Kan je beter niet gaan tukken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 05:42 schreef Tauchmeister het volgende:
ben net thuis enmoet er om 7 uur uit, dus nu maar een eitje bakkken en dan pitten
Ross, ben jij vandaag thuis?quote:
Ah sorry, telefoon nog niet in mijn handen gehad vandaag.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ross, ben jij vandaag thuis?
Because you no reageer op my belletjes
Heeft dat slapen dan nog wel nutquote:Op zaterdag 18 juni 2011 05:42 schreef Tauchmeister het volgende:
ben net thuis enmoet er om 7 uur uit, dus nu maar een eitje bakkken en dan pitten
Ross, waar heb jij je telefoon gehaald en wat voor abbo etc? Ik wil ook een wildfire maar zit een beetje naar abbo's te zoeken enzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah sorry, telefoon nog niet in mijn handen gehad vandaag.
Yep ik ben thuis, ofja iig ergens in Breda vandaag. Moet nog even de stad in vanmiddag
waarom wil je een wildfire? daar is ook net een nieuwe versie van toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:51 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ross, waar heb jij je telefoon gehaald en wat voor abbo etc? Ik wil ook een wildfire maar zit een beetje naar abbo's te zoeken enzo.
Battlefield?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waarom wil je een wildfire? daar is ook net een nieuwe versie van toch?
Haal dan een Desire, kosten geen drol meer.
ik dacht dat je al een iPhone 4 had?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Battlefield?
Hopelijk volgende maand de witte iphone4. fuck wildfire(troll mode on)
Ik heb de zwarte inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik dacht dat je al een iPhone 4 had?
lig nog in mijn bed, zal ff koffie zetten en doen we een potje.
4 min![]()
Iedereen al vaderdagcadeautjes gehaald? moet ik vanmiddag ook nog, jezus.
Voor werkende mensen kost dat misschien geen drol meer, maar voor arme studenten wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waarom wil je een wildfire? daar is ook net een nieuwe versie van toch?
Haal dan een Desire, kosten geen drol meer.
En over 3 maanden de iPhone 4Squote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Battlefield?
Hopelijk volgende maand de witte iphone4. fuck wildfire(troll mode on)
Met een witte markeerstift.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En over 3 maanden de iPhone 4S. Maak hem zelf wit anders? Die setjes kosten toch ook niet veel meer :/
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:59 schreef dreamzk het volgende:
Zo wat een avond, gisteravond graduation van mn zusje van haar High School (amerikaanse school) met die togas en hoeden gooien enz. Daarna BBQ in de garage bij ons voor alle nederlandse vriendinnen. Toen we die de deur hadden uitgetrapt zijn we richting een feest gegaan van een scandinavische vriendin en toen begon het. Stel je my super sweet sixteen voor van MTV zonder de cameras en met alcohol. GIgantische festival tent waar makkelijk 300 man in kwijt kon en een podium voor een band. 2 barren waar je non stop champagne of cocktails kon bestellen en speciaal voor de ladies een witte en donkere chocolade fontein waar je aardbeien in kon dopen. Moet een klein fortuin hebben gekost
Heb 2 onduidelijke fotos, zal als ik thuis ben even kijken of ik ze aan jullie kan showenquote:
Aha, de undercover foto's. Daarom zijn ze onduidelijk. :pquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb 2 onduidelijke fotos, zal als ik thuis ben even kijken of ik ze aan jullie kan showen
Die man heeft zoveel muziek gemaakt dat we de komende 300 jaar nog nieuwe muziek kunnen krijgen van hem. Hij bracht alleen nummers uit die hij zelf perfect vond. Voor thriller had hij iets van 100 nummers gemaakt. Alleen de volgens hem perfecte mochten er op.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:59 schreef dreamzk het volgende:
Zo wat een avond, gisteravond graduation van mn zusje van haar High School (amerikaanse school) met die togas en hoeden gooien enz. Daarna BBQ in de garage bij ons voor alle nederlandse vriendinnen. Toen we die de deur hadden uitgetrapt zijn we richting een feest gegaan van een scandinavische vriendin en toen begon het. Stel je my super sweet sixteen voor van MTV zonder de cameras en met alcohol. GIgantische festival tent waar makkelijk 300 man in kwijt kon en een podium voor een band. 2 barren waar je non stop champagne of cocktails kon bestellen en speciaal voor de ladies een witte en donkere chocolade fontein waar je aardbeien in kon dopen. Moet een klein fortuin hebben gekost
Toen muzikanten nog zelf hun muziek schreven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die man heeft zoveel muziek gemaakt dat we de komende 300 jaar nog nieuwe muziek kunnen krijgen van hem. Hij bracht alleen nummers uit die hij zelf perfect vond. Voor thriller had hij iets van 100 nummers gemaakt. Alleen de volgens hem perfecte mochten er op.
oftwel baas.
Dangquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:27 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Check dit:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Ik zie geen advertenties meer
WTF.
Vooral dat laatste dus!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die man heeft zoveel muziek gemaakt dat we de komende 300 jaar nog nieuwe muziek kunnen krijgen van hem. Hij bracht alleen nummers uit die hij zelf perfect vond. Voor thriller had hij iets van 100 nummers gemaakt. Alleen de volgens hem perfecte mochten er op.
oftwel baas.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:27 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Check dit:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Ik zie geen advertenties meer
WTF.
Kijk dan waarom het is. Omdat een of andere beunhaas elk topic met naakt zit te reporten bij google. Lees het 2e topic maar eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is juist een belangrijk deel van fok
dat weet ik, had de topics al gelezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Kijk dan waarom het is. Omdat een of andere beunhaas elk topic met naakt zit te reporten bij google. Lees het 2e topic maar eens.
Er zit gewoon iemand in z'n eentje fok te slopen.
Klopt. Ik vind dat ze voor SC's gewoon sowieso ads moeten uitzetten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dat weet ik, had de topics al gelezen.
Maar ze gaan de regels dus nog strenger opvolgen, dat is balen... Want veel van die dingen die niet (meer) mogen maakte het juist leuk.
Dit bericht is mede mogelijk gemaakt door techonologie van United States of Amerika.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Illustreert perfect wat voor bekrompen en conservatief schijtland Amerika is
Nog even oefenen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dit bericht is mede mogelijk gemaakt door techonologie van United States of Amerika.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:46 schreef SoldMayor het volgende:
Deze is voor PierreTT, good old time mw2.
Vooral ook dat naakt niet mag maar plaatjes van dooie mensen en weet ik al niet meer wordt wel getolereerd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Illustreert perfect wat voor bekrompen en conservatief schijtland Amerika is
Teleurstelling van de E3:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:12 schreef KneusTeun het volgende:
http://games.fok.nl/special/448488/2/1/50/best-of-e3-2011.html
Zo WTF mensen die meer van een PSP2 verwachten dan een Nintendo wii U.
Ben k nu gek of zijn het een stel apen bij elkaar daar bij die redactie?
De Wii U word volgens mij erg vetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:12 schreef KneusTeun het volgende:
http://games.fok.nl/special/448488/2/1/50/best-of-e3-2011.html
Zo WTF mensen die meer van een PSP2 verwachten dan een Nintendo wii U.
Ben k nu gek of zijn het een stel apen bij elkaar daar bij die redactie?
Sinds ik weg ben dan toch wel he?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
Ja de reviews zijn tegenwoordig ook weinig origineel (die ik heb gelezen dan) lijkt wel of ze eerst andere reviews goed doorlezen en dan zelf wat gaan samen voegen.
Hahaha, kneus krijgt een stinkbom via de postquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds ik weg ben dan toch wel he?
Overigens, excuses voor de lucht. Over een paar dagen snap je wel wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |