Geloof in Allah is ook vaker onschadelijk dan schadelijk natuurlijk, verder ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze zijn hetzelfde als woudgeesten en idd is het onschadelijk om in zoiets te geloven. Maar als er dan weer een allah bij betrokken word. En dat hun ook in zon levens cyclus leven, dan word het schadelijk. Alles wat gekoppeld aan het geloof zit maakt zulk fanatisme tot wat het is. Dus geesten stand alone, netjes. Geesten die met een god te maken hebben, niet netjes.
Rijpe vrouwen.quote:
Klopt, maar het fanatisme dat er aan hangt is schadelijk, omdat zij meer macht hebben dan de onschadelijke groep. De onschadelijke groep is onderdrukt en heeft niet veel vingers in de pap en dus niet veel macht. Terwijl de schadelijke ook als is het een minderheidsgroep. Wel meer macht heeft verkregen. En dat lijkt me zo het hele probleem.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:05 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Geloof in Allah is ook vaker onschadelijk dan schadelijk natuurlijk, verder ben ik het met je eens.
[..]
Rijpe vrouwen.
Rijpe manvrouwen hadden we toch afgesproken?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:05 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Geloof in Allah is ook vaker onschadelijk dan schadelijk natuurlijk, verder ben ik het met je eens.
[..]
Rijpe vrouwen.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt, maar het fanatisme dat er aan hangt is schadelijk, omdat zij meer macht hebben dan de onschadelijke groep. De onschadelijke groep is onderdrukt en heeft niet veel vingers in de pap en dus niet veel macht. Terwijl de schadelijke ook als is het een minderheidsgroep. Wel meer macht heeft verkregen. En dat lijkt me zo het hele probleem.
Nee rijpe vrouwen zijn sowieso geil, om te bepalen of jij een geile rijpe manvrouw bent moet ik eerst pics hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:10 schreef coban het volgende:
[..]
Rijpe manvrouwen hadden we toch afgesproken?
Komt niet eens in de buurt van een vrouw, volgens mij ging wat mis toen je het plaatje wou uploaden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |