Tja.. vind hem ook totaal niet passen bij Denver! Misschien als coach voor Lawson?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:49 schreef Djokotron het volgende:
Miller trade is niet iets van vandaag idd, maar wat moet Denver met hem? Team met een coach die je 23x per game hoort schreeuwen "push the tempo, go as fast as you can, push it" . En dan heb je de bal in de handen van Miller
Deal met Houston is dus al gemaakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:50 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Tja.. vind hem ook totaal niet passen bij Denver! Misschien als coach voor Lawson?
Minnesota traded the 23rd pick to Chicago for No. 28, No. 43 and cash.
quote:In a surprise turn of events Pistons trade Rip Hamilton for David Stern's toupe...man I wish we could get some news like that.
Heel talentvolle core idd ja!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:16 schreef Sasman het volgende:
The Kings zijn nog geiler!
Jimmer,Tryeke en Demarcus!
Was gewoon en one-man draft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef D-Wade het volgende:
Dit was dus echt een hele zwakke draft als een Biyombo in de top 10 draft....dude heeft echt niets laten zien behalve wat spectaculaire blocks. Offense is niet bestaande bij hem.
Dat de Bobcats hem draften is al helemaal lachwekkend met die geweldige offense van hun.
Bobcats gaan met Cho eindelijk echt helemaal overnieuw beginnen en blijven niet aanmodderen. Jackson weg, contract van Livingston van de hand gedaan. Magette en Diaw zullen ook wel weg mogen en dan kijken wat ze aan picks en talenten binnen kunnen halen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef D-Wade het volgende:
Dit was dus echt een hele zwakke draft als een Biyombo in de top 10 draft....dude heeft echt niets laten zien behalve wat spectaculaire blocks. Offense is niet bestaande bij hem.
Dat de Bobcats hem draften is al helemaal lachwekkend met die geweldige offense van hun.
Toch wel verrassend dat hij voor free agency gaat met zijn knie en de cba. Zou wel een mooie fit bij Nets, native en op een mooie postitiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:06 schreef UnitedStates het volgende:
David West een free agent.
Zal waarschijnlijk de Nets worden.
Duncan blijft waarschijnlijk bij de Spurs.
Ja, maar wie wil er heen. Paul zal volgend jaar wel vertrekken. Er is nog steeds geen eigenaar, dus veel spelers aantrekken zal moeilijk gaan. Ook de risico's van luxury tax om spelers te halen zullen dus niet genomen worden. Ook al was het playoffs did jaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef TheFastOne het volgende:
De Hornets moeten wel een beetje versterking krijgen nu![]()
Anders worden ze een beetje het Utah met Williams van vorige jaren en dat wil je ook niet.
Utah met Williamsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef TheFastOne het volgende:
De Hornets moeten wel een beetje versterking krijgen nu![]()
Anders worden ze een beetje het Utah met Williams van vorige jaren en dat wil je ook niet.
Overigens met Felton bij de Blazers zie ik ze volgens jaar echt ver komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 04:13 schreef Djokotron het volgende:
Rudy -> Detroit
Hamilton+Miller -> Denver
Felton -> Portland
??
Nu zeggen ze Hamilton wellicht naar de Bulls. hmm..
Hij had $7.500.000 kunnen verdienen bij NOH komend jaar, hij heeft wel ballen dat hij (op de weg terug van een blessure) nu een FA wordt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:06 schreef UnitedStates het volgende:
David West een free agent.
Zal waarschijnlijk de Nets worden.
Duncan blijft waarschijnlijk bij de Spurs.
Aldridge, Roy die niet geblessererd of hopeloos uit vorm is en Felton.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Overigens met Felton bij de Blazers zie ik ze volgens jaar echt ver komen.
Die ''als'' blijft je toch altijd houden bij de Blazers.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Aldridge, Roy die niet geblessererd of hopeloos uit vorm is en Felton.
Dat kan dan zeker nog gaan verrassen.
Op papier zouden ze echt niet onder moeten doen voor een San Antonio.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Die ''als'' blijft je toch altijd houden bij de Blazers.
Batum, LA, Roy, Wallace, Felton. Geweldig team.
Zeker niet, Parker gaat naar alle waarschijnljkheid weg en Duncan is een fenomeen maar is natuurlijk ook niet meer waat het geweest is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Op papier zouden ze echt niet onder moeten doen voor een San Antonio.
Ze hebben in elk geval een hogere pace dan met Miller
Nu moet ik wel zeggen dat ik Parker altijd overschat heb gevonden. Maar Duncanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:31 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Zeker niet, Parker gaat naar alle waarschijnljkheid weg en Duncan is een fenomeen maar is natuurlijk ook niet meer waat het geweest is.
Ik denk dat het helaas gedaan is met S.A. Die moeten opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:31 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Zeker niet, Parker gaat naar alle waarschijnljkheid weg en Duncan is een fenomeen maar is natuurlijk ook niet meer waat het geweest is.
Maar kunnen ze ook de strijd aan gaan met de Lakers, Oklahoma en Dallas? Dat lijken mij de drie topteams in het westen komend seizoen. Ben bang dat Portland beetje het Atlanta van het westen gaat worden. Leuk meedoen, tweede rondes halen, maar nooit de stap naar de NBA Finals kunnen zetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Op papier zouden ze echt niet onder moeten doen voor een San Antonio.
Ze hebben in elk geval een hogere pace dan met Miller
Hier was hij echt GE-WEL-DIG.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:19 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat ik Parker altijd overschat heb gevonden. Maar Duncan
Klopt ja, SA heeft dan wel weer een zeer goed management wat dit zeker voor mekaar gaat krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk dat het helaas gedaan is met S.A. Die moeten opnieuw beginnen.
Bijna altijd gaat 't prima, het is zeker een verademing in vergelijking met VBL.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:18 schreef TheFastOne het volgende:
Ik vind t toch wel leuk dat hier zinnig gepraat wordt over Basketball, en niet getrollt of irritant doen
Je hebt gelijk wat Roy betreft, wat is het toch jammer die man problemen heeft met blessures. Geweldige speler, Precies hetzelfde met Oden. Mochten deze spelers 100% fit zijn dan zie ik niet 1 team dat Portland kan stoppen maar ja..quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik denk dat Portland gefopt is zolang Brandon Roy er nog speelt. Die wordt betaald als een superster, maar is dat helaas niet meer door die ellende met zijn knieën. Voor volgend jaar hebben ze 66 miljoen in de boeken. Ze zullen dus eerder spelers kwijt willen dan aantrekken. Ik vond Rudy Fernandez goed, ik vond Andre Miller goed voor dat team (half court offense). Ik denk dat Raymond Felton wel een klein stapje vooruit is maar Fernandez' D gaan ze missen, wéér geen Gred Oden voorlopig en Camby wordt ook ouder. Portland en Atlanta lijken inderdaad op elkaar, leuke teams met een paar gasten die vette wedstrijden kunnen spelen, maar ik zie Portland niet voorbij de eerste ronde van de play offs komen.
Atlanta zal Crawford wel kwijt zijn. Ze hebben ook al 64 miljoen ingetekend zonder hem en Crawford kan ergens anders wel beuren. Hij was één van de belangrijkste playmakers voor hen, ik denk dat ATL achteruit gaat volgend jaar.
Het zou echt het stomste zijn wat beide partijen kunnen doen. NBA is sinds Jordan niet zo populair geweest als nu en er is nog meer concurrentie van andere sporten. NFL zal altijd nummer 1 sport blijven en die kunnen zich misschien wat meer veroorloven, maar NBA niet. Niet bij de casual fans. Ik verwacht daarom echt dat er voor de start van het preseason een oplossing is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Tja het zat er aan te komen. Dit gaat net als in de NFL maanden duren ben ik bang.
Helaas wel, ik hoop echt dat het gewoon allemaal doorgaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik vrees echt voor het seizoen. Spelers roepen allemaal dat ze 'beter voorbereid' zijn dan in 1998 met die lockout toen. Ofwel: We gaan nu niet zo snel buigen voor de eigenaars. Dat maakt het gat groter tussen beide partijen. De eigenaars willen minder uitgeven, de spelers willen niet minder verdienen. Dat kan denk ik lang, lang duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |