Wat ik trouwens nu ga doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan natuurlijk jezelf helemaal de tyfus inzuipen en de boel afbreken.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:51 schreef Dastan het volgende:
Flitskikker spuugt nog na. De slet ontdoet haar vergrauwde tanden van diverse draadjes en onherkenbare brokjes.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:55 schreef ThaTim het volgende:
Vragen om antiklachten in KLB is vaak garantie voor notes.
Ik ben niet zo'n haatzaaier.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:57 schreef ThaTim het volgende:
En als je Danny een lul noemt in een paar topics krijg je een ban.
Tenminste swarmahoer en ludosanders kunnen daar echt niet tegen.quote:
Wie weet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:57 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Tenminste swarmahoer en ludosanders kunnen daar echt niet tegen.
En misschien heb ik reputatie tegen.
Zo'n stom feest dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:59 schreef Ezell het volgende:
Het feestje waar ik naartoe ga is trouwens nog niet eens begonnen..
Waarom die huillach?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat je ongelijk hebt...
Echte feesten beginnen pas na elven en gaan door totdat je kunt ontbijten bij de Mac (quote:
Nee. Echte feesten beginnen voor het avondeten en duren tot ver in de nacht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Echte feesten beginnen pas na elven en gaan door totdat je kunt ontbijten bij de Mac ()
Wil je nou serieus met mij die discussie aan gaan? HE?! NOU?!? DID DADquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee. Echte feesten beginnen voor het avondeten en duren tot ver in de nacht.
Pffffquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:01 schreef xCore het volgende:
[..]
Wil je nou serieus met mij die discussie aan gaan? HE?! NOU?!? DID DAD
Duh ik heb een HTC!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:06 schreef xCore het volgende:
[..]
En toch nog tijd hebben om op FOK! te zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |