plafondprinter?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef XIIY het volgende:
[..]
geen fotos van
maar de echt baas met plafondprinter staat er in
Gebeurt niet vaakquote:
Heb ik wat gemist?quote:
zolang we maar geen linken van Fok! naar hun sturen vindt Smeg het goed !quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:20 schreef vaagjunior het volgende:
Stoer hoor zorgen dat solomio topic's niet meer mogen straks..
Nachtbagger #1 van 18 juni 2011.
Ja klopt, weet het weer...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:20 schreef XIIY het volgende:
[..]
was jij er niet bij met Loki en daarna King?
dat waren pas bazen
ik heb het erover dat jullie nu niks met solomio doen? alleen beetje aan t baggeren in dit topic..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef XIIY het volgende:
[..]
zolang we maar geen linken van Fok! naar hun sturen vindt Smeg het goed !
Ben je mod geworden ofzo?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:22 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
ik heb het erover dat jullie nu niks met solomio doen? alleen beetje aan t baggeren in dit topic..
so what maken we zelf wel uitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:22 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
ik heb het erover dat jullie nu niks met solomio doen? alleen beetje aan t baggeren in dit topic..
we hebben het toch over solomio?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:22 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Nop, maar vind je wel heel doelloos is er een speciaal nachtbagger topic ga je dit topic vergallen -.-quote:
ja daar was ik niet bijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:23 schreef maickeltje het volgende:
aub levens verhaal van punto dat kan niet missen in de OP
Wij praten met elkaar over solo, als jij de hele dag bezig bent in andere topics begrijp ik heus dat je dit niet begrijpt wat wij nu lullen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:23 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Nop, maar vind je wel heel doelloos is er een speciaal nachtbagger topic ga je dit topic vergallen -.-
pagina 6 geloof ikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:25 schreef maickeltje het volgende:
[..]
maar staat in vorige deel, kan je zo in OP plakken
Sorry papa. ik zal mijn mond wel houden en niet klagenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wij praten met elkaar over solo, als jij de hele dag bezig bent in andere topics begrijp ik heus dat je dit niet begrijpt wat wij nu lullen.
Maar degene die de Emmer, Bezem en de hont hebben gevonden weten waar het over gaat...
Dus als je te beroerd bent om wat terug te lezen, houd dan gewoon je mond aub.
man ging trouwen, moest daarom zijn slang weg doen, kad was al doodgegaan. daarna problemen. moest zijn punto weg doen. nu past ie op zijn dochter van 6 elke zaterdag. en voor de rest rookt ie jointjes en drinkt ie bierquote:
Braaf!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:25 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Sorry papa. ik zal mijn mond wel houden en niet klagen
Schultenbrau wel te verstaan!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
man ging trouwen, moest daarom zijn slang weg doen, kad was al doodgegaan. daarna problemen. moest zijn punto weg doen. nu past ie op zijn dochter van 6 elke zaterdag. en voor de rest rookt ie jointjes en drinkt ie bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |