SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn knop is in het lichtpaars.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver mijn foon is er dus ook in het lichtpaars
Ja die is er in het lichtpaars.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver mijn foon is er dus ook in het lichtpaars
Hij vindt het een slecht planquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die is er in het lichtpaars.
Regel nu die desire maar.
Ik weet dat er daar paarse covers voor zijn, die ben ik tegengekomen toen ik voor missb een nieuwe backcover besteld heb.
Nee ik moet morgen lange autorit met kind bij me in de autoquote:
Geen excuusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik moet morgen lange autorit met kind bij me in de auto
Ouwe meuk. Tegenwoordig regel je eenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:47 schreef Royco1 het volgende:
Ik weet dat er daar paarse covers voor zijn, die ben ik tegengekomen toen ik voor missb een nieuwe backcover besteld heb.
Dus bij jou komt dat slechte idee vandaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee was mijn idee!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus bij jou komt dat slechte idee vandaan
Ouder, maar wijzer?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee was mijn idee!!
En ik vind het een goed plan, ik ben ouder enz dus luister naar mij
Helemaal niet, daar begon ze zelf over.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Edit: tevens eens met hierboven. Einde van de maand is hij van mij
Ik had dan ook niks gezegd over wijzer!!quote:
Ga ook een sensation nemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Edit: tevens eens met hierboven. Einde van de maand is hij van mij
Schijn bedriegtquote:
Fixed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:50 schreef AirwiN het volgende:
Ouwe meuk. Tegenwoordig regel je eeniPhone
Ouder ben ik wel.quote:
Alleen als je een ICT'er of een lekker wijf bent. Ik heb je ooit mogen aanschouwen, jij valt in de ICT categorie.quote:
Bah applequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |