Lol wat???quote:Het ligt zeker aan hem zelf, je noemt Lebron arrogant, Kobe is ook arrogant maar blijkbaar word het bij hem allemaal geaccepteerd.
Gelukkig zijn er nog spelers zoals Rose, Allen, Paul en Nashquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:46 schreef ValHallen het volgende:
LeBron is arrogant, Kobe is arrogant, dat weet iedereen toch?
Serena Williams bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:04 schreef ValHallen het volgende:
Ik hou wel van arrogantjes in de sportwereld. Ze geven de competitie kleur.
Liever 1 Serena dan 20 nietszeggende oostblokkersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:07 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Serena Williams bijvoorbeeld
ontopic:
lebron kan goed basketballen, maar hij mag wel wat aan zijn attitude en uitstraling doen man.
Arrogant kwal is het gewoon.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Liever 1 Serena dan 20 nietszeggende oostblokkers
Dat Phelps zegt dat ie het wil is wat andrs dan schreeuwen dat 'wij' zeker de komende jaren domineren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar al deze kritiek is overdreven, en het is te vroeg om te oordelen. Het zou zomaar kunnen dat de Heat de komende 5 jaar kampioen wordt.
Voor de Spelen van 2004 riep Michael Phelps dat hij het record van Spits wilde verbeteren (7x goud). Hij bleef steken op 6x goud en 2x brons.
Zeker wel, ik heb het alleen over de media.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:39 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Lol wat???
Op Kobe word nooit gehaat nee
Mooi man.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:10 schreef popolon het volgende:
Dirk 'The Jet' in de parade.
[ afbeelding ]
Ach ze maken gewoon wat plezier man, je maakt van een mug een olifant.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:13 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dat Phelps zegt dat ie het wil is wat andrs dan schreeuwen dat 'wij' zeker de komende jaren domineren.
Dat gezeik over Dirk.. hij vindt het blijkbaar normaal om zo te doen.. maar het is gewoon ronduit triest.
Dat ie niet snapt dat het uiterst onsymphatiek is om je zo te gedragen is tot daar aan toe, maar vervolgens gaan janken na game 5 dat de hele wereld hem uitlacht, nadat ie voor de game zei dat het zijn grootste en belangrijkste game ooit is en dan met zó een prestatie komen, haha
Je zou bijna denken dat het een wereldvreemde idioot is zonder enige vorm van realiteitszin..
Niemand heeft kritiek op zijn spelerskwaliteiten, die walgelijke attitude van hem is waar de halve wereld op kotst.
ik ben fan van beide williams, dus dat sowieso.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Liever 1 Serena dan 20 nietszeggende oostblokkers
'met zó een prestatie komen'. Had de meeste assists en de meeste rebounds achter zijn naam staan. Shooting niet heel goed (19 punten) maar aan de inzet lag het niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:13 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dat Phelps zegt dat ie het wil is wat andrs dan schreeuwen dat 'wij' zeker de komende jaren domineren.
Dat gezeik over Dirk.. hij vindt het blijkbaar normaal om zo te doen.. maar het is gewoon ronduit triest.
Dat ie niet snapt dat het uiterst onsymphatiek is om je zo te gedragen is tot daar aan toe, maar vervolgens gaan janken na game 5 dat de hele wereld hem uitlacht, nadat ie voor de game zei dat het zijn grootste en belangrijkste game ooit is en dan met zó een prestatie komen, haha
Je zou bijna denken dat het een wereldvreemde idioot is zonder enige vorm van realiteitszin..
Niemand heeft kritiek op zijn spelerskwaliteiten, die walgelijke attitude van hem is waar de halve wereld op kotst.
Zeker voor hem, Kidd en Terry. Maar dan doe ik de rest vh team tekort.quote:
..?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Zeker voor hem, Kidd en Terry. Maar dan doe ik de rest vh team tekort.
Heb 't verder wel gehad met dat gezwam over de Heat en James. Het hele jaar al dat gebral over die mediaclowns aan moeten op radio, tv en fok. Beetje Heat moe.
Wat moet die jongen met een libraryquote:LeBron James
Miami Heat (NBA)
Last Year's Rank: 4
$14,500,000 (Salary)
$30,000,000 (Endorsements)
$44,500,000 (Total)
There's plenty of room for LeBron's talent in his $9 million Coconut Grove mansion. King James' compound features a wine cellar, library, home theater and dock that can fit two 60-foot yachts. But all the money in the world can't buy an NBA title.
Read more:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |