Ja, als je websites verkoopt inclusief hosting, dan kan je het best leuk doenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:37 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Heb niks te klagen aan de hoeveelheid klanten. Meer dan ik verwacht had.
Sowieso verdien ik met het ontwikkelen voor software en website meer geld en is de webhosting gewoon leuk voor erbij.
Moet je ook niet willen nee.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, als je websites verkoopt inclusief hosting, dan kan je het best leuk doen
Losse hosting zou ik niet aan beginnen.
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:49 schreef ursel het volgende:
Klein beetje offtopic, maar weet er iemand een mooi programma waarmee ik 2 remote connecties kan doen, 1 remote ssh en ander FTP?
Ben zelf geen Windows gebruiker maar misschien is dit het: WinSCP?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:06 schreef ursel het volgende:
Omdat dat handig is en ik nu met 2 programma's aan het klooien ben.
En ja, kan ongetwijfeld handiger.
Maar heb wel eens zo'n programma gezien, ben alleen de naam kwijt![]()
Sowieso ook handig om snel filestructuur te vergelijken
Die heb ik idd vandaag gekregen van iemand, maar zover ik kan zien kan ik geen 2 remote verbindingen tegelijk beheren dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ben zelf geen Windows gebruiker maar misschien is dit het: WinSCP?
Ik zou niet weten van wie je geen bezoekersstatistieken zou mogen posten?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef TwenteFC het volgende:
welke statistieken mag ik eigenlijk uberhaupt posten zonder de regels van google te overtreden?
Wat betreft bezoekers statistieken dus niet adsense.
En mag je bij die statistieken ook vertellen hoeveel je er aan verdiend?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik zou niet weten van wie je geen bezoekersstatistieken zou mogen posten?
Lijkt me toch erg weinig met Google te maken hebben...
je mag vertellen hoeveel je verdient op een dag of per maand. Je mag echter niet vertellen wat je CPC, CTR en dergelijke is.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En mag je bij die statistieken ook vertellen hoeveel je er aan verdiend?Ik wil ook niet gesupsend worden namelijk.
je statistieken zijn op zijn zachts gezegd opmerkelijk te noemen. Een gemiddelde van 42 pagina's per bezoeker.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:49 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze aantallen verdienen wij 15 euro per maand, dan doen we toch iets fout of niet?
Eigenlijk alleen nog maar foto's op het moment, partyfotos van het weekend.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
je statistieken zijn op zijn zachts gezegd opmerkelijk te noemen. Een gemiddelde van 42 pagina's per bezoeker.
Wat voor site is het.
Vooralsnog denk ik dat 15 euro veels te weinig is als ik zie hoeveel pageviews er zijn
Nou, dat kon nog wel 'ns meevallen... Het aantal pageviews is dan wel redelijk hoog, maar met gemiddeld 43 pagina's per bezoek, zitten er maar weinig potentiėle klikkers op zijn site natuurlijk. Niet echt vergelijkbaar dus met andere sites die ook 120k pageviews halen, maar waarbij de views over veel meer bezoekers (en dus meer klikgrage mensen) verspreid zitten.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
Vooralsnog denk ik dat 15 euro veels te weinig is als ik zie hoeveel pageviews er zijn
30ste pas (denk pas vrijdagochtend).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
heeft iemand zijn geld al binnen? ik namelijk nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |