Daar heb ik dus geen verstand van..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:40 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ookMaar ik bedoelde drank. Raketjes zijn flugel met sinas. Het smaakt naar raketijs.
Deze berichten komen vanuit mijn kamer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waar kom jij nou ineens vandaan? Iemand zegt ijs en Ezell komt gelijk
Doet Hyves het al weer?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen verstand van..
[..]
Deze berichten komen vanuit mijn kamer.
Mijne ook hoor, zit nu tenminste zonder verkrampte handen om mijn ipodquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen verstand van..
[..]
Deze berichten komen vanuit mijn kamer.
Zo te horen ga jij wel vaak uit, niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:40 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ookMaar ik bedoelde drank. Raketjes zijn flugel met sinas. Het smaakt naar raketijs.
Hyves deed het wel hoor, maar het lukte mij niet om iets in te stellen.quote:
Waarom zit je niet op de computer?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijne ook hoor, zit nu tenminste zonder verkrampte handen om mijn ipod
Je kent toch niet gelijk iedere drank combo als je vaak uit gaat?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zo te horen ga jij wel vaak uit, niet?
Ik drink niet vaak hoor, bijna niet eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zo te horen ga jij wel vaak uit, niet?
Nu dus wel, laptop binnen dit datquote:
dat 2equote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:45 schreef Water123 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Weet je dat nu pas of herhaal je het gewoon omdat je het niet kan geloven?
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik drink niet vaak hoor, bijna niet eigenlijkIk ga bijna ieder weekend uit, maar ben geen feestbeest.. oke dat is wel een beetje tegenstrijdig zeker?
Dan kun je mij verder zoekenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hyves deed het wel hoor, maar het lukte mij niet om iets in te stellen.
[..]
Waarom zit je niet op de computer?
Inderdaad, best wel raar eigenlijk. Misschien dat de diplomauitreiking helptquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:47 schreef Kaasrol het volgende:
Het moet gewoon nog even bezinken, ik voel me ook redelijk in een roes of hoe je dat ook noemt
Ik denk dat het over een paar dagen nadat de visite is geweest toch wel normaal voelt hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Inderdaad, best wel raar eigenlijk. Misschien dat de diplomauitreiking helpt
Nou ik hou van stress wegdansen en bij mn vrienden zijnquote:
Haha okequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nou ik hou van stress wegdansen en bij mn vrienden zijnmaar onder ene feestbeest versta ik iemand die aan de einde van de avond lam is
en dat ben ik niet! Ik ben dan nog nuchter en dan loop ik rustig wandelend naar huis en luister ik naar het vogelgefluit en ga ik thuis nog een broodje smeren en douchen en dan naar bed.. inmiddels is het dan wel mn ontbijt, omdat ik rond 6 uur thuis kom
![]()
Maar nee ik ben geen feestbeest hoor!
Wacht evenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:52 schreef Kaasrol het volgende:
GODVER DAT SCHERM VAN DIE LAPTOP IS VEEL TE FEL MAAR HET KAN NIET NOG VERDER OMLAAG
Ik begin hoofdpijn te krijgen denk ik
Ik hou van felle schermenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:52 schreef Kaasrol het volgende:
GODVER DAT SCHERM VAN DIE LAPTOP IS VEEL TE FEL MAAR HET KAN NIET NOG VERDER OMLAAG
http://www38.zippyshare.com/v/7291656/file.htmlquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:52 schreef Kaasrol het volgende:
Relaxed, ik ga even kijken. Werkt het ook op 64bit?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www38.zippyshare.com/v/7291656/file.html
Probeersel van me. Kijk maar of het werkt
Heb ik en het werkt. Alleen nog niet af.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Relaxed, ik ga even kijken. Werkt het ook op 64bit?
Ik heb het idee alsof het gewoon vakantie is en we volgende week weer school moeten en tentamenweek komt straks en daarna zomervakantiequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:47 schreef Kaasrol het volgende:
Het moet gewoon nog even bezinken, ik voel me ook redelijk in een roes of hoe je dat ook noemt
Heb ik ook, behalve die tentamenweekquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb het idee alsof het gewoon vakantie is en we volgende week weer school moeten en tentamenweek komt straks en daarna zomervakantie
Voor ik het doe, kun je even basaal uitleggen hoe het werkt, mocht ik er iets mee verneuken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb ik en het werkt. Alleen nog niet af.
Het zet eigenlijk een fullscreen instelbaar transparant "masker" over je scherm.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Voor ik het doe, kun je even basaal uitleggen hoe het werkt, mocht ik er iets mee verneuken?
Okequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:01 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat Jordy verliefd is op mij en Ezell
Heldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het zet eigenlijk een fullscreen instelbaar transparant "masker" over je scherm.
Dan krijg ik vast binnen 10 minuten al DMquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Held
Het werkt geweldig!
Als ik bugs vind DM ik je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |