SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Dan nog. Ten eerste was het overduidelijk een geintje. Ten tweede kun je kiezen er niks mee te doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:38 schreef Mpj het volgende:
Mwoah, de opmerkingen van Supersoep zijn zeker wel beledigend bedoeld. Van Straw ook. Het liefst wil ik helemaal geen reacties van ze, heb ik ook aangegeven, maar nee, altijd vervelende reacties (steken onder water) noem ik het maar.
Wat er gaande is boeit niet, alleen hoe je je gedraagt in het topic. En wat ik van je zie is overwegend negatief.quote:Ik vind ook dat je je teveel met anderen bemoeit. Overal heb je kritiek op maar je weet niet eens wat er gaande is tussen ons.
Het wás niet beledigend bedoeld. Ik vind je geen metro, enkel ijdel, dus hoe is het dan een belediging? Het was gewoon een inkoppertje aangezien mensen jou in de reeks wel eens metro hebben genoemd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:38 schreef Mpj het volgende:
[..]
Mwoah, de opmerkingen van Supersoep zijn zeker wel beledigend bedoeld. Van Straw ook. Het liefst wil ik helemaal geen reacties van ze, heb ik ook aangegeven, maar nee, altijd vervelende reacties (steken onder water) noem ik het maar.
Ik vind ook dat je je teveel met anderen bemoeit. Overal heb je kritiek op maar je weet niet eens wat er gaande is tussen ons.
Het was geen geintje van Supersoep. Als jij zo goed weet dat ik altijd negatief ben, moet je ook doorhebben dat hij zulke opmerkingen constant maakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan nog. Ten eerste was het overduidelijk een geintje. Ten tweede kun je kiezen er niks mee te doen.
[..]
Wat er gaande is boeit niet, alleen hoe je je gedraagt in het topic. En wat ik van je zie is overwegend negatief.
Supersoep vindt je een schattig pubertje dus behandelt hij je ook op die manier. Tsja....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het was geen geintje van Supersoep. Als jij zo goed weet dat ik altijd negatief ben, moet je ook doorhebben dat hij zulke opmerkingen constant maakt.![]()
Als jij je stoort aan mijn negativiteit (dat vind jij), kan jij kiezen om erover heen te lezen. Probeer ik ook altijd te doen bij jouw posts.
Waarom probeer je eigenlijk de hele tijd reacties van me te krijgen? Ik negeer je nu drie keer maar telkens komt er weer een niets toevoegend ietsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Supersoep vindt je een schattig pubertje dus behandelt hij je ook op die manier. Tsja....
Al die SuperPoep van SuperAap richting Mpj is niet echt grappig. Zullen eens met een schone lei beginnen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Supersoep vindt je een schattig pubertje dus behandelt hij je ook op die manier. Tsja....
Reacties van je te krijgen? Get off your high horse. Ik reageer gewoon als ik ergens wat op te zeggen heb.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waarom probeer je eigenlijk de hele tijd reacties van me te krijgen? Ik negeer je nu drie keer maar telkens komt er weer een niets toevoegend iets
Zal ik ook eens wat gaan zeggen.. wat absoluut grappig bedoeld is?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Reacties van je te krijgen? Get off your high horse. Ik reageer gewoon als ik ergens wat op te zeggen heb.
Wel verleidelijk als hij weer eens domme dingen blaat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Al die SuperPoep van SuperAap richting Mpj is niet echt grappig. Zullen eens met een schone lei beginnen.
Ik wist niet dat het onderwerp metromannen zo gevoelig bij je lag, sorry hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zal ik ook eens wat gaan zeggen.. wat absoluut grappig bedoeld is?
Mpj heeft eerder een schone luier ipv een schone lei nodig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Al die SuperPoep van SuperAap richting Mpj is niet echt grappig. Zullen eens met een schone lei beginnen?
Heb je gezegd dat ze een saaie doos isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:55 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm ook een berichtje terug van S.. Ik had haar gevraagd of ze zin had om vanavond wat te gaan drinken als het sporten niet door gaat vanwege regen (en het gaat dus regenen, dus kans goed gezien).
Geeft ze aan dat ze liever de tijd neemt om haar huis op te ruimen, want haar zus komt morgen![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mpj heeft eerder een schone luier ipv een schone lei nodig.
(Komop, die was grappig.)
Kom op. We vieren vandaag dat Mpj bijna klaar is met zijn HBO opleiding. Hij wil daarna naar de uni. Wat ga je studeren Mpj? Rechten? Economie?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
(Komop, die was grappig.)
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
(Komop, die was nooit grappig.)
Kom, die deelnemer is toch ook een hypocriete josti geworden sinds Straw interesse in me heeft. Als Halcon en Mpj lopen te etteren, doet hij zelfs nog vrolijk mee ook. En andersom is het "nooit grappig'' en gaat het dan zogezegd altijd te ver.quote:
Same bullshit as always.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mpj vs. Supersoep & Strawberry, niet zo interessant
En Catbert dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mpj vs. Supersoep & Strawberry, niet zo interessant
Jullie gedragen je allemaal als internetheldjes dus die is voor jullie allemaal. Deze onzin hebben we wel vaak genoeg gehad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kom, die deelnemer is toch ook een hypocriete josti geworden sinds Straw interesse in me heeft. Als Halcon en Mpj lopen te etteren, doet hij zelfs nog vrolijk mee ook. En andersom is het "nooit grappig'' en gaat het dan zogezegd altijd te ver.![]()
Niggah please.
Dat is het. Straw is altijd en nog steeds mijn favoriete user. En het gaat me echt aan het hart.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kom, die deelnemer is toch ook een hypocriete josti geworden sinds Straw interesse in me heeft.
Zelden, alleen als je het imho een aantal deeltjes te bont hebt gemaakt.quote:Als Halcon en Mpj lopen te etteren, doet hij zelfs nog vrolijk mee ook. En andersom is het "nooit grappig'' en gaat het dan zogezegd altijd te ver.![]()
Niggah please.
Kunnen relativeren op je 17e en ook nog de wijste zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie gedragen je allemaal als internetheldjes dus die is voor jullie allemaal. Deze onzin hebben we wel vaak genoeg gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |