achter maarten aan het raam uitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:23 schreef RedFever007 het volgende:
Wat heeft die Herbertmet "Grinta"":X
![]()
![]()
Echt .... wat een mongool, kan hem niet aanhoren
Dat is inderdaad wel hét toverwoordje deze tour. Net zoals vorig jaar (of jaar daarvoor) "er een snok aan geven". Werd je ook helemaal gestoord van.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:23 schreef RedFever007 het volgende:
Wat heeft die Herbertmet "Grinta"":X
![]()
![]()
Aan het begin dacht ik dat Pavlov-reactie het woord van de Tour zou worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel hét toverwoordje deze tour. Net zoals vorig jaar (of jaar daarvoor) "er een snok aan geven". Werd je ook helemaal gestoord van.
IK vond het wel een goede grapquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Het ging over dat Jens Voigt een keer op een kinderfiets een etappe had uitgereden..
"Duitsers hebben wel vaker op een fiets van iemand anders gereden"
Herbert
Het was wachten op die opmerkingquote:
ze vergeten idd die tour dat ie bij T-Mobile reed en er totaal niet aan te pas kwamquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:08 schreef Waaghals het volgende:
Hoe vaak hebben ze nou al gezegd dat het pas de 4e Tour is van Cavendish, terwijl het gewoon de 5e is?
Sporza of anders Eurosportquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:09 schreef Jovatov het volgende:
Tjonge, zit ik weer een half uur te kijken en wat een onzin dat er weer uit die twee komt.
Precies, maar volgens mij zijn er een aantal die nogal graag wat te zeiken willen hebben en dus maar ned 1 blijven kijken.quote:
HAHAquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:42 schreef Mercurial het volgende:
Herbert en z'n lach als Robbie of Gesink goed voorin zitten
Dit dus..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
HAHA
Ik schrik me altijd dood als ik dat hoor.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
Over evans. " hij stond te springen als een smurf waarvan de paddestoel in brand stond"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |