quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:29 schreef Drs_Pauper het volgende:
Neem de trein naar Turkije de volgende keer okj?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:29 schreef Drs_Pauper het volgende:
Neem de trein naar Turkije de volgende keer okj?
Welke trein? bel ik effe de woutenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:31 schreef amenth het volgende:
Ik zit in trein naar amsterdam ff nieuwe botticelli schoenen hale
dan heb je wel een probleem als ze het zienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:34 schreef amenth het volgende:
Was ik al van plan maar hij lijkt totaal nie op ik
Wel gewoon kopen héquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:31 schreef amenth het volgende:
Jij koopt/jat schoenen in een trein?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:31 schreef amenth het volgende:
Wie is "terug weg"?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:38 schreef amenth het volgende:
Rij nu langs holly miss ga ik daar zo nog ff heen met terug weg :d
KUTTURKEN. WEG MOETEN ZE.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ben die turken op FOK! zat, kreeg laatst ook al een PM van ''gulmez'' Paar weken gelden nog geholpen met z'n druipleuter, wat krijg ik ervoor terug? Bult slecht commentaar over dat ik een ''kkknuppel'' ben, en niet zulke ''kktopics'' moest aanmaken over Twente, want Zwolle was beter.
doe er wat aan dan :Squote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ben die turken op FOK! zat, kreeg laatst ook al een PM van ''gulmez'' Paar weken gelden nog geholpen met z'n druipleuter, wat krijg ik ervoor terug? Bult slecht commentaar over dat ik een ''kkknuppel'' ben, en niet zulke ''kktopics'' moest aanmaken over Twente, want Zwolle was beter.
Ik ben een meisje. Dus geen s'n, maar haar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef OBinLaden het volgende:
[..]
Dat zecht iemand met een Turkse vlag in s'n avatar
Ook last van. Gewoon blocken, problem solved.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
Alle turken lijken op elkaar sahbiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:34 schreef amenth het volgende:
Was ik al van plan maar hij lijkt totaal nie op ik
'T kan me werkelijk geen ene fuck schelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:23 schreef amenth het volgende:
Heb mn botticellis mnaar in den haag gehaald ware tog maar 220 euro daar
Gewoon weer gejat of euh?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:23 schreef amenth het volgende:
nou knul kun je lekker je botticelli nichtenklompjes aan morgen, lekker slapen dadelijk en snaveltje toequote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:23 schreef amenth het volgende:
Stuur maar, weet iedereen op het Forum dat je eerlijk bent. En dat je schoenen hebt gekocht. (heel belangrijk)quote:
Effe onder de scanner en postenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:36 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Stuur maar, weet iedereen op het Forum dat je eerlijk bent. En dat je schoenen hebt gekocht. (heel belangrijk)
Die moet ie nog ff jatten van z'n bejaarde buurman.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die moet ie nog ff jatten van z'n bejaarde buurman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |