Haha, inderdaad. Zoals verwacht, Vesely naar de Wizards.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef Reanimation het volgende:
Hehe meteen zn chick even flink op dr mond pakken zo hoort het Jan, European style!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:10 schreef UnitedStates het volgende:
Ach helemaal die trade vergeten
Cats gaan voor Knight lijkt me.
Moet welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:10 schreef UnitedStates het volgende:
Ach helemaal vergeten over die trade
Cats gaan voor Knight lijkt me.
Er zitten niet echt supersterren bij, maar wel heel veel role players, dus de draft is niet nutteloos ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:11 schreef Djokotron het volgende:
Niet zo'n indrukwekkende draft class begrijp ik..? Zitten er wel exceptionele talenten bij? Welke spelers kunnen wat gaan betekenen in de NBA?
Ok, thanks.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Er zitten niet echt supersterren bij, maar wel heel veel role players, dus de draft is niet nutteloos ofzo.
Ja nog een combo guard,echt wat ze nodig hebben.quote:
Is geen logische pick inderdaad, moet wel voor trade zijn!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja nog een combo guard,echt wat ze nodig hebben.
Trades will come.
Volgens mij is ie niet zo blij met Detroit..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:20 schreef Reanimation het volgende:
Hij mag wel wat blijer kijken als toekomstig multimiljonair..
Dan nog het is de US, pokerface op dus!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:21 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Volgens mij is ie niet zo blij met Detroit..
Warriors zijn inderdaad druk bezig met het ruilen van Ellis.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:23 schreef Reanimation het volgende:
RT @TheHoopsReport BREAKING: Sixers may trade Iguodala and 16 to Warriors for Ellis and 11, plus a few other players involved.
Come onn!!
En terecht, hij contribute niet genoeg voor overwinningen ondanks dat zijn stats dat misschien laten lijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:25 schreef UnitedStates het volgende:
T
[..]
Warriors zijn inderdaad druk bezig met het ruilen van Ellis.
Of iets met Ben Gordon. Nu pas begint het voor veel teams.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:20 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Is geen logische pick inderdaad, moet wel voor trade zijn!
2007 en 2008 springen gelijk in mijn gedachtenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:26 schreef Djokotron het volgende:
Zijn er wel eens jaren geweest dat er wél getwijfeld werd wie de #1 pick zou zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |