Samenvatting: WIJ WILLEN HOMEBREW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samenvatting: Bedankt, we luisteren niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S0nY sucks cock, WIJ HEBBEN OTHEROS, na een maand halen ze het eruit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:49 schreef Darkestrah het volgende:
Want Sony moet een kwartier besteden aan elke persoon die hier iets over vraagt? Ze hebben wel betere dingen te doen.
Waarom email je ze dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:50 schreef OBinLaden het volgende:
[..]
S0nY sucks cock, WIJ HEBBEN OTHEROS, na een maand halen ze het eruit.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:41 schreef OBinLaden het volgende:
Mail aan S0nY:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: WIJ WILLEN HOMEBREW!
S0nY mailt terug:Dit bazentopic hoort in klb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: Bedankt, we luisteren niet!
Voel me toch enegzins als mongool behandeld hier![]()
Ik schrijf een prachtig lang mailtje, en er wordt direct teruggemaild door wat mensen van S0nY die alleen uitgaan van de titel, en daarna 3 zinnetjes neerplurren.
Ik voel me beledigd
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
Waarom typ jij het als S0nY ? Typ het verdomme gewoon zoals het hoort, schavuit Schobbejak!
Sony, niet die naam bekladden anders hang ik je aan de hoogste boom, microsoft schlemiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |