Hij zit vast nog een TT te bedenkenquote:
The safety dancequote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
Cause' your friend don't dance, and if they don't dance, well they're no friends of mine!
quote:
Google maps?quote:
Nee vandaag een proseccoquote:
Dat heb ik nog nooit gehadquote:
De Liddl heeft trouwens ook een lekkere rosé. Ik ben alleen de naam even kwijtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad! Heb wel een flesje staan hier, misschien zo maar eens uitproberen
!
Ik drink meestal die van de Aldiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
De Liddl heeft trouwens ook een lekkere rosé. Ik ben alleen de naam even kwijt
Ja Liddl is ook niet duurquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik drink meestal die van de Aldi! Goedkope wijn ftw
!
Chateau Migraine?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
De Liddl heeft trouwens ook een lekkere rosé. Ik ben alleen de naam even kwijt
MM? Ik zie altijd alleen maar kleine stukjesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
Ik weet precies wanneer welk liedje komt, dit is erg.
Oh, heb ik het er vaker overquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Liddl is ook niet duur
Die jij zei van de Aldi is inderdaad lekker ook
Joah.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
MM? Ik zie altijd alleen maar kleine stukjes!
Meet Ron:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah.Ik zit helemaal blij mee te zingen en Ron zit me heel chagrijnig aan te staren.
Nee geen last vanquote:
Nee je raadde hem aanquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
Mijn radar ging af... er zit iemand aan de TT
Is er ook karaokequote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
Ik snap deze karaoke op RTL4 niet. De tekst onderin komt niet overeen met wat ze zingen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
Ik snap deze karaoke op RTL4 niet. De tekst onderin komt niet overeen met wat ze zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |