry, dat wist ik. Ik denk te vaak vanuit mijn eigen perspectief. En ik geef niks om geld of ervaring.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, die kunnen me niet de ervaring/geld bieden wat ik hier krijg. Hebben we t eerder over gehadplus dat ik hier nog enigszins een kans heb dat mn vriendin er ook werk kan krijgen, in het zuiden is dat vrijwel niet te doen.
Niet over eten beginnen nu jij!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oehw.. ik had de verkeerde kerrie(niet pittig genoeg) gehaald, dus nu bij de soep nog een desertlepel piri piri gegooid (en ook de kerrie natuulijk) .. was ook wel lekker
Ik heb meer honger dan jij, dat weet ik zeker.. ik zit uit wanhoop gewoon mn recepten te lezenquote:
ervaring vind ik dan wel weer belangrijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat wist ik. Ik denk te vaak vanuit mijn eigen perspectief. En ik geef niks om geld of ervaring.
geld opzich ook niet, maar het verschil is erg groot (bijna 1000 euro netto in de maand). En de ervaring en vooral uitdaging in het werk tellen voor mij heel erg zwaar. Als ik die niet heb, dan word ik gek. En hier kan ik in theorie me nog zeker 10 jaar ontwikkelen als ik dat zou willen (al zou ik dan misschien wel naar India en/of USA moeten).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat wist ik. Ik denk te vaak vanuit mijn eigen perspectief. En ik geef niks om geld of ervaring.
tja, misschien heb je die 1000 euro in de maand misschien niet eens nodig daarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geld opzich ook niet, maar het verschil is erg groot (bijna 1000 euro netto in de maand). En de ervaring en vooral uitdaging in het werk tellen voor mij heel erg zwaar. Als ik die niet heb, dan word ik gek. En hier kan ik in theorie me nog zeker 10 jaar ontwikkelen als ik dat zou willen (al zou ik dan misschien wel naar India en/of USA moeten).
Klopt, dat gaat allemaal naar mijn spaarrekening. Buiten mijn huur en telefoon rekening, heb ik eigenlijk geen kosten. Eten ed krijg ik allemaal op kantoor, alle maaltijden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tja, misschien heb je die 1000 euro in de maand misschien niet eens nodig daar
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, dat gaat allemaal naar mijn spaarrekening. Buiten mijn huur en telefoon rekening, heb ik eigenlijk geen kosten. Eten ed krijg ik allemaal op kantoor, alle maaltijden.
Ik ben aan het sparen voor een aanbetaling van een eigen huis, als ik dit twee jaar vol houd, heb ik ruim voldoende, tegen die tijd heb ik ook het juiste contract. Al die dingen doe ik ook gewoon.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan toch nog geld zo belangrijk vinden..
ik ben allang blij als ik genoeg heb om mn rekeningen te betalen en 'normaal' te kunnen leven.. dus gewoon een keer kunnen gaan poolen of ergens wat drinken, of een paar zakken snaai te halen of een biosje pakken ofzo..
De scheiding zou al rond zijn vóórdat je je lichaam verneukt met troepquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oh wacht, 1000 eur...
euhm, peu, trouwen???dan heb ik heul snel mn inkt op mn lichaam en kunnen we weer scheiden
Oh, dan geef me maar gewoon geldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De scheiding zou al rond zijn vóórdat je je lichaam verneukt met troepIn jouw geval zou er dus nooit een huwelijk komen
![]()
Nu alleen nog iets verzinnen op dat tekentje bij zoenmevrouw op de rug
Ervaring krijg je toch wel, whatever you do. Heeft niks te maken met wat je doetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ervaring vind ik dan wel weer belangrijk
Nja, kijk, het is wel fijn om nog iets vertrouwds te hebben, dus als ik daar op malta in het ziekenhuis de bedjes kan schoonmaken en opmaken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ervaring krijg je toch wel, whatever you do. Heeft niks te maken met wat je doet
Ik geloof niet dat wij ooit een goede match zouden zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, dan geef me maar gewoon geld
niks troep, Kunstslechte opmerking, ik zou je dumpen
Sparen, prima. Maar eigen huis? Waar? En waarom?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor een aanbetaling van een eigen huis, als ik dit twee jaar vol houd, heb ik ruim voldoende, tegen die tijd heb ik ook het juiste contract. Al die dingen doe ik ook gewoon.
Nah, ik heb liever een mooie strakke huid. Ik versier m'n vriendinnetje wel, hoeft ze niet zelf te doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik denk er meer zo over;
''Je lichaam is een groot wit doek, het is aan jou om het te versieren''
Ik weet wel zeker dat wij geen goede match zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat wij ooit een goede match zouden zijnmisschien op een enkele, eenzaam en zeldzaam vlak, maar meer ook niet
![]()
Ik moet er niks van hebben, ZM heeft haar sterrebeeld op d'r onderrug, 4 à 5 cm groot. Ik vind het niet echt lelijk, maar het voegd ook niks toe vind ik.
Dus jij gaat haar onder de huid volspuiten?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, ik heb liever een mooie strakke huid. Ik versier m'n vriendinnetje wel, hoeft ze niet zelf te doen.
Als ik weer terug ben in Nederland, omdat ik ook een keer wil settelen, een mooi huisje helemaal van mij, heb ik nog nooit gehad. Misschien gaat het me na een paar jaar ook wel vervelen, maar dat merk ik dan wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sparen, prima. Maar eigen huis? Waar? En waarom?
iehlquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jij gaat haar onder de huid volspuiten?
want wat geinkt is kan niet een mooie huid zijn? Of een strakke huid?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, ik heb liever een mooie strakke huid. Ik versier m'n vriendinnetje wel, hoeft ze niet zelf te doen.
Aah, zij is maagd, maar ik heb geen idee waarom ze het heeft, het is iig zo gepositioneerd dat het zelfs in zwemkleding redelijk verborgen is. Vind ik wel fijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat wij geen goede match zijn
Nja, voor haar blijkbaar wel anders had ze het niet gedaan (niet dat ik ooit mn sterrenbeeld zou laten prikken, dat zal ik namelijk toch nooit vergeten, daarvoor ben ik veel te duidelijk een leeuw)
Hou het even op sparen, waar je het aan gaat besteden zie je dan wel weer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik weer terug ben in Nederland, omdat ik ook een keer wil settelen, een mooi huisje helemaal van mij, heb ik nog nooit gehad. Misschien gaat het me na een paar jaar ook wel vervelen, maar dat merk ik dan wel.
Zekerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jij gaat haar onder de huid volspuiten?
Sowieso ook aan een leuke fiets, maar dan blijft er nog genoeg over. Ik wil een leuk appartementje in het centrum van Utrechtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hou het even op sparen, waar je het aan gaat besteden zie je dan wel weer.
hoezo moet jij dat fijn vinden? het is een stuk van haar, een stuk wat je ook moet waarderen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, zij is maagd, maar ik heb geen idee waarom ze het heeft, het is iig zo gepositioneerd dat het zelfs in zwemkleding redelijk verborgen is. Vind ik wel fijn
'nachtquote:
Ik vind het nooit mooi.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
want wat geinkt is kan niet een mooie huid zijn? Of een strakke huid?
Ik hou juist van inkt, het verteld wie je bent
* Spezza19 wil ook ooit nog eens inkt, maar ja, vind het lastig iets te kiezenquote:
Gelukkig kan ik tegen haar gewoon mijn mening geven, dat doet ze andersom ook. Ik moet namelijk niks. Het is wel zo, dat die tattoo niks af doet aan wat ik voor haar voel en/of van haar vind.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoezo moet jij dat fijn vinden? het is een stuk van haar, een stuk wat je ook moet waarderen.
Kijk.. je mag je mening geven over dat je het niet mooi vind tegen me, zou me niet uitmaken, maar als mijn kerel tegen mij zegt dat ie het FIJN vind dat het in zwemkleding niet zichtbaar is zou ik echt flippenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik tegen haar gewoon mijn mening geven, dat doet ze andersom ook. Ik moet namelijk niks. Het is wel zo, dat die tattoo niks af doet aan wat ik voor haar voel en/of van haar vind.
Ik weet teveel. Ik heb te weinig geld, anders zat ik al volquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 wil ook ooit nog eens inkt, maar ja, vind het lastig iets te kiezen
rechts onder in het linker keukenkastjequote:
ik wel, ik geil echt op inktquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:58 schreef Spezza19 het volgende:
Over het algemeen vind ik vrouwen met tats ook niet zo mooi, maar een Kat von D pffff lekkah!
Mja ik denk dat het vooral komt dat 9 van de 10 dames er gewoon niet uitzien, danwel een superlelijke tat hebbenquote:
je bedoeld een aarsgewei? want ik heb ook een tat op mn onderrug (maar dan aan de rechterkant een zeeuws meisje)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja ik denk dat het vooral komt dat 9 van de 10 dames er gewoon niet uitzien, danwel een superlelijke tat hebben
Vooral trampstamps
Een aarsgewei ja... Vooral van die standaard tribal meuk..... Sowieso tribalquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bedoeld een aarsgewei? want ik heb ook een tat op mn onderrug (maar dan aan de rechterkant een zeeuws meisje)
ja, vooral dat laatstequote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een aarsgewei ja... Vooral van die standaard tribal meuk..... Sowieso tribalof Chinese tekens terwijl je niet oriëntal bent
anders kan je het idd gewoon beter niet doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:05 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn tats moeten echt een persoonlijke betekenis hebben, dus zoek echt iets waarmee ik de rest van mijn leven wil kunnen lopen
Daar staan inderdaad wel interessante artiesten tussenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:01 schreef PeuRac het volgende:
Best lekker feestje: http://electricpicnic.ie/lineup maar eens kijken of ik dan kan
Daarom. Maar ja, komt vanzelf wel een keer iets in me opquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
anders kan je het idd gewoon beter niet doen
sja, ik zei na de eerste: NOOOOOOOOIT meer...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom. Maar ja, komt vanzelf wel een keer iets in me op
sja, als zichtbare verneuking van mn lichaam mn werk in de weg staat, dan schijt aan mn werkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:12 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zou wel graag iets op mijn onderarm willen hebben, maar ja, dan moet je op het werk altijd met lange mouwen lopen. Nou ja, in de financiële branche dan waar ik in zit....
So truequote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:16 schreef Spezza19 het volgende:
Ach in pak lopen is sowieso geen ramp hoorhouden dames vaak wel van
ik heb liever een 'arbeider'quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:16 schreef Spezza19 het volgende:
Ach in pak lopen is sowieso geen ramp hoorhouden dames vaak wel van
niet gevonden?quote:
Gaat maar weer eens Barney Stinson draaien....quote:
Whehehe.quote:
g'nightquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gaat maar weer eens Barney Stinson draaien....
* Spezza19 sings: "nothing suits me like a suit!"
heul nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:28 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen naar bed?
Dan ga ik ook maar....
* Spezza19 doet licht uit
Strenge meester stem op kamp: GvsE slapen! NU! Sssst! Geen gegiechel en gedonder meer!quote:
eerst etenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Strenge meester stem op kamp: GvsE slapen! NU! Sssst! Geen gegiechel en gedonder meer!
u ook.. en ik heb een goed excuus. tis nieuwjaarquote:
Ik heb geen kater hoorquote:
Had je maar 4 biertjes gister? Ben je ziek?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen kater hoor![]()
Daar heb ik na 4 biertjes echt geen last van
Hoe was het bij je slijter?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kater? Ik heb maar 1 biertje op gister
Nee ik moet vandaag half NL doorrijden dat gaat beter zonder kater.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had je maar 4 biertjes gister? Ben je ziek?
In mijn auto ligt nu een doos met daarin pilsquote:
slome slijter of moet je iets aparts hebben?quote:
Moet iets aparts hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:08 schreef clevy het volgende:
[..]
slome slijter of moet je iets aparts hebben?
Ik vind die spaties tussen de punten aan het eind van je zin heel eng.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik laat hier een traantje over mijn rechterwang biggelen . . .
Ik heb geen halve spaties om mijn beletselteken te vervolmaken. Daarom doe ik het maar met hele spaties.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind die spaties tussen de punten aan het eind van je zin heel eng.
Het had ook zonder spaties gekund.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb geen halve spaties om mijn beletselteken te vervolmaken. Daarom doe ik het maar met hele spaties.
Ik doe met je mee. Squashen vanochtendquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:10 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik ga lekker sportief doen op deze nog redelijk vroege morgen.
Je weet toch wel dat als er meerdere leestekens achter elkaar staan, er helemaal geen spatie hoort?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat is zo lelijk als de nacht.
Goedemorgen L-E. Ik denk dat je de muziek vandaag wat zachter moet zetten. Aangezien het nogal vaak regent dit weekend zal de kleine Rembrandt wel helemaal los willen gaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:11 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen!
We zouden vandaag gaan kanöen, maar ik geloof dat dat niet door gaat.
Het beletselteken is één leesteken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat als er meerdere leestekens achter elkaar staan, er helemaal geen spatie hoort?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goedemorgen L-E. Ik denk dat je de muziek vandaag wat zachter moet zetten. Aangezien het nogal vaak regent dit weekend zal de kleine Rembrandt wel helemaal los willen gaan
Ja, bestaande uit drie punten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het beletselteken is één leesteken.
Regen? 30 graden en zon, zon, zon!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goedemorgen L-E. Ik denk dat je de muziek vandaag wat zachter moet zetten. Aangezien het nogal vaak regent dit weekend zal de kleine Rembrandt wel helemaal los willen gaan
Bij mn ex in de straat woont een vent die al zolang mn ex er woont elk weekend aan het klussen is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:09 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had geen hoofdpijn, maar ik krijg het wel van mijn klussende buurman. Hij heeft het appartement naast mij in november gekocht en nog steeds hoor ik elk weekend boormachines, hamers en ander lawaai. Elke zaterdagmorgen hetzelfde voor meer dan een half jaar lang
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gescheiden door een halve spatie.
Slechtquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
SlechtVooral toen ik wakker werd
Maar gelukkig zijn er pijnstillers
Ik ben alweer een beetje doped up
Ben je lekker vroeg op, heb je tenminste iets aan je weekend.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mn ex in de straat woont een vent die al zolang mn ex er woont elk weekend aan het klussen is.
Dat is dus ruim 3 jaar
dat is als de kat op het spek binden.. een gedrogeerde vrouw loslaten in singelsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
SlechtVooral toen ik wakker werd
Maar gelukkig zijn er pijnstillers
Ik ben alweer een beetje doped up
Gistereren zijn er 2 verstandskiezen getrokken.quote:
Zo doped up ben ik nu ook weer nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:20 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is als de kat op het spek binden.. een gedrogeerde vrouw loslaten in singels
Hoe erg mn buren nu ook zijn he.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je lekker vroeg op, heb je tenminste iets aan je weekend.
jammerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo doped up ben ik nu ook weer niet
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
Over klussen gesproken, ik heb een man nodig die wat gaten in mijn muur wil boren.
Zonder dat daar seksuele handelingen tegenover staan.
Kan je dat niet zelf? Of heb je vooral een boormachine nodig?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
Over klussen gesproken, ik heb een man nodig die wat gaten in mijn muur wil boren.
Oh jee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gistereren zijn er 2 verstandskiezen getrokken.
quote:
Ik heb ooit buren gehad he. Een stelletje met een koter. Stond de buurMAN aan de deur. Of ik aub even wilde helpen met gaatjes borenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn L-E wat is dit nu? Dat kun je toch zelf wel?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit buren gehad he. Een stelletje met een koter. Stond de buurMAN aan de deur. Of ik aub even wilde helpen met gaatjes boren_!
Mijn buurman dus. Ben ik een weekendje van hem af.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
Voor dat fijne werk ben ik niet geschikt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
True!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:22 schreef L-E het volgende:
Nee, ik heb dus geen boormachine. En als die man dan toch de boor komt brengen, kan hij het meteen wel doen ook, toch?
En dat was geen slechte versierpoging?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit buren gehad he. Een stelletje met een koter. Stond de buurMAN aan de deur. Of ik aub even wilde helpen met gaatjes boren_!
Dat klinkt al een stuk logischer iddquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:22 schreef L-E het volgende:
Nee, ik heb dus geen boormachine. En als die man dan toch de boor komt brengen, kan hij het meteen wel doen ook, toch?
Dan gooi je je buik erin?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor dat fijne werk ben ik niet geschikt.
Roep maar zodra het muurtje eruit gesloopt moet worden.
Dan mogen we jouw buik als sloopbal gebruiken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor dat fijne werk ben ik niet geschikt.
Roep maar zodra het muurtje eruit gesloopt moet worden.
GMTAquote:
quote:
Heeft ie bij jou al alle kleuren van de regenboog?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
En ik heb een hele mooie dikke wang nu!
owjeeee.. dat vrouwvolk spant samenquote:
Held!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:23 schreef xFriendx het volgende:
Toen mijn verstandskiezen er uit gingen om een uur of 11 in de ochtend heb ik 1 paracetamol genomen en zat ik tussen 5 en 6 gewoon weer aan de avondmaaltijd
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft ie bij jou al alle kleuren van de regenboog?
Moet jij nog niet gaan rijden ofzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan mogen we jouw buik als sloopbal gebruiken?
Sorry schat
Half uurtjequote:
Ik word die bloedsmaak idd wel een beetje zat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Held!
Ik had nabloedingen en slikte een volle week brufen en had een kaak die blauw/paars/geel werd vanwege het geweld waarmee de kiezen eruit waren gehaald. '*O*
Was Royco1 vroeger tandarts?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Held!
Ik had nabloedingen en slikte een volle week brufen en had een kaak die blauw/paars/geel werd vanwege het geweld waarmee de kiezen eruit waren gehaald. '*O*
Ewquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Held!
Bij mij hadden ze 1 wortel laten zitten, dat ging ontsteken, stijf van de pijnstillers en antibiotica heb ik toen mn theorie-examen gedaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:23 schreef xFriendx het volgende:
Toen mijn verstandskiezen er uit gingen om een uur of 11 in de ochtend heb ik 1 paracetamol genomen en zat ik tussen 5 en 6 gewoon weer aan de avondmaaltijd
Ok!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:26 schreef Barbusse het volgende:
Wezen jullie eens aardig voor Royco, de beste man heeft een kroeg....
en nu mag je alleen onder invloed rijden dusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze 1 wortel laten zitten, dat ging ontsteken, stijf van de pijnstillers en antibiotica heb ik toen mn theorie-examen gedaan
Ja dat wilde ik ook welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ew
Kijk, daarom ga ik voor de algehele narcose
Braafquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok!
Maar alleen omdat jij het zegt
theorie, zegt ze.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:26 schreef clevy het volgende:
[..]
en nu mag je alleen onder invloed rijden dus
Dat ga jij toch niet volhoudenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok!
Maar alleen omdat jij het zegt
Gij vuige defaitistquote:
Maar zo'n kies uit je kaak mokeren, maakt dat nog een beetje leuk geluid?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook welVooral toen ik tussendoor nog moest worden bijverdoofd omdat ik toch pijn voelde
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar zo'n kies uit je kaak mokeren, maakt dat nog een beetje leuk geluid?
Ook alleen maar omdat jij denkt dat ik doodziek ben als ik lief tegen je doequote:
Dat komt dan ook bijna niet voor hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij denkt dat ik doodziek ben als ik lief tegen je doe
Zoiets?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe klinkt het ongeveer? Als krakend dennenhout?
Stel je aan, ik doe heel vaak liefquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe klinkt het ongeveer? Als krakend dennenhout?
Dat zal best, maar niet tegen mijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je aan, ik doe heel vaak lief
Als je echt lief was, had je wel een bezoekje aan Aachen gebracht om die dansende borsten eens te tonenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je aan, ik doe heel vaak lief
Say whutquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je echt lief was, had je wel een bezoekje aan Aachen gebracht om die dansende borsten eens te tonen
Woensdag gaat Peuter een proefles ballet doen. Er is nog plek, geef je borsten ook op.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Say whut![]()
Maar uhm mijn borsten kunnen niet dansen
Oe sounds like a plan!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Woensdag gaat Peuter een proefles ballet doen. Er is nog plek, geef je borsten ook op.
echte kunnen deinen, neppers niet.. dus wat zeg je nu?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Say whut![]()
Ik sta niet bekend om een gebrek aan directheidquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Say whut![]()
Neppers deinen ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:35 schreef clevy het volgende:
[..]
echte kunnen deinen, neppers niet.. dus wat zeg je nu?
Dat ze zo groot en zwaar zijn dat ze gewoon hangen. Iets met zwaartekracht enzquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:35 schreef clevy het volgende:
[..]
echte kunnen deinen, neppers niet.. dus wat zeg je nu?
Ghehe. Maar ze gaan op balletles met peuter, dus het komt goed!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend om een gebrek aan directheid
Wasdanou? Ik rekende op die FOK!faam, maar dat blijkt dus ook een illusie...
Ja, dat slecht geïnformeerde manvolk ook!quote:
Welke maat heb je?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ze zo groot en zwaar zijn dat ze gewoon hangen. Iets met zwaartekracht enz
Als ik Sapph bh koop heb ik een 85F nodigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke maat heb je?
Mijn exen gingen van C tot E en die dansten allemaal heerlijk.
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik Sapph bh koop heb ik een 85F nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |