Zo zeg dat wel, daalt ie tenminste niet zo hard als ik straks 2 weken op vakantie gaquote:
Is BrandX de enigste mod die een reactie heeft achtergelaten?quote:
is baggerquote:
doen we al 12 reeksenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef XIIY het volgende:
het is 12 uur geweest dus wij mogen ook wel wat baggeren
ja en Smeg in een anderequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Is BrandX de enigste mod die een reactie heeft achtergelaten?
hoera!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef debeterebob het volgende:
hallo hallo. Ik mag weer posten. Heb inmiddels al vele chats van jullie verkloot
niet meer posten na 295, dan maakt XIIY hem vol en maakt nieuwe OP!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef debeterebob het volgende:
hallo hallo. Ik mag weer posten. Heb inmiddels al vele chats van jullie verkloot
als jullie hem niks vinden dan sorryquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
niet meer posten na 295, dan maakt XIIY hem vol en maakt nieuwe OP!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come To Daddy
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:07 schreef XIIY het volgende:
[..]
als jullie hem niks vinden dan sorryIk neem aan dat je er de moeite voor genomen hebt dit keer ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
ja zekersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je er de moeite voor genomen hebt dit keer ?
heeft je vriendin em niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:08 schreef SpermaDonor het volgende:
kheb honger en geen geld omdat mijn pinpas pleite is
haha, nee, heb hem ergens in zon kut pinding laten zitten bij winkel of tankstationquote:
mooi he. Kan ik ook linkdumpen. ik heb onder alterego van SGP homie ook nog gechat.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
haha, nee, heb hem ergens in zon kut pinding laten zitten bij winkel of tankstation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |