SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn knop is in het lichtpaars.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver mijn foon is er dus ook in het lichtpaars
Ja die is er in het lichtpaars.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver mijn foon is er dus ook in het lichtpaars
Hij vindt het een slecht planquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die is er in het lichtpaars.
Regel nu die desire maar.
Ik weet dat er daar paarse covers voor zijn, die ben ik tegengekomen toen ik voor missb een nieuwe backcover besteld heb.
Nee ik moet morgen lange autorit met kind bij me in de autoquote:
Geen excuusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik moet morgen lange autorit met kind bij me in de auto
Ouwe meuk. Tegenwoordig regel je eenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:47 schreef Royco1 het volgende:
Ik weet dat er daar paarse covers voor zijn, die ben ik tegengekomen toen ik voor missb een nieuwe backcover besteld heb.
Dus bij jou komt dat slechte idee vandaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee was mijn idee!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus bij jou komt dat slechte idee vandaan
Ouder, maar wijzer?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee was mijn idee!!
En ik vind het een goed plan, ik ben ouder enz dus luister naar mij
Helemaal niet, daar begon ze zelf over.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Edit: tevens eens met hierboven. Einde van de maand is hij van mij
Ik had dan ook niks gezegd over wijzer!!quote:
Ga ook een sensation nemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Edit: tevens eens met hierboven. Einde van de maand is hij van mij
Schijn bedriegtquote:
Fixed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:50 schreef AirwiN het volgende:
Ouwe meuk. Tegenwoordig regel je eeniPhone
Ouder ben ik wel.quote:
Alleen als je een ICT'er of een lekker wijf bent. Ik heb je ooit mogen aanschouwen, jij valt in de ICT categorie.quote:
Bah applequote:
Ez zn desirequote:
Ik wil gewoon een telefoon die werkt. Heb geen zin in al dat getweak met Android.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:55 schreef AirwiN het volgende:
Alleen als je een ICT'er of een lekker wijf bent. Ik heb je ooit mogen aanschouwen, jij valt in de ICT categorie.
Hmmm... Blijkbaar heb je dan ook wel iets van dat lekkere wijf in je. Jammer dat het alleen het denkvermogen is, en niet de bijbehorende looks.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:56 schreef Techno het volgende:
Ik wil gewoon een telefoon die werkt. Heb geen zin in al dat getweak met Android.
Ik heb net pas de balkondeur dicht gedaanquote:
Wat nou tweakenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een telefoon die werkt. Heb geen zin in al dat getweak met Android.
Zolang de vrouwen er anders over denken kan ik er niet echt van wakker liggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:57 schreef AirwiN het volgende:
Hmmm... Blijkbaar heb je dan ook wel iets van dat lekkere wijf in je. Jammer dat het alleen het denkvermogen is, en niet de bijbehorende looks.
Ok ik ben er over 10 minutenquote:
Iets zegt mij dat die vrouwen jou niet zien als een lekker wijf.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:58 schreef Techno het volgende:
Zolang de vrouwen er anders over denken kan ik er niet echt van wakker liggen.
Hier.quote:
Jij zit zo ver wegquote:
Ik ben al tien minuten moed aan het verzamelen om mijn tweede baco in te schenken. Wil jij niet ff voor mij lopen?quote:
Als je alle features optimaal wilt gebruiken enzo.. ja dan moet je tweaken.quote:
Ja dan moet je ook niet zeuren dat je het koud hebtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net pas de balkondeur dicht gedaan![]()
En ik heb geen vest of trui aan.
Maar dat hoeft dan ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:59 schreef AirwiN het volgende:
Iets zegt mij dat die vrouwen jou niet zien als een lekker wijf.
Te ver.quote:
Nice.quote:
Okay, dan pak ik er ook eentje voor mezelf.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al tien minuten moed aan het verzamelen om mijn tweede baco in te schenken. Wil jij niet ff voor mij lopen?
Heeft iemand je vandaag al verteld dat je geweldig bent?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:00 schreef Myraela het volgende:
Okay, dan pak ik er ook eentje voor mezelf.
Ik ben vrouw, ik hoor te zeurenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook niet zeuren dat je het koud hebt
Nee, jij zit zo ver weg....quote:
En jij ookquote:
I know!quote:
Geef mij een ticket en ik zit zo dichtbijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, jij zit zo ver weg....![]()
[..]
En jij ook
Als ze nu `ja´ zegt, hoef jij het niet meer te doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft iemand je vandaag al verteld dat je geweldig bent?
Ja. Maar het kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft iemand je vandaag al verteld dat je geweldig bent?
Om 1 over 12?quote:
Ja, zelfs Ryanveevervoerair vliegt op Malta, het is heel makkelijk om hier te komen. Daarnaast hou ik wel van assertieve vrouwen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef mij een ticket en ik zit zo dichtbij
Serieus?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, heb een avond vrij genomen en er personeel instaan
Nu moet je het toch zeggenquote:
Enig idee hoe populair zij is!quote:
Nee, want vrouwen die liegen zijn niet lief.quote:
Goed bezig jij!quote:
I know. Daarom PM ik nooit meer met haar. Ze antwoordt ook zelden trouwens. Nou ja, mij dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Enig idee hoe populair zij is!
Ze heeft geen eens tijd om haar inboxen te legen joh
Ja ga zo slapen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij!
Ga je dan ook een keer vroeg naar bed?
Ik kan haar gewoon whatsappenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know. Daarom PM ik nooit meer met haar. Ze antwoordt ook zelden trouwens. Nou ja, mij dan.
Oh, zo scherp ben ik niet meerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, want vrouwen die liegen zijn niet lief.
Verstandig!quote:
Wrijf het ff in ja.quote:
Nah, zoveel wijsheid komt er niet uit mijquote:
quote:
Grote PM-inbox.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enig idee hoe populair zij is!
Ze heeft geen eens tijd om haar inboxen te legen joh
Ik heb een hele lijst met PM's van jou, die ik zeker wel beantwoord heb.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know. Daarom PM ik nooit meer met haar. Ze antwoordt ook zelden trouwens. Nou ja, mij dan.
Ok!quote:
Niet? Jammerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah, zoveel wijsheid komt er niet uit mij
Damn jouw grote inbox.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een hele lijst met PM's van jou, die ik zeker wel beantwoord heb.
OEHMEERMEERquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok!
* Huppelmuts stuurt nu een WA naar myraela
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok!
Schat je hebt voor mij Jiskefet gedownload en gedraaid in je kroegquote:
Ik bewaar ze niet echt, als mijn inbox bijna volraakt gooi ik ze wel eens weg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn jouw grote inbox.
En waarom bewaar je die eigenlijk?
Brb even foto makenquote:
Kopen jullie nu ook matching joggingpakken?quote:
Tot zover mijn 'ik vond het leuke PM's' gevoel...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
Ik bewaar ze niet echt, als mijn inbox bijna volraakt gooi ik ze wel eens weg.
Hmmm, dat is waar jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat je hebt voor mij Jiskefet gedownload en gedraaid in je kroeg![]()
Zelfs een van je beste vrienden dacht dat je dat niet zou doen
Ja en schoenen, fietsen, jassen enzquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kopen jullie nu ook matching joggingpakken?
U wuv mequote:
Gimme Gimme Gimmequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok!
Neequote:
Zal ik morgen die accord tourer maar bestellen dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en schoenen, fietsen, jassen enz
Ook voor mijn zoon en voor de baby die onderweg is
Deed ze dat maar...quote:
En ik wil ook een white picked fencequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik morgen die accord tourer maar bestellen dan?
Met een bijpassend Honda kinderzitje.
Ja, dat het even duidelijk is dat jullie een stel zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en schoenen, fietsen, jassen enz
Ook voor mijn zoon en voor de baby die onderweg is
Oh. En ik vond het leuke PM's.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot zover mijn 'ik vond het leuke PM's' gevoel...
Wat jij wil schatquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik wil ook een white picked fence
eggskjuus miiquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat het even duidelijk is dat jullie een stel zijn.
Hmmm...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef Myraela het volgende:
Stiekem lees ik ze na zodat ik er op kan fappen.
Maar...maar...hoe zit het dan met dat jij mij zou deep throaten? Was dat allemaal een leugen om mij aan het lijntje te houden?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik wil ook een white picked fence
Omdat pepertje snijden en dan aan je piemel zittenquote:
quote:
Heb ik die memo weer gemist?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat het even duidelijk is dat jullie een stel zijn.
Geef mij een ticket!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar...maar...hoe zit het dan met dat jij mij zou deep throaten? Was dat allemaal een leugen om mij aan het lijntje te houden?
Omg, dudequote:
Nee schat, die memo negeren we allebeiquote:
ik associeer alles wat ik hoor met muziek...halpquote:
Lijpoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat pepertje snijden en dan aan je piemel zitten
Love to see that.quote:
Zie je nu wel dat er geen 1 vrouw te vertrouwen isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef mij een ticket!!
Dan laat ik Roy zo zitten met zn honda en hekje enz
Trouw tot aan de voordeur dusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef mij een ticket!!
Dan laat ik Roy zo zitten met zn honda en hekje enz
Nou ja, fappen mag.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:16 schreef Myraela het volgende:
He, ik moet wel, ik mag van jou ookal geen seks hebben.
Het singles bestaan bevalt mij te goedquote:
Meestal is dat goed, maar nu...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik associeer alles wat ik hoor met muziek...halp
Dan ga ik haar nú weer PM'en!quote:
Ik heb het opgegeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Het singles bestaan bevalt mij te goed
Second that.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja mij ook welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie is de gelukkige?quote:
Tof voor je kerel!quote:
Ik heb geen kamer. Dus ik ga wel naar hem.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Zolang ik je niet in haar slaapkamertje zie vind ik het wel best.
Geniet ervan!quote:
het had ook dit kunnen zijn:quote:
Mag ik wel in haar slaapkamertje komen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Zolang ik je niet in haar slaapkamertje zie vind ik het wel best.
Het singles bestaan?quote:
So truequote:
Nou ja, ze pm'de me over iets, we raakten aan de praat en van het een kwam het ander.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef Barbusse het volgende:
Tof voor je kerel!Maarre...leg eens uit, hoe komt, watskebeurt?
Slaap lekkerquote:
Mooi, dan heb ik alle speeltjes meteen bij de hand.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:19 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen kamer. Dus ik ga wel naar hem.
Dudequote:
Een bekend (en leuk) gezicht. Als d'r karakter net zo leuk is...quote:
Mij. Single of niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het singles bestaan?
Maar maar maar wie moet ik nou deepthroaten
Ja, ze is echt heel tof hoor qua karakter.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:22 schreef AirwiN het volgende:
Een bekend (en leuk) gezicht. Als d'r karakter net zo leuk is...
Just say whenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, ze pm'de me over iets, we raakten aan de praat en van het een kwam het ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |