Een moslimvolk uit China.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En Zo lang is zn zus1!!!1!!11!![]()
![]()
;d D:
!11!!
einz1!1!!!!
Dit is echt zo slecht hč.quote:
Ik heb medelijden met zijn vriendin. Ze kan veel beter krijgen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
Yi-Long is gewoon een Nederlander met een fascinatie voor Hong Kong en tevens komt zijn vriendin daar ook vandaan (als ik het goed onthouden heb).
Overig -> Specificeer in post.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zie de optie Mongool er niet tussen staan
Heel goed onthouden. Blijkbaar 1 van de weinige FOK!ers die begrijpend kan lezen en niet het geheugen heeft van een dronken goudvis...quote:Op maandag 20 juni 2011 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
Yi-Long is gewoon een Nederlander met een fascinatie voor Hong Kong en tevens komt zijn vriendin daar ook vandaan (als ik het goed onthouden heb).
Dat vertel ik haar ook iedere dag, maar voorlopig wil ze het nog even proberen met mij...quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:08 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met zijn vriendin. Ze kan veel beter krijgen.
Zou ik ook goedrekenen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zie de optie Mongool er niet tussen staan
Alle 3 woorden die ik zelden/nooit gebruik, maar niet verrassend dat jij die wel overal denkt te lezen...(!)quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:05 schreef Ouwesok het volgende:
Zou Yi-Wrong wel echt bestaan of zou het gewoon een scriptje zijn dat random teksten uitbraakt met als kernwoorden 'kutland', 'kutregering' en 'Hong-Krom'
Phew, ik maakte me al zorgen...quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:13 schreef WAHRHEIT het volgende:
Yi Long heeft Nederlander gestemd
@Yi-Long, goed... als Nederlander op 1 komt dan praat ik nog een keertje met Leers en krijg je je paspoort terug, ok?
Uitzetprocedures zijn hier niet zo snel hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Phew, ik maakte me al zorgen...
Stel je voor dat ik dit schitterende land en al die fijne mensen zou moeten verlaten...(!)
Ik beloof dat ik niet tegen zal werken...quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:16 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Uitzetprocedures zijn hier niet zo snel hoor
Oh, don't worry. Het internet daar is er sneller en goedkoper, dus je zult me waarschijnlijk niet hoeven te missen. Daarnaast is het op veel plekken nog gratis ook, dus zelfs de keren dat ik buitenhuis ben kan ik jullie alsnog 'live' op de hoogte houden over hoe fijn het is in de goedkope bus, hoe aangenaam het is dat de trein/metro op tijd rijdt, hoe lekker mijn lunch met ribeye is voor 4-5 euro, etc etc.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:18 schreef WAHRHEIT het volgende:
Mag je in Hong Kong wel FOK!en dan ? Ik wil zeker je FP posts niet missen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |