deze held is gewoon verslaggever ter plaatsequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ik ben blij dat ik met oogbewegingen kan typen......blindtypen lukt me echter niet.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
mag de persoon die dit op zijn geweten heeft voor eeuwig verlamd raken... (aangaande adsense etc.)
tis wel ontopic want deze dame wordt nu gedraaid op 3fm.....quote:
Én ik zie geen tepels.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis wel ontopic want deze dame wordt nu gedraaid op 3fm.....
je zou het saxtracks kunnen noemen...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:25 schreef Pino112 het volgende:
Wat zitten er veel saxen in de nieuwe tracks van het moment zeg. De nieuwe MJ ook al.
quote:@Domien Feit: je kunt niet 'één track van Michael Jackson' luisteren (bijv op Spotify). Worden er altijd meer.
Hij lees met ons mee en trollt gewoon.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:32 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij is het bij hem echt opzet om het steeds track te noemen. Sinds een tijdje noemt hij steeds elk nummer/plaat : track, dat was voorheen niet zo.
Maar dat zal wel weer met zijn beleving te maken hebben dat de muziekwereld zich moet ontwikkelen en niet in oude dingen moet blijven hangen.
Doet hij ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij lees met ons mee en trollt gewoon.
Dan trollt half 3fm vrolijk mee want iedereen doet het nu.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij lees met ons mee en trollt gewoon.
Zullen we het heel vaak over BZN gaan hebben nu?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Doet hij ookHij ging laatst niet voor niks 4 a 5 keer track zeggen in 30 seconden terwijl wij er net over gehad hadden
Gerard,Paul,C&S zeggen het ook inderdaadquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan trollt half 3fm vrolijk mee want iedereen doet het nu.
Ajouad, maar die mag het.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Gerard,Paul,C&S zeggen het ook inderdaad
En Roos.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Gerard,Paul,C&S zeggen het ook inderdaad
die zijn uit elkaar. maar wie vond jij nu een fijnere zangeres, Carola of Annie Schilder?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Zullen we het heel vaak over BZN gaan hebben nu?
Annie Schilder natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zijn uit elkaar. maar wie vond jij nu een fijnere zangeres, Carola of Annie Schilder?
mee eens, die is wat losser op het podium!quote:
Annie speelde Usquert een keer plat toen ze hier optrad op de kermis in 1991quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mee eens, die is wat losser op het podium!
dat heb ik gemist, maar jaren later waren Nick&Simon en Jan Smit ook erg goed in die knetterruige feesttent!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Annie speelde Usquert een keer plat toen ze hier optrad op de kermis in 1991
Toen destijds was er niet eens een feesttent want toen waren de atracties bij de molen en hadden we op 't Hoogtje een groot podium alle grote artiesten van Nederland hebben er wel opgetreden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik gemist, maar jaren later waren Nick&Simon en Jan Smit ook erg goed in die knetterruige feesttent!
dan hebben wij onbewust gemeet! ik was er wel..en broodnuchterquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen destijds was er niet eens een feesttent want toen waren de atracties bij de molen en hadden we op 't Hoogtje een groot podium alle grote artiesten van Nederland hebben er wel opgetreden.
Met Jan Smit en Nick&Simon was ik er ook en niet echt nuchter
Ruig volkje he die Oskerders?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hebben wij onbewust gemeet! ik was er wel..en broodnuchter
Klopt, en nog wat jaren later werd bekend (biografie manager Jaap Buijs) dat Nick&Simon eigenlijk de Volendamse Milli Vanilli waren. Hierna liet Koning Willem Alexander Volendam los steken van het vasteland waarna het vissersdorp zonk. Zo kwam er een einde aan de palingsound.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik gemist, maar jaren later waren Nick&Simon en Jan Smit ook erg goed in die knetterruige feesttent!
De vroegere Palingsound was wel baas hoor zoals The Cats en BZN voor Annie Schilderquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, en nog wat jaren later werd bekend (biografie manager Jaap Buijs) dat Nick&Simon eigenlijk de Volendamse Milli Vanilli waren. Hierna liet Koning Willem Alexander Volendam los steken van het vasteland waarna het vissersdorp zonk. Zo kwam er een einde aan de palingsound.
yup, niet te houden die lui!quote:
Dat wel, maar die van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:00 schreef themauster het volgende:
[..]
De vroegere Palingsound was wel baas hoor zoals The Cats en BZN voor Annie Schilder
Het ging mis met Jantje Smit alhoewel die soloplaten van Piet Veerman zijn ook van dat zeikerige Sky Radio muziekquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat wel, maar die van tegenwoordig.
Zeikerig.
Nick & Simon niveau :quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Het ging mis met Jantje Smit alhoewel die soloplaten van Piet Veerman zijn ook van dat zeikerige Sky Radio muziek![]()
EO-jongerendag niveau.quote:want het een kan niet zonder het ander
pak maar m'n hand
stel niet teveel vragen
je kunt niet als enige de wereld dragen
pak nou maar m'n hand
laat mij de weg wijzen
er is geen probleem als je keer op keer jezelf wilt bewijzen
maar je kunt het niet alleen
als je weer een wedstrijd hebt verloren
en je voelt je niet zo fijn
weet dan dat je extra goed moet zaaien
wil de oogst wat beter zijn