abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98306589

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Bij de Samsung Galaxy S2 krijg je nu gratis een 8 GB geheugenkaartje, als je voor 31 mei het toestel aanschaft.
Deze 8 GB is dan een extra'tje bovenop de 16 GB die intern al aanwezig is.
Het enige wat je moet doen, is dus voor 31 mei een Galaxy S2 aanschaffen en jezelf registeren op de actiepagina van Samsung.
Dit is een leuke promotionele actie van de Koreaanse fabrikant, wat ook wel aangeeft dat het toestel ruim voor het einde van mei verkrijgbaar is in Nederland, aangezien er een aankoopbon als bewijs meegestuurd moet worden, om het geheugenkaartje te ontvangen.
Je moet apart hiervoor een aanvraag versturen, door jezelf eerst te registreren.
Het 8 GB MircoSD kaartje wordt dan achteraf verzonden door Samsung naar jouw adres.

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
pi_98306646
Gevaarlijke TT
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 20:16:22 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_98306719
Oei. Even hier popcorn neerzetten
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_98306771
beter dan iphone :') :') slechte replica bedoel je
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_98306790
Laatste reacties trouwens.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 01:00 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ook leuk om even met de transition effects te stoeien. Ziet er zeer gaaf uit.
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 02:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Gorilla glas mijn kont, ik heb de telefoon altijd in een lege zak en er zit nu al een kleine kras op het scherm, hij zit gelukkig niet midden in het beeld en je ziet hem enkel in zonlicht maar wtf. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 02:41 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga er zo'n screenprotector op pleuren iig..
Alleen nog even kijken welke, moet wel een goede zijn, ziet zo'n vod die je duidelijk ziet zitten.
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 08:42 schreef deepart het volgende:
Het is een gebruiksvoorwerp, geen protectie voor mij.. gewoon puur.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 08:45 schreef Olle. het volgende:

[..]

je hebt gelijk :)
maar ik wist niet dat er een menu was ;) daarom dat ik niets kon vinden..
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:10 schreef _Flea_ het volgende:
Ik kom er deze week dus achter dat ik een dode pixel heb :(
Heeft er nooit gezeten en ineens is ie er.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:39 schreef Olle. het volgende:

[..]

mja voor 1 dooie pixxel je telefoon opgeven voor garantie?
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb dat ie af en toe geen internet heeft via wifi. Als ik wifi uitschakel gelijk internet, maar met wifi aan geen internet, maar wel verbonden..

Op de laptop gewoon internet, dus dat is het niet, meer mensen die dit hebben?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:03 schreef frame-saw het volgende:
Niemand die weet hoe ik moet unrooten?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:04 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Doe ik ook niet. Maar wel frappant dat ie er ineens zit. Heb in het begin in het servicemenu gekeken en toen was hij niet zichtbaar.
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:22 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ik heb het ook sinds vanmorgen. strontirritand
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef venomsnake het volgende:
Zo, net een hele zooi rotzooi zitten freezen met Titanium Backup Pro. :)
Oa al die hubs (Music hub, Social hub etc), maar ook troep als Samsung MMM en Bol digilezen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:29 schreef wise het volgende:

[..]

thanks
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:34 schreef MetBas het volgende:

[..]

Wat is dat freezen dan precies? Ik heb 't er gewoon afgedonderd. :')
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Gewoon bevriezen/uitschakelen. Maar je kunt het op ieder moment weer unfreezen, dus als er wat mis gaat met je systeem kun je dat herstellen. Je weet immers maar nooit met die system apps.

Je kunt dus lekker experimenteren :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:13 schreef speknek het volgende:
Mijn vriendin klaagt de hele tijd dat ik dof en slecht verstaanbaar ben, nou denk ik zelf dat het aan haar achterhaalde SGS1 ligt, maar hebben meer mensen er last van bij de SGS2?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:41 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die heb ik ook gezien ja.. Heleboel dingen kun je ook gewoon zonder probleem wegkwakken eigenlijk inderdaad. :)
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:44 schreef jogy het volgende:
Kheb em! Nu ff gaan prutsen ermee :).
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Was je niet gewoon dronken?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:49 schreef piettt47 het volgende:
Weet iemand misschien of e buddy op deze telefoon veel data verbruikt?
Ik heb e buddy van de android market op mijn telefoon geïnstalleerd.
Op mijn telefoon heb ik een normaal abonnement van telfort met internet.
Blijf ik binnen de limiet ook al heb ik 24 uur per dag e buddy aanstaan? Kon het nergens vinden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:03 schreef MetBas het volgende:
Dat ligt eerder aan de app dan de telefoon.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

Gooi LiteningROM erop.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

http://www.androidworld.n(...)-modems-css-etc.html

Daar kan je stock roms downloaden. Gewoon weer met Odin.
pi_98306825
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
beter dan iphone :') :') slechte replica bedoel je
Hij 'lijkt' op een iPhone, dus? Neemt niet weg dat hij veel beter is.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:19:14 #7
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_98306870
Hopelijk krijg ik 'm ein-de-lijk volgende week!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_98306886
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef Debsterr het volgende:
Hopelijk krijg ik 'm ein-de-lijk volgende week!
_O_
pi_98307443
ebuddy gebruikt echt nouwelijks data. hooguit een paar mb per maand ;)
pi_98307460
Ik kom van Iphone 3g, en dan is dit ding echt 100x beter, maar ook leuker om mee te spelen.
Dit ding is veel beter customizable dan de Iphone, ondanks dat ik de Iphone gejailbreaked had..
Flash support is natuurlijk een dik pluspunt, en bovendien is de telefoon ook nog retesnel.
Gewoon lekker makkelijk files erop en eraf pleuren, geen gesodemieter met Itunes meer etc, dikke prima.

Enige wat apple beter voor elkaar heeft is de appstore, android-market zit echt nog waardeloos in elkaar. Daar valt nog een hoop aan te verbeteren. Niet dat het mij verder wat kan schelen, in vind mijn apps wel.. :)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_98307554
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik kom van Iphone 3g, en dan is dit ding echt 100x beter, maar ook leuker om mee te spelen.
Dit ding is veel beter customizable dan de Iphone, ondanks dat ik de Iphone gejailbreaked had..
Flash support is natuurlijk een dik pluspunt, en bovendien is de telefoon ook nog retesnel.
Gewoon lekker makkelijk files erop en eraf pleuren, geen gesodemieter met Itunes meer etc, dikke prima.

Enige wat apple beter voor elkaar heeft is de appstore, android-market zit echt nog waardeloos in elkaar. Daar valt nog een hoop aan te verbeteren. Niet dat het mij verder wat kan schelen, in vind mijn apps wel.. :)
Even quoten voor de TT :7
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_98307574
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:34 schreef venomsnake het volgende:

^O^
pi_98307875
Gebruiken jullie trouwens vaak Swype?

Ik gebruik het eigenlijk best veel! :$
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:46:44 #14
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98308028
Goede TT. :$
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:54:19 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98308372
Met mijn dikke vingers kom ik niet ver met de swype, dat en dat ie sommige woorden gewoon niet kent :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_98308490
Dinsdag wordt de Galaxy S2 hier geleverd. *O*
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:57:45 #17
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98308541
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:56 schreef Blobje het volgende:
Dinsdag wordt de Galaxy S2 hier geleverd. *O*
Vodafone toevallig?
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:59:54 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98308638
Ik swype vrijwel altijd. Sommige berichten zouden niet misstaan op damnyouautocorrect, :').
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_98308812
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef jogy het volgende:
Met mijn dikke vingers kom ik niet ver met de swype, dat en dat ie sommige woorden gewoon niet kent :').
Maar woorden die hij niet herkent moet je dan even een paar keer typen en dan gaat hij ze vanzelf onthouden! :)

En met dikke vingers wil het JUIST goed.... je hoeft alle toetsen maar half aan te raken en het maakt niets uit dat je allemaal andere toetsen aanraakt.... aan de hand van je beweging heeft de telefoon in 99% van de gevallen wel goed welk woord je nu bedoeld :)
pi_98308827
Die titel.
pi_98310879
Ik vind dat je qua dikke vingers beter uitkomt met Swype dan gewoon typen. Ik gebruik het meer en meer eigenlijk.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98311416
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:57 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

Vodafone toevallig?
Nee KPN.
pi_98316942
Venomsnake, ten eerste kom je van een iPhone 3G.. dan kun je ook zeggen dat de Nokia 3310 slechter is dan de Galaxy S II :')

Ten tweede zeg je dat er weinig te customizen is na een jailbreak? ALLES is te customizen na een jailbreak.. het is alleen wat ingewikkelder dus daar heb je waarschijnlijk overheen gekeken ;) Het is niet zo makkelijk als op de Galaxy SII: Nieuwe firmware erop en klaar.

Ik heb zowel de iPhone 4 en de S II, maar weet niet over welke ik meer tevreden heb. Allebei prima toestellen. Dat eeuwige Apple vs. Android gelul, dikke fail.
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_98320350
Je kan aardig kloten op een Iphone na een jailbreak idd, maar lang niet zo customizable als Android. Met die launchers en widgets kun je gewoon je toestel geheel naar jouw stijl customizen, nog los van roms.. Gaat iig een stuk eenvoudiger dan op een Iphone. Verder geniet ik van het grote amoled scherm op dit toestel. :)

Ik heb verder niets tegen Iphone ofzo hoor, ben er een ZEER tevreden gebruiker van geweest.. Het zijn gewoon zeer gebruiksvriendelijke toestellen. :)

Ik had ook voor Iphone 4 kunnen gaan, ook een snel toestel. Maar het scherm van de GS2 heeft mij overgehaald om daar voor te kiezen..

[ Bericht 3% gewijzigd door venomsnake op 18-06-2011 00:55:53 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:55:13 #25
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98320749
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

Hij 'lijkt' op een iPhone, dus? Neemt niet weg dat hij veel beter is.
Wow, betere hardware specificaties dan een toestel van ruim een jaar oud. Nee, dat is de ideale maatstaf :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')