Nee, juist niet. In het begin is het altijd saai.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op feestjes bij iemand thuis moet je altijd lekker vroeg zijn.
In het begin is het inderdaad bijna altijd saai.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, juist niet. In het begin is het altijd saai.Maarja, dat is niet de reden waarom ik wat later ga. De vriendin waarmee ik erheen ga kan pas vanaf 10 uur...
Gewoon vragen van `hoe laat?`. Merk je 't vanzelfquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:38 schreef Flitskikker het volgende:
Op school ging een klasgenote vrolijk 2 andere klasgenoten uitnodigingen voor haar feestje van zaterdag. Waar ik bij stond. Maar mij uitnodigen? Nee hoor.
En het is niet iemand die maar een beperkt aantal kan uitnodigen door ruimtegebrek ofzo, maar iemand met een soort boerderij dus plaats genoeg.
Ja dat kan nu niet meer hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:39 schreef xCore het volgende:
[..]
Gewoon vragen van `hoe laat?`. Merk je 't vanzelf
oeiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:38 schreef Flitskikker het volgende:
Op school ging een klasgenote vrolijk 2 andere klasgenoten uitnodigingen voor haar feestje van zaterdag. Waar ik bij stond. Maar mij uitnodigen? Nee hoor.
En het is niet iemand die maar een beperkt aantal kan uitnodigen door ruimtegebrek ofzo, maar iemand met een soort boerderij dus plaats genoeg.
Dat pikken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:38 schreef Flitskikker het volgende:
heyquote:
Awh..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:40 schreef Dastan het volgende:
GODSAMME WORD IK WEER GEPAKT OP EEN WOORDJE HOOR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |