Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
Ik ben rond half 10 online. Weet niet of er nog mensen zijn die willen spelenquote:
Oké ik denk dat ik er dan ook ben als de TV hier dan niet bezet is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik ben rond half 10 online. Weet niet of er nog mensen zijn die willen spelen
Of ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:
vieze lapohunter dat je bent!volgende keer ben ik je te snel af
Ik weet nu al de titel voor het volgende topic. Ik denk iets met Lapohunters an agbonlahor...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:
vieze lapohunter dat je bent!volgende keer ben ik je te snel af
speelt heel anders dan FUT , je had gewoon moeten winnen, alhoewel de 1-0 van jou dan wel weer lucky was, maar andere kansen liet je liggen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:16 schreef brainbird het volgende:
omni is best wel een leuke tegenstander
helaas 2-1 verloren in de verlenging, teveel kansen nodig + teveel op safe spelen
Ja, de 1-0 was een klutsbalquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef OmniRocket het volgende:
speelt heel anders dan FUT , je had gewoon moeten winnen, alhoewel de 1-0 dan wel weer lucky was, maar andere kansen liet je liggen.
nee, ben douchen en daarna offlinequote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef brainbird het volgende:
[..]
Ja, de 1-0 was een klutsbal, maar in het einde van de verlenging, 2 kansen ofzo
nog een potje?
Dan had ik toch wat meer geluk. 2x 15k pakjes gehaald, daar zat 1 speler die al 30k waard is... heb ik nog 47 kaartjes om winst te makenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:25 schreef StijnDa het volgende:
Hmm, 65k aan pakjes lijkt 20k op te leveren... Voorlopig wel weer even genoeg weggegooid.
Nice team!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:35 schreef Shadeauw het volgende:
Hij is zo goed als af m'n Russische League team:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#ezGNmKMJba2H1
Speelt echt geweldig
Pavlyu nog niet geprobeerd, past ook niet echt in mijn team...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:37 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nice team!
Wat vind je van IF Pavlyu?
Wat betaal je ongeveer veer IF Dawson CB
Oh...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
was BIN en was er opgezet voor langer dan een uur
Mooi teamquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:35 schreef Shadeauw het volgende:
Hij is zo goed als af m'n Russische League team:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#ezGNmKMJba2H1
Speelt echt geweldig
Xbox bieden is gratis jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:50 schreef Bonzoo het volgende:
Zijn bid tokens alleen op de pc? Op de xbox heb ik er nooit last van..
Thanks,quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi team
Nu ik dit zie krijg ik ook wel zin om een Russisch team te bouwen, maar dan echt alleen Russische nationaliteit..vraag me af of dat een beetje goed mogelijk is..matig middenveld vrees ik.
Bij mijn Mexicanen speel ik 4-1-2-1-2 met RM Dos Santos op 10 en dat gaat erg lekker. Speelde met Arsenal ook weleens zo met Arshavin op 10 en dat ging ook wel goed, dus qua voorhoede dacht ik aan Kerzha en Pavlyu, Arshavin erachter en Zhirkov linkshalf. Verder ben ik nog niet, maar achterin zal ik ook zeker met Ignasevic, Akinfeev en jouw RB spelen denk ik...ik zie bij jou verder al 2 redelijke CDM's, dus nu alleen nog een LB, CB en rechtshalf...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:52 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Thanks,
Haha ja het middenveld van de Russen is helaas wel de zwakste schakel inderdaad. Verdediging is ook niet super...
Maar welke formatie wil je spelen dan? Want een Arshavin is wel bijna een must, en dat is een vleugelspeler.
Rennen rennen rennenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:03 schreef laucas het volgende:
Geen IF Doumbia? Bij mij met Martins in de spits = bazenduo
Misschien later Doumbia als CF. Ik vind deze opstelling wel fijn spelen, dus hoef niet per se met 2 spitsen te spelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:03 schreef laucas het volgende:
Geen IF Doumbia? Bij mij met Martins in de spits = bazenduo
Wel extreem lui om niet gewoon je xbox aan te doen, maar goed: 1800 coins.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef Apekoek het volgende:
2 vragen over UT
- wat is de price money bij de offline summer shield?
- kan iemand het beste eredivisie team laten zien? Pics?
quote:EASPORTSFIFA EA SPORTS FIFA
Happy Hour is over but you'll have another chance later today at 6 PM EST, in about 4 hours
1 hour ago
Dat is altijd zo om de niet-Europeanen tegemoet te komen.quote:
Geen probleem manquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:47 schreef StijnDa het volgende:
Hmm ik denk dat ik het niet ga redden om half 10 Rijstbal![]()
Mamma Mia op TV
Primaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:29 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Geen probleem manWe spelen wel dit weekend.
Ik heb vandaag geen zin meer in Fifa.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima![]()
Misschien straks nog even als je er dan nog bent?
Haha oké kan gebeurenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:33 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen zin meer in Fifa.Heb net de meest frustrerende potjes gespeeld. Potje van 10 minuten geleden bijvoorbeeld. Het stond 0-0 in de finale, de tegenstander disconnect en ik lig uit de finale.
Extreem lui? Wat lul jij nou? Ik ben onderweg en geen ps3 bij de hand. Voor de rest vind ik je jpg hier niet terug, wellicht kijk ik er overheen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel extreem lui om niet gewoon je xbox aan te doen, maar goed: 1800 coins.
Er is geen "beste" team, maar ik heb mijn team hier straks nog gepost als jpg.
Doe ff normaal man met je"Wat lul jij nou?"..je krijgt toch antwoord? JPG staat in het vorige topic aan het einde ergens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Extreem lui? Wat lul jij nou? Ik ben onderweg en geen ps3 bij de hand. Voor de rest vind ik je jpg hier niet terug, wellicht kijk ik er overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |