Ja nog een combo guard,echt wat ze nodig hebben.quote:
Is geen logische pick inderdaad, moet wel voor trade zijn!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja nog een combo guard,echt wat ze nodig hebben.
Trades will come.
Volgens mij is ie niet zo blij met Detroit..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:20 schreef Reanimation het volgende:
Hij mag wel wat blijer kijken als toekomstig multimiljonair..
Dan nog het is de US, pokerface op dus!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:21 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Volgens mij is ie niet zo blij met Detroit..
Warriors zijn inderdaad druk bezig met het ruilen van Ellis.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:23 schreef Reanimation het volgende:
RT @TheHoopsReport BREAKING: Sixers may trade Iguodala and 16 to Warriors for Ellis and 11, plus a few other players involved.
Come onn!!
En terecht, hij contribute niet genoeg voor overwinningen ondanks dat zijn stats dat misschien laten lijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:25 schreef UnitedStates het volgende:
T
[..]
Warriors zijn inderdaad druk bezig met het ruilen van Ellis.
Of iets met Ben Gordon. Nu pas begint het voor veel teams.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:20 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Is geen logische pick inderdaad, moet wel voor trade zijn!
2007 en 2008 springen gelijk in mijn gedachtenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:26 schreef Djokotron het volgende:
Zijn er wel eens jaren geweest dat er wél getwijfeld werd wie de #1 pick zou zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |